Kuka ollut viimeksi Hammametissa???

LÄHDÖSSÄ PIAN

Sinä joka olit viimeksi Hammametissa,siis lähiaikoina,kerro minkälainen paikka on,onko menoa nuorelle tytsille,sää yms. =)

22

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainaus toiselta

      "Hammametissa meno on vielä hurjempaa,vaikka pikku rauhalliseksi paikaksi mainostetaan,ei pidä paikkansa ei!
      Olen ollut kaksi kertaa ja kolmatta ei tule,hotellin uima-altaat täynnä iskuripoikia ja uimarannat niin törkyssä,että hoijjakkaa...ei sinne tohdi uimaan mennä,saatikka rannalle ottamaan aurinkoa...ja jos nyt Medinaan eksyy matkallansa,niin siellä myyjät kimpussa kuin ampiaiset rivoine kielenkäyttöineen,ellet osta...ja tosiaan paikalliset ukkomiehet kerjäämässä rahaa ja tarjoamassa "partyja",siis kahdenkeskisiä ja viikon jälkeen uudet frouvat kiikarissa,ei kivaa ei :((

      Matkustan paljon ja Egypti on nykyisin suosikkipaikkani,ja siellä Luxor,saan olla rauhassa...onneksi."

      • Uuno&Eija

        Että toista kertaa emme erehdy ekujamme tuhlaamaan Hammametiin , viimeyönä kotiin ja viikko oli enemmän kuin pilvinen ja tylsä , hotelli täynnä kulkijoita monijalkaisia ötököitä ja baari/alakerrassa vailla ikkunoita täynnä jalkapallonkyttääjiä telkusta , baaripojan kamuja varmaankin , oishan se ollut kiva ottaa yhdet jokin ilta , mutta ei onnistunut ei ja hotelli oli la paix , emme suosittele , mutta tulihan oppirahat maksettua.


      • lambretta
        Uuno&Eija kirjoitti:

        Että toista kertaa emme erehdy ekujamme tuhlaamaan Hammametiin , viimeyönä kotiin ja viikko oli enemmän kuin pilvinen ja tylsä , hotelli täynnä kulkijoita monijalkaisia ötököitä ja baari/alakerrassa vailla ikkunoita täynnä jalkapallonkyttääjiä telkusta , baaripojan kamuja varmaankin , oishan se ollut kiva ottaa yhdet jokin ilta , mutta ei onnistunut ei ja hotelli oli la paix , emme suosittele , mutta tulihan oppirahat maksettua.

        hotelli mediterraneeta


    • LehtisenPerhe

      Oltiin perheen kanssa 2 vkoa Hammametissa ja majailimme La Paix huoneistohotellissa,matka muuten ok.,muutamia sadepäiviä lukuunottamatta,jolloin oli tosi tylsää,koska hotellin respan henkilökunta ei osannut taikka halunnut kertoa mihinkä lapsosten kanssa mennä,eikä Finnmatkojen OPAS ollut tavoiteltavissa?? :(

      Hotelli oli karsee ja henkilökunta vieläkin pahempaa,ruoasta puhumattakaan ja uima-allas ylätasanteella pieni "lätäkkö" ja sekin likainen.

      Että tälläisiä kokemuksia Hammametista,tuskin menemme enää uudestaan,sorry,tää meidän mielipide =)

      • hamssu

        ja muillekin täällä valittaville. on se nyt kumma kun porukkaa änkee tuohon la paix hotelliin josta ei tällä palstalla eikä muutenkaan ole mitään hyvää sanottavaa. finnmatkoilla on muitakin hotelleja hammametissä pitkä lista jos nyt jonkun on ensinnäkin kyseistä firmaa käytettävä. itse en ikinä tule käyttämään ko. riistofirmaa, ei minkäänlaista palvelua täällä eikä kohteessa, heidän nettisivuiltaan voi myös lukea olemattomista opaspalveluista. toiseksi tähän aikaan vuodesta alkaa välimeren kesä olla jo ohi, joten rantakelejä on enää harvassa paikassa, on talvikohteiden aika. tällä palstalla on hyviä ja huonoja juttuja tunisiasta, lukekaa niitä ja käykää matkanjärjestäjien omilla sivuilla, tietoja esim. kohteen säästä on niistä jokaisella ja ennenkaikkea, halvin ei todella ole parasta, eikä myöskään ole oikein että hinnan päälle lisätään vielä vähintään sata egee lisää kaikenmaailman lisämaksuja, vertailkaa matkatoimistoja ja valitkaa, kohteen valinta yleensä alkaa siitä mitä lomaltaan haluaa. olen itse käynyt hammametissä lukuisia kertoja ja kertaakaan ei mikään ole mennyt pieleen, sateenkin jälkeen tulee aina pouta. toivon ensi kaudella kaikille hyviä matkoja tunisiaan. vastaan mielelläni esim. hotellikyselyihin.


      • naleh
        hamssu kirjoitti:

        ja muillekin täällä valittaville. on se nyt kumma kun porukkaa änkee tuohon la paix hotelliin josta ei tällä palstalla eikä muutenkaan ole mitään hyvää sanottavaa. finnmatkoilla on muitakin hotelleja hammametissä pitkä lista jos nyt jonkun on ensinnäkin kyseistä firmaa käytettävä. itse en ikinä tule käyttämään ko. riistofirmaa, ei minkäänlaista palvelua täällä eikä kohteessa, heidän nettisivuiltaan voi myös lukea olemattomista opaspalveluista. toiseksi tähän aikaan vuodesta alkaa välimeren kesä olla jo ohi, joten rantakelejä on enää harvassa paikassa, on talvikohteiden aika. tällä palstalla on hyviä ja huonoja juttuja tunisiasta, lukekaa niitä ja käykää matkanjärjestäjien omilla sivuilla, tietoja esim. kohteen säästä on niistä jokaisella ja ennenkaikkea, halvin ei todella ole parasta, eikä myöskään ole oikein että hinnan päälle lisätään vielä vähintään sata egee lisää kaikenmaailman lisämaksuja, vertailkaa matkatoimistoja ja valitkaa, kohteen valinta yleensä alkaa siitä mitä lomaltaan haluaa. olen itse käynyt hammametissä lukuisia kertoja ja kertaakaan ei mikään ole mennyt pieleen, sateenkin jälkeen tulee aina pouta. toivon ensi kaudella kaikille hyviä matkoja tunisiaan. vastaan mielelläni esim. hotellikyselyihin.

        Ja niissakin on keskinaisia eroja. Kylla se niin on, etta mita enemman haluaa sijoittaa taloudellisesti hotelliinsa, sen parempi chanssi on onnistua valinnassaan.
        Toinen vinkkini. Ottakaa selville minkamaalaisille turisteille hotellia yleensa kaupataan. Olen huomannut, etta esim. ne hotellit missa on paljon britteja on aika rahjaisia ja likaisia. Kun taas saksalaisille, italialaisille ja ranskalaisille kaupatut ovat tasokkaampia.
        Ja ennen toukokuuta ei kannata lomailla, eika lokakuun jalkeen. Lokakuukin on jo aika riskinottoa ilmojen suhteen.


      • Lehtisen Rva
        hamssu kirjoitti:

        ja muillekin täällä valittaville. on se nyt kumma kun porukkaa änkee tuohon la paix hotelliin josta ei tällä palstalla eikä muutenkaan ole mitään hyvää sanottavaa. finnmatkoilla on muitakin hotelleja hammametissä pitkä lista jos nyt jonkun on ensinnäkin kyseistä firmaa käytettävä. itse en ikinä tule käyttämään ko. riistofirmaa, ei minkäänlaista palvelua täällä eikä kohteessa, heidän nettisivuiltaan voi myös lukea olemattomista opaspalveluista. toiseksi tähän aikaan vuodesta alkaa välimeren kesä olla jo ohi, joten rantakelejä on enää harvassa paikassa, on talvikohteiden aika. tällä palstalla on hyviä ja huonoja juttuja tunisiasta, lukekaa niitä ja käykää matkanjärjestäjien omilla sivuilla, tietoja esim. kohteen säästä on niistä jokaisella ja ennenkaikkea, halvin ei todella ole parasta, eikä myöskään ole oikein että hinnan päälle lisätään vielä vähintään sata egee lisää kaikenmaailman lisämaksuja, vertailkaa matkatoimistoja ja valitkaa, kohteen valinta yleensä alkaa siitä mitä lomaltaan haluaa. olen itse käynyt hammametissä lukuisia kertoja ja kertaakaan ei mikään ole mennyt pieleen, sateenkin jälkeen tulee aina pouta. toivon ensi kaudella kaikille hyviä matkoja tunisiaan. vastaan mielelläni esim. hotellikyselyihin.

        Kiitos kirjoituksesta ja avituksesta =)

        Olemme matkustaneet todella paljon , mutta Finnmatkat oli nyt viimeinen piste ja varsinainen rimanalitus , suosittelivat jo alkukeväällä kun matkan valitsimme nimenomaan La Paix residenceä , hyvä ja sopii lapsiperheille , kaikkea muuta =( ja heidän kasiviikkonsa on 15 päivää , vaikka muilla matkanjärjestäjillä se on Ojalan laskuopinkin mukaan 14 päivää , heidän koneensa kuulema laskee matkan keston niin , no , joo , asiakkaiden höykytystähän tuo on!

        Otan mielelläni yhteyttä Sinuun jos vielä änkeämme Hammametiin? =)


    • TUNISGIRL;))

      Viikko vierähti Hammametissa,aurinko paistoi kolmena päivänä,muuten tuuli vei sen mukanaan,rantakeleistä ei voi puhua enää tähän vuodenaikaan,illat viileitä ja kosteita,vaikka ei pissit pöksyissä ollutkaan,niin hauskaa siellä ei nimittäin ollut,että paikalliset suklaasimmutkaan olisivat saaneet :) hymyä huuleen,ovat varmaan sesongin jälkeen niin väsyneitä,ettei tälläinen tavis viikon paras "tarjous" enää kiinnosta,vaikka söpö olenkin,mutta enhän sinne patjaksi mennytkään,vaan lomalle :))

      Nuori kun olen,niin menoa oli sen varran kun Medinasta kestää kävellä hotskuun pari kilsaa,....kivaa oli kuitenkin.

      • kata-

        Kiitos - sait hymyn huulille :))


      • Savonmuan Ellit
        kata- kirjoitti:

        Kiitos - sait hymyn huulille :))

        Tultihin viime lauantaina pois Hammametista,viikko oltihin naisten kesken,sää oli kylmää ja muutenkin jäimme jotakin vaille kohteesta,jossa olimme ensimmäistä kertaa,asuimme Residence Hammametissa joka oli ihan hyvä hotelli ja lähellä kaikkea,henkilökunta kylläkin tylyä,varsinkin se ruotsalainen tyttönen respassa ja ruokapaikka olisikohan ollut saksalainen ihan keskustassa,oli hyvä mutta henkilökunta myöskin tylyn oloista,johtuukohan kesän sesongista,ovat väsyneitä,mutta ovat ne Egyptissäkin väsyneitä,vaan haluavat pitää asiakkaista kiinni,turistit tuovat rahaa.
        Ja Finnmatka matkanjärjestäjänä ei ole paras,ei opasta paikalla esimerkiksi ja ei oikeastaan mikään pitänyt paikkansa heidän nettisivustossaan kohteesta ja retkistä,pahus että harmitti,seuraavaksi Deturilla,kuten aiemminkin ja ehkäpä Egyptiin sittenkin.


      • Ollut
        Savonmuan Ellit kirjoitti:

        Tultihin viime lauantaina pois Hammametista,viikko oltihin naisten kesken,sää oli kylmää ja muutenkin jäimme jotakin vaille kohteesta,jossa olimme ensimmäistä kertaa,asuimme Residence Hammametissa joka oli ihan hyvä hotelli ja lähellä kaikkea,henkilökunta kylläkin tylyä,varsinkin se ruotsalainen tyttönen respassa ja ruokapaikka olisikohan ollut saksalainen ihan keskustassa,oli hyvä mutta henkilökunta myöskin tylyn oloista,johtuukohan kesän sesongista,ovat väsyneitä,mutta ovat ne Egyptissäkin väsyneitä,vaan haluavat pitää asiakkaista kiinni,turistit tuovat rahaa.
        Ja Finnmatka matkanjärjestäjänä ei ole paras,ei opasta paikalla esimerkiksi ja ei oikeastaan mikään pitänyt paikkansa heidän nettisivustossaan kohteesta ja retkistä,pahus että harmitti,seuraavaksi Deturilla,kuten aiemminkin ja ehkäpä Egyptiin sittenkin.

        Minä olen ollut Aurinkomatkoilla (toukokuu 2009) Jasmin Hammametissä (suosittelen etenkin lapsiperheille) ja hotelli oikein hyvä Green Golf, ja paikkakin tosi siisti, hyvät liikenneyhteydet esim. Hammamettiin jossa paikallista asustusta, samoin Tunisiin. Myöskin olen ollut Deturilla Hotelli Jinenessä joka on Soussen ulkopuolella noin 4km, sekin aika ok. Nyt lähdössä Monastiriin matka on Deturin ja hotellin Monastir Center saa nähdä millainen on:))


      • Woman;))
        Ollut kirjoitti:

        Minä olen ollut Aurinkomatkoilla (toukokuu 2009) Jasmin Hammametissä (suosittelen etenkin lapsiperheille) ja hotelli oikein hyvä Green Golf, ja paikkakin tosi siisti, hyvät liikenneyhteydet esim. Hammamettiin jossa paikallista asustusta, samoin Tunisiin. Myöskin olen ollut Deturilla Hotelli Jinenessä joka on Soussen ulkopuolella noin 4km, sekin aika ok. Nyt lähdössä Monastiriin matka on Deturin ja hotellin Monastir Center saa nähdä millainen on:))

        Monastir on ihastuttava paikka ja Deturin hotskut yleensä luultua parempitasoisia,mikä kumma siinä on,että varsinkin Suomalaiset ostavat matkansa aina melkein Finnmatkoilta tai Aurinkomatkoilta,kantsii kokeilla joskus Deturia,on todella hyvä matkanjärjestäjä ja Oppaat osaavia ja mukavia,...olen kokeillut kaikkia ja tähän olen päätynyt,...Hammamet on kiva rauhallinen paikka,ihania paikallisia ihmisiä,hotskujen taso itsestä kiinni,elikkä rahapussista,mutta toisaalta ei sinne olla menty makoomaan,vaan avoimin mielin kohti seikkailuja,joita löytyy Hammametista,suosittelen lämpimästi ;))


      • yrjö tulee
        Woman;)) kirjoitti:

        Monastir on ihastuttava paikka ja Deturin hotskut yleensä luultua parempitasoisia,mikä kumma siinä on,että varsinkin Suomalaiset ostavat matkansa aina melkein Finnmatkoilta tai Aurinkomatkoilta,kantsii kokeilla joskus Deturia,on todella hyvä matkanjärjestäjä ja Oppaat osaavia ja mukavia,...olen kokeillut kaikkia ja tähän olen päätynyt,...Hammamet on kiva rauhallinen paikka,ihania paikallisia ihmisiä,hotskujen taso itsestä kiinni,elikkä rahapussista,mutta toisaalta ei sinne olla menty makoomaan,vaan avoimin mielin kohti seikkailuja,joita löytyy Hammametista,suosittelen lämpimästi ;))

        Seksituristi hehkuttaa muslimimaata - hyvin menee skandinaaviskank, hyvin menee...


      • Kaarina28
        yrjö tulee kirjoitti:

        Seksituristi hehkuttaa muslimimaata - hyvin menee skandinaaviskank, hyvin menee...

        Olet varmaan näitä "Yrjöjä" jotka ei koskaan ole käyneet missään,paitsi himpen ja lähikaupan välillä hakemassa mäyriksen,olet katkera ja siksi ymmärrän ala-arvoisen kirjoituksesi,sääliksi käy,hanki elämä!!!!


      • Stupid skank
        Kaarina28 kirjoitti:

        Olet varmaan näitä "Yrjöjä" jotka ei koskaan ole käyneet missään,paitsi himpen ja lähikaupan välillä hakemassa mäyriksen,olet katkera ja siksi ymmärrän ala-arvoisen kirjoituksesi,sääliksi käy,hanki elämä!!!!

        Vitun aivoton paska ja mieti mitä musliminaisena kirjoittelisit?

        ??????????????????


      • Egyptitär
        Stupid skank kirjoitti:

        Vitun aivoton paska ja mieti mitä musliminaisena kirjoittelisit?

        ??????????????????

        Ja todella hämmästelen alentavaa tapaasi kirjoitella täällä,olet luultavasti Suomalainen Mies ja katkeroitunut sellainen,mies jolle kaikki naiset sanovat ei kiitos=(((


      • Monta kirjoittajaa
        Egyptitär kirjoitti:

        Ja todella hämmästelen alentavaa tapaasi kirjoitella täällä,olet luultavasti Suomalainen Mies ja katkeroitunut sellainen,mies jolle kaikki naiset sanovat ei kiitos=(((

        Suomessa heillä on oikeus sanoa kyllä tai ei, muslimimaissa paikallisilla naisilla on "vääräuskoiselle" oikeus sanoa vain ei. Vaikkei haluaisikaan.

        Hieno kulttuuri.

        PS: täällä kirjoittelee useampi tuohon paskakulttuuriin kypsynyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe