Eli asan studio levari isältäni päätynyt uuteen kotiin
Aiemmin on tapahtunut samaa kuin nyt eli levylautanen ei lähde pyörimään eikä mitään tapahdu?? epäilin että olen taas painellut jotain vääriä säätönappuloita mutta mitään ei tapahdu start-auto-stop. Eli miten tarkistan sen soittimen vetohihnan? vasemmalla päällä on jokin mutteri jonka kai saa ruuvattua auki mutta koska olen todella surkea teknisissä vempaimissa en oikein uskalla tehdä mitään. Levylautasta ei näytä saavan ainakaan "irti".
ongelmaa tuottaa tuossa soittimessa myös sähkölaitteista aiheutuvat poksunnat eli kun sammutan valoja, soitinta jne. Tähän sain korjaamoista epäselvää kommenttia, toinen sanoi ettei voi ehkä korjata ja toinen että kyllä kyllä. ?? lähinnä tämä on toki hinnasta kiinni, jos korjaus menee 100 e ei ole järkeä tuota kai enää korjata, tunnearvoa kyllä ja siis vahvari samassa toki.
Lähinnä haluaisin tietää vähän sitä miten suuri vika tässä on että annanko korjaajan tuota hakea laisinkaan kun ei huvittaisi kustannusarviosta maksaa. Poks äänet kestän vielä mut suru tulee puseroon jos ei soitin toimi.
apua kaivataan lp-soittimessa vikaa!
mimosa_1
1
756
Vastaukset
- frangrabba
vetohihna siellä luultavasti on joko poikki tai pudonnut urastaan,yleensä se vetolautanen siittä lähtee ylöspäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409