vuoden 01 viisiovisesta a mallin vectrasta?
onko mitään lapsentauteja tai muuta tyyppikohtaisuuksia?
minkälaisia
2
536
Vastaukset
- Heebo..
kuitenkin kyseessä B-mallin vecculi?
Auto on ihan jees (itsellä joskus 1,8), joskin nokkahihnan vaihtoväli 60tkm ja tyyppivikana (jos ei jo vaihdettu) kampi- ja nokka-akseleiden anturit, jotka eivät sinänsä vaikuta ajoon, mutta häiriövalo syttyy palamaan ja moottorinohjaussofta menee vakio-ohjelmalle, joten päästöt eivät ole enää optimoidut.
1,8:ssa oli sama laatikko kuin 2-litraisessa, joten oli hiukan raskas lähtemään liikkeelle, mutta sitten pystyikin ajamaan 140km/h ja kierrokset oli vielä maltilliset 3500rpm. Hiljainen 14-tuumaisilla renkailla ja kulutus tosi kohtuullinen, auto painaa saman verran kuin nykyinen H-Astra.- juttu sinänsä
että itellä on alla 15 tuuman vanteet (jo uudesta lähtien)?tai siis renkaat miten sen nyt kukakin ottaa :)kehittyny se ainakin on jos vertaa vm.95 vectraan.
voi kyllä olla b mallikin tai siis on kun tarkkoja ollaan :)mutta pahempia vikoja ei ilmeisesti sitten olekaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241853- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante118650Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92639- 21632