vuoden 01 viisiovisesta a mallin vectrasta?
onko mitään lapsentauteja tai muuta tyyppikohtaisuuksia?
minkälaisia
2
536
Vastaukset 2
- Heebo..
kuitenkin kyseessä B-mallin vecculi?
Auto on ihan jees (itsellä joskus 1,8), joskin nokkahihnan vaihtoväli 60tkm ja tyyppivikana (jos ei jo vaihdettu) kampi- ja nokka-akseleiden anturit, jotka eivät sinänsä vaikuta ajoon, mutta häiriövalo syttyy palamaan ja moottorinohjaussofta menee vakio-ohjelmalle, joten päästöt eivät ole enää optimoidut.
1,8:ssa oli sama laatikko kuin 2-litraisessa, joten oli hiukan raskas lähtemään liikkeelle, mutta sitten pystyikin ajamaan 140km/h ja kierrokset oli vielä maltilliset 3500rpm. Hiljainen 14-tuumaisilla renkailla ja kulutus tosi kohtuullinen, auto painaa saman verran kuin nykyinen H-Astra.- juttu sinänsä
että itellä on alla 15 tuuman vanteet (jo uudesta lähtien)?tai siis renkaat miten sen nyt kukakin ottaa :)kehittyny se ainakin on jos vertaa vm.95 vectraan.
voi kyllä olla b mallikin tai siis on kun tarkkoja ollaan :)mutta pahempia vikoja ei ilmeisesti sitten olekaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053050Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71943- 42817
- 69766
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43559Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit48526Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25460