vuoden 01 viisiovisesta a mallin vectrasta?
onko mitään lapsentauteja tai muuta tyyppikohtaisuuksia?
minkälaisia
2
536
Vastaukset
- Heebo..
kuitenkin kyseessä B-mallin vecculi?
Auto on ihan jees (itsellä joskus 1,8), joskin nokkahihnan vaihtoväli 60tkm ja tyyppivikana (jos ei jo vaihdettu) kampi- ja nokka-akseleiden anturit, jotka eivät sinänsä vaikuta ajoon, mutta häiriövalo syttyy palamaan ja moottorinohjaussofta menee vakio-ohjelmalle, joten päästöt eivät ole enää optimoidut.
1,8:ssa oli sama laatikko kuin 2-litraisessa, joten oli hiukan raskas lähtemään liikkeelle, mutta sitten pystyikin ajamaan 140km/h ja kierrokset oli vielä maltilliset 3500rpm. Hiljainen 14-tuumaisilla renkailla ja kulutus tosi kohtuullinen, auto painaa saman verran kuin nykyinen H-Astra.- juttu sinänsä
että itellä on alla 15 tuuman vanteet (jo uudesta lähtien)?tai siis renkaat miten sen nyt kukakin ottaa :)kehittyny se ainakin on jos vertaa vm.95 vectraan.
voi kyllä olla b mallikin tai siis on kun tarkkoja ollaan :)mutta pahempia vikoja ei ilmeisesti sitten olekaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450