Ensikesän pohjoisen reissuja suunnitellessa ilmi tuli tarve saada saunoa ja pesulla käydä.
Löytyykö mistään listoja pohjoisnorjan uimahalleista ja saunoista väliltä Tromssa - Vädso
Tietenkin kaupungeissa nuo on, mutta miten pienemmillä paikkakunnilla.
Uimahalleja
3
1952
Vastaukset
- Norsketorske
Mitä sitä nyt uimahalliin mennä kesällä...Norjan meri ja Barentsin meri ovat molemmat sopivan vilvoittavia. Lähtee kyllä rähmät silmistä ja hiki kainaloista!
- 123432
Uimahalli on norjaksi svømmehall.
Googlaus svømmehall finnmark tuottaa n 7900 sivua kaikenlaista sekalaista.
Talven aikana voi selvitellä muutamasta kunnasta osoitteita em tyyppisillä yksittäisillä hauilla.- semesteri
Antamallasi hakusanalla löysin haluamani...Kiitokset tuosta.
Suolaisessa merivedessä kyllä pystyy uimaan, mutta milläs peset suolan pois iholta.
Tunturipurojen vesi taas on meille kylmää, että se on lammitettävä pesuvedeksi.
Tämä vinkiksi Norsketorskelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882