tykkäätkö kauniista koruista? jos vastauksesi on kyllä niin käyppäs tutustumassa www.energetix.eu ja jos kiinnostus heräsi ota yhteyttä [email protected]
vaikuttavat korut:)
4
1099
Vastaukset
- jus joo
toihan on eglennin kielinen sivu! EI KAIKKI OSAA! Ja myyntityötä kummiski varmaa, kuin oriflamekin tms.
- saa toki yrittää
Eivätkä mitenkään ihmeellisiä. Ibero tekee suunnilleen saman, ja yhdellä kymmenesosalla hinnasta. Joka marketista saa.
Ihme jos saat noita kaupaksi. - dtrffg
- - -
- hyvä sari t!
Tyhmähän se on joka noita kaupittelee, mutta hei muut tollot! Ilmoituksen jättäjä on tajunnut pistää tämän vapaaehtoistyö palstalle. Nämä oriflamet, avonit sun muut skeidat yleensä katsokaas kun kummitelee avoimet työpaikat osiossa. Ja sinnehhän ne EI KUULU!
Harrastuspahjalla nuo hommat menee, mutta täytyy tosiaan tykätä itse kaupittelemista tavaroista ja olla aikaa moiseen. Palkka kun yleensä on juuri niitä tavaroita mitä kauppaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974