Saimme ilmaiseksi Norjanharmaahirvikoiran. Hänellä on iso pää. Sellainen umpiluu, kuin olisi pyöräilykypärä ihon alla. Luonnekkin on erikoinen. Ei tuu luokse, vaikka kädessä on makupaloja. Ollaan tehty viikon töitä, että koiraa kehutaan ja silitetään aina kun saa kiinni, mutta silti koira pakenee ihmisiä. On hankalaa mennä ulos, kun on raput ja pentu ei uskalla tulla niitä pitkin, mutta syliin ei saa ottaa. Sisälle tulo on myös yhtä tuskaa. Tunnin saa houkutella herkuilla pentua luokseen, mutta ei tuu. Maasta kyllä herkut maistuu.
Onko neuvoja, miten pennun saa luottamaan ja onko ideoita, miksi hän käyttäytyy näin, koska muut pentueen yksilöt ovat ihan erillaisia. Iloisia reippaita ja utelijaita pentuja? Miksi yksi voi poiketa näin?
Kasvattaja kyllä informoi, että pentu on arka, mutta tämä alkaa olla jo vähän liikaa.
Oma äitini on ollut kasvattaja. (kultseja) Olen siis monet pentueet nähnyt, mutta en yhtään näin epäluuloista kaveria.
Muuten pentu vaikuttaa normaalilta. Pää on kyllä iso, otsa korkea ja aivan pyöreä ja sileä.
Norjanharmaahirvikoiran pennun pää
Umpiluu itse
1
523
Vastaukset
- omistaja itsekin
Vesipää? Oletko käyttänyt eläinlääkärillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3021165Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83981- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701