Ulkomaan matka

superäippä

Kuinka usein te käytte ulkomaan matkoilla?

13

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muumimammeli

pidemmällä reissulla, vuodessa sitten useampaankin kertaan näitä Ruotsin- ja Tallinnan reissuja.

OT; se on ulkomaanmatkoilla (vaikka turha tässä on provoa valistaa..)

• Nyt tosin tuli yli vuoden tauko, kun remppa niellyt kaikki rahat.

• wilma60

Minä en ole lasten kanssa ulkomailla käynyt, vain yhden kerran Tukholman-risteilyllä. Pieniä kotimaan matkoja tehdään silloin tällöin jotta pääsemme pois edes hetkeksi kotoa.

• Mikä olisi unelmien loma/matkakohde?

• wilma60

Me olemme esikoisen kanssa haaveilleet Egyptin matkasta. Hän rakastaa pyramideja ja kaikkea muuta historiaan liittyvää ja hänelle olisi elämys päästä näkemään nuo kaikki paikat ihan livenä. Minua myös kiinnostaisi kaikki vanha ja olisihan siellä lämmintä. Poika onkin luvannut viedä minut sinne kun hänestä tulee rikas ja kuulaisa rokkitähti. Sitä tässä odottelen...

• wilma60 kirjoitti:

Me olemme esikoisen kanssa haaveilleet Egyptin matkasta. Hän rakastaa pyramideja ja kaikkea muuta historiaan liittyvää ja hänelle olisi elämys päästä näkemään nuo kaikki paikat ihan livenä. Minua myös kiinnostaisi kaikki vanha ja olisihan siellä lämmintä. Poika onkin luvannut viedä minut sinne kun hänestä tulee rikas ja kuulaisa rokkitähti. Sitä tässä odottelen...

Meilläkin unelmissa Niilin risteily.
        Se olisi ihana...

• superäippä
        satu50 kirjoitti:

Meilläkin unelmissa Niilin risteily.
        Se olisi ihana...

olisi italia se riippuuu rahatilanteesta pääsemmekö joskus italiaan

• että helmi--maaliskuussa oltais lähdössä New Yorkiin ystäväpariskunnan kanssa.
      Ei ehkä kaikkein mieluisin kaupunkilomakohde, mutat katsottavaa kyllä riittää...

• harmillista tosiaan

että juuri sinä joudut lähtemään new yorkiin, vaikka et tykkää siitä paikasta :o)

• harmillista tosiaan kirjoitti:

että juuri sinä joudut lähtemään new yorkiin, vaikka et tykkää siitä paikasta :o)

Huomasin itsekin, miten pöljästi olin viestini muotoillut.

Uusi yritys: Mielestäni on aivan mahtavaa päästä Nykiin ja odotan reissua innoissani.
        Matkustelu on meille sen verran harvinaista herkkua, että jokainen reissu on potentiaalinen "seikkailu".
        Juuri sen harvinaisuuden vuoksi mielessään ja haaveissaan usein huvittelee "unelmalomakohteilla." Sellaisen listan ykkösenä Nyki ei minulla ole, mutta yhtä kaikki valtavan mielelläni sinne(kin) menen.

*hymy*

• poisongirl

eipä ole varaa edes haaveilla ulkomaan matkoista, kun kädestä suuhun eletään. Jokapäiväisessä elämisessä on seikkailua ihan itsessään

• finlandsvenskamamma

Joskus silloin tällöin käymme virossa tai ruotsinristeilyllä ja silloin on pienimmät mukana 17 ja 16v(täyttää piaan 17v) eivät oikein risteilylle halua tulla mukaan

• Ärsyyntynyt

Ulkomaanmatka on yhdyssana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      48
      3250
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      933
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      810
    4. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      780
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      714
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      15
      688
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      611
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      21
      601
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      42
      590
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      569
    Aihe