Eka kerta

tyttö_

Istuin sohvalla hermostuneena ja vilkuilin tiuhaa tahtia kelloa,joka oli tällä hetkellä viisi.
Odotin Mikaa,joka oli luvannut tulla luokseni kuudelta. Tänään oli suuri päivä,minusta tulisi "nainen". Puoli kuusi ovikello pirahti ja kävelin jännittyneenä kohti ovea. Vatsan pohjaani kutkutti.Tartuin kahvaan ja avasin oven Mikalle,joka hymyili minulle.
-Moi kulta!Mika tervehti ja suuteli minua hellästi huulieni vierelle.
-Tota..haluutko sä syödä jotain?Vaikeroin.
-Ihan sama.Mika hymyili.Tunsin poskieni kuumottavan.Menimme keittiöön ja avasin jääkaapin oven. Katseeni osui aina välillä viinipulloon,mutta en tarttunut siihen,vaan siideripulloihin.Asetin lasit pöydälle ja kaadoin meille molemmille siideriä.
-Monelta sun mutsi ja faija tulee himaan?Mika kysäisi.
-Huomenna aamupäivällä. Vastasin. Minua ei enään jännittänyt. Joimme siiderit ja siirryimme olohuoneen puolelle.Laitoin musiikin taustalle soimaan ja hyräilin musiikin tahdissa hetken aikaan.
-No,mitäs nyt?Mika uskalsi kysyä.Kohautin olkapäitäni ujosti ja hymyilin suloisesti Mikalle.-Tuu istumaan tänne mun viekkuun.
Istahdin Mikan viereen ja tunsin,kuinka hän haroi hiukseni korvieni taakse ja suuteli minua pitkään ja hellästi huulille. Läsähdimme puolimakuuasentoon sohvalle ja suutelimme kiihkeästi kädet toistemme ympärillämme.
-Siirrytään sun huoneeseen...Mika kuiskasi.
-Okei. Nyökkäsin ja johdatin Mikan romanttisesti sisustettuun huoneeseeni. Seisoimme kummatkin eri puolilla sängyn vieressä ja hymyilimme toisillemme. Napitin valkoisen paitani hitaasti auki ja heitin sen tuolin selkänojalle.Mika tuli luokseni ja halasi minua takaapäin.Samalla hän suuteli minua kaulalle ja avasi rintsikoitteni lukon.
-Sä oot kaunis...Mika sanoi tuijottaen rintojani. Mika riisui t-paitansa pois ja pussasin häntä hartialle. Mika avasi housujeni vetoketjun. Läsähdin istumaan sängylleni ja annoin Mikan riisua housuni. Vedin Mikan housut pois. Minulla oli päälläni punaiset silkkipikkarit ja Mikalla mustat bokserit.
-Venaa...täytyy laittaa kortsu.Mika sanoi.Nyökkäsin ja seurasin tarkkaan,kun Mika asetti kondomia kalullensa. Nyt Mika oli alasti edessäni ja hänellä nousi. Mika riisui pikkarini pois jalastani ja menimme makuulle sängylleni. Mika suuteli ensin kaulaani,sitten rintojani,sen jälkeen vatsanpohjaani. Voihkaisin,kun Mika nuoli minua vähän haarojen välistä. Hän suuteli reiteäni ja liikutti kättänsä toisen reiteni päällä. Mika tuli takaisin ylös ja suuteli minua.
-Mä rakastan sua.Sanoin Mikalle.
-Ja mä sua...Mika hymyili. Pussailin Mikaa sinne tänne,kun imin hänen kaluaan. En imenyt Mikaa kuiville,sillä halusin säästää häntä illan kohokohtaan. Nyt makasimme vierekkäin sängyllä ja katsoimme kattoa.
-Miten sä haluut olla?Mika kysäisi,ennen kuin ryhtyi mihinkään.
-Miten sä?Kysyin.
-Lähetyssaarnaja...käyks se sulle?
-J-joo...Nyökkäsin ja huokaisin syvään. Mika asettui päälleni,muttei heti tullut sisälleni vaan piti itseään punnerrusasennossa. Hetken kuluttua Mika tuli sisälleni ja voihkaisin nautinnosta ja samalla pienestä kivusta.Mika tuli sisälleni,ulos,sisälleni,ulos...
-Hidasta vähän...mua sattuu pikkasen.Sanoin.
Mika hidasti vauhtiaan ja jäi aina vähäksi aikaa sisälleni.
-Tuntuuks hyvältä?Mika varmisti.
-Joo...Sanoin voihkailun seasta. Sain orgasmin ja voihkaisin kovalla äänellä. Mika tuli pois sisältäni ja asettui makuulle vierelleni. Huilahdimme vähän aikaa. Kiedoin jalkani Mikan jalkojen ympärille ja Mika tuli sisälleni,vähän nopeampaa tahtia kuin hetki sitten. Minuun ei enään sattunut ja saatoin itsekin vähän liikkua työntöjen aikana. Työnsin Mikan alleni ja istahdin hänen kalujensa päälle. Ratsastin Mikan päällä hitaasti ja Mika piti käsillään kiinni rinnoistani.

Herätyskello soi kahdeksan aikoihin ja siristelin silmiäni auringon häikäessä huoneeseeni. Mika venytteli käsillään ja haukotteli.
-Eilen oli ihanaa...Mika totesi.
-Nii oli.Hymyilin ja menin lakana ympärilläni kirjoituspöydän äärelle. Puin päälleni pikkarit ja valkoisen paidan.
-Sun pitää ehkä myös pukea. Arvelin.
-Joo...sun vanhemmatki tulee kohta himaan.Mika nyökkäsi ja puki nopeasti vaatteet ylleen. Sijasimme vuoteeni,emmekä jättäneet merkkiäkään siitä,että olimme rakastelleet.Kun äiti ja isä tulivat kotiin,istuimme sohvalla ja söimme suolapähkinöitä ja katsoimme komediaa.
Mika kuiskasi: -Sä oot mahtava typy!
Nauroin ja suutelin Mikaa nopeasti kaulalle. Nojauidin häntä vasten ja nukahdin.

Kommentoikaa tota novellii...(oon kutosella) =D

15

10354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Byzantine

      Johdanto olisi voinut olla hieman pidempi.
      Itse aktia kuvailit hyvin lyhyesti: ei hyvä.
      Fiksut hahmot, älysivät käyttää kortsua.

      Jatkat vain kirjoittelua niin kehityt paremmaksi.

    • Merake

      Jos tarkoitat kutosella luokka-astetta, niin kehottaisin vilpittömästi kirjoittelemaan toistaiseksi muun aiheisia novelleja. Älä pilaa nuoruuttasi ajattelemalla seksiä novellien kaavamaisesti, kuten me typertyneet täysi-ikäiset. Nauti siitä toistaiseksi ainoastaan itsesi kanssa, kuten ikäistesi kuuluukin. Näin nautit siitä paremmin sitten vanhempana.

    • Minä...

      Iha ok, noin nuorelta.. :) Mut älä pilaa elämääs ajattelemalla tollasii juttuja, sul on viel koko elämä edessä....!! Onnee vaan... x)

      • Juu

        ...Merake ja Minä


      • juust
        Juu kirjoitti:

        ...Merake ja Minä

        tää jätkä siis pisti kortsun ennen kun sillä seiso? XD ja sitten toi et "istuin hänen kalujensa päälle" joku mutaatio vai?


      • vosu
        juust kirjoitti:

        tää jätkä siis pisti kortsun ennen kun sillä seiso? XD ja sitten toi et "istuin hänen kalujensa päälle" joku mutaatio vai?

        Samaan kiinnitin minäkin huomiota. Kasva nyt hyvä lapsi vielä kymmenisen vuotta ja koita sitten uudelleen kirjoittajan kykyjäsi tällä saralla.


      • just joo!!!!!!!!
        vosu kirjoitti:

        Samaan kiinnitin minäkin huomiota. Kasva nyt hyvä lapsi vielä kymmenisen vuotta ja koita sitten uudelleen kirjoittajan kykyjäsi tällä saralla.

        OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ KUIN EDELLINEN KIRJOITTAJA ELI KEHOTTAISIN TUOTA KUTOSLUOKKALAISTA VIELÄ KASVAMAAN JA ELÄMÄÄN LAPSUUTTA JA LEIKKIMÄÄN BARBEILLA JONKU AIKUISLEIKIN SIJAAN!!!!!!!!!!!!!!!!


    • raiskaaja/himovittu

      Niin tuota, jos viitsisitte käydä tuolla seksinovelleissa, niin siellä on tarinat "katutyttö" ja "Miehen karu totuus" niin MINÄ olen ne kirjoittanut ja olen yhtä vanha kuin Tyttö_!!! elikäs kelatkaapa sitä!!! Mitä se muille kuuluu, jos nuoremmatkin tytöt haluisivat joskus aikuistua enemmän! Eli, toisin sanoen:
      EI KUULU TEILLE!!!

    • suski

      moi..toi oli mahtava...mä oon kans kutosel ja en osais tehä samallaist novellii..toi oli sika hyvä...

    • jju

      voi lapsi, kondomi laitetaan paikoilleen kun kikkeli on jo kova.

      Ja jos tosiaan oot kuutosella ni jätä nämä leikit vielä pariksi vuodeksi. Ehtii niistä nauttia sittenki

    • Likka

      6 enpä usko että teit sen niin nuorena....kyllä toi voi olla totta... mut vähä vanhempana sitten....!

    • tyttö15wee

      Se oli epärealistinen ja kannattais ensin katsoa noi kirjotusvirheet, jos edes osaat tos iässä...Esim."istahdin hänen kalujensa päälle." Oliko niitä montakin?
      Ja kirjotit et kun Mika laittoi kortsua niin vasta silloin hänellä nousi???!!!
      Ja jos toi oikeasti tapahtui, ni se Mika oli vaan pillun perässä... Kirjota sit vasta ku sul on kunnon kokemusta.... 6. luokkalaisena oot vasta lapsi.

      • leino

        Voi miehellä olla useempi kalu. Et oo vaan ikinä törmänny semmoiseen.


    • jaakko

      On hyvä että himot toimii oikeeseen suuntaan,
      että naiset haluaa miestä ja miehet naista.
      Mutta mielikuvitus ei tee vielä tosinaista
      tai miestä. Siitä puhe mistä puute.
      Moni jolla on kovat tarinat ei oo paljon
      kokenut, mutta halut on hyvät.
      Mitkä mahtaa olla tämän 13-14 vuotiaan
      ns. strategiset mitat, veikkaisin aika
      pieniä lukuja. Ja oliko poika todella niin iso
      että pystyi naimaan. Sanotaan ,ettei lasten
      naimisesta mitään tule ja se pitänee paikkansa.
      Oppia ikä kaikki ja varsinkin sitten isona
      kun on itsekriittisyyttä. Hyvää kevättä ja tulkaa
      nätit tytöt Syvälahteen Kangasniemelle, siellä
      on hyvät tanssit lauantaisin. Kausi alkaa
      ehkä toukokuun puolivälissä.

    • HALUKAS

      OOTKO VÄHÄN PELLE KUN KIRJOTTELET TÄMMÖSIIN EI JUMALAUTA HÄPEÄISIT SAATANA HELVETTI VITTU PERKELE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe