Hei, onko OpenOfficen puolella mahdollista kääntää vaakaviivaa pystysuuntaan sisällön muuntumatta?
Vaakaviivan kääntäminen pystysuoraksi
3
432
Vastaukset
- ...
Missä vaakaviiva mahtaa olla?
Draw'ssa voi kiertää vaakaviivojakin ja Vaihto pohjassa se tapahtuu tasa-astein. Mutta kaipa se kierretty vaakaviiva tarvitsee oman tilansa, että jos sen kopioi vaikka Writeriin, niin onhan se teksti sitten saatava jotenkin muuten sijoittumaan.
Voipi tietenkin olla, että kysyit jotain ihan muuta, mutta vastaukseni on kuitenkin: OpenOffice.orgissa on mahdollista. Ja ohjelman ohjeista löytyy lisää tietoa esim. valitsemalla Ohje-Etsi ja kirjoittamalla hakusanan.- wilkku1
Kiitos! - ja varsinkin nopeasta vastauksesta ; )
Tuota en tullut ajatelleeksi, liiaksi fiksoituu tekemään näitä muunnoksia vain tietyllä ohjelmalla. Teen OpenOfficen www-sivustoja ja niihin liittyvää koulutusmateriaalia parhaillaan ja tarvitsin pystysuoran väripalkin kappaleen toiseen reunaosaan.
Vaakaviiva-tiedosto tulee ilmeisesti ensin etsiä ohjelman tiedostokansiosta ja kopioida sivustokansioon, sillä pelkkä Tallennus grafiikkana ei toimi enään palvelimella?
Sivuston päivitykset toimivat todella upeasti ja nopeasti, mistä olen ollut positiivisesti yllättynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954