Lasikuitutapetit

tapetoija

Ostimme Tikkurilan ässätex:in Heinä nimistä lasikuitutapettia ja olen todella pettynyt tuotteeseen. Tapetin kuvio on kyllä ok, mutta se työ mitä sen asentaminen vaatii on kyllä aivan p.....stä. Tapettirulla maksaa noin 60 euroa rulla eikä siinä ole minkäänlaisia kohdistusmerkkejä (varmistin sen myös valmistajan asiakaspalvelusta, jossa vastasivat vain, että joissain on ja joissain ei, elikkä ei ole sitten valmistusvirhekään). Siis ei muuta kuin leikatut vuodat numeroiden lattialle ja etsimään kohdat missä kuviot osuvat ja merkki siihen, jotta saa seinällä kuviot kohdalleen.
Valmistaako joku muu firma kuvioituja lasikuitutapettia, kun olisi vielä toinenkin huone tapetoitava, mutta valmistaja on aivan varmasti joku muu, niin paljon ylimääräinen työ vit...i!!!

3

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harjoittellut

Lasikuitutapetteja on sikahomma seuraavalle tapetoijalle jos pohja on lasikuitutapettia tasoittaa niitä ei myöskään yleensä irti saa.Pitää mitata seinän korkeus ja kuviosta katsoa tarvitseeko hukkapaloja tehdä kuvion kohdalleen saamiseksi.

• tapetoija

Tarkoitus onkin asua talossa niin kauan kuin pystyy ominavuin kulkemaan ja lasikuitutapetti on helppohoitoinen ja voidaan pyyhkiä märällä liinalla jos tarvis!

• Mnäää ja mnää...
        tapetoija kirjoitti:

Tarkoitus onkin asua talossa niin kauan kuin pystyy ominavuin kulkemaan ja lasikuitutapetti on helppohoitoinen ja voidaan pyyhkiä märällä liinalla jos tarvis!

Muovitetut seinät? Kuka VOI noita haluta? Meiltä ne helvetinkeksinnöt revittiin (seinälevyineen :-/ ) heti irti ja vaihdettiin kunnollisiin tapeteihin ja maaleihin. Älä laita lasikuitutapettia!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe