Kirja kertoo punkkaritytöstä ja on tosi hauska ja "reipas" kirja!!
Kannattaa lukea kaikki kolme ilmestyneet kirjat:
[email protected] (ensimmäinen sarjassa ilmestynyt)
Sara kesällä kello kuusi (seuraava osa)
Sara ja levottomat jalat (viimeinen osa)
Ps. Kirjat kannattaa lukea järjestyksessä,niin saa mahdollisuuden tutustuu hahmoihin!!
TUIJA LEHTINEN -SARA nottingham kesällä kello kuusi
5
1258
Vastaukset
- pico
Oikeastaan se levottomat jalat ei oo viimeinen. Saran tarina jatkuu vielä yhden luvun verran Lehtisen novellikokoelmassa, jonka nimeä en nyt muista. Loppuu kumminkin paremmin kun Levottomat jalat, joten kannattaa lukea.
- kukkanen
Kundi kuin kameleontti on sen kirjan nimi, jota pico varmastikin tarkoitti. Viimeinen novelli kertoo Sarasta.
- Kristallipore
kukkanen kirjoitti:
Kundi kuin kameleontti on sen kirjan nimi, jota pico varmastikin tarkoitti. Viimeinen novelli kertoo Sarasta.
Pidin kirjoista, kun ensimmäisen kerran luin ne. Siitä taitaa olla jo vuosi, kun viimeisen (Levottomat jalat) luin ja nyt, kun meinasin aloittaa sarjan alusta, niin huomasin, etten enää pidäkään Sarasta. Itseasiassa inhosin koko henkilöä niin paljon, etten voinut lukea sarjaa. Ärsyttävä tyyppi!:)
- fani-1
Kristallipore kirjoitti:
Pidin kirjoista, kun ensimmäisen kerran luin ne. Siitä taitaa olla jo vuosi, kun viimeisen (Levottomat jalat) luin ja nyt, kun meinasin aloittaa sarjan alusta, niin huomasin, etten enää pidäkään Sarasta. Itseasiassa inhosin koko henkilöä niin paljon, etten voinut lukea sarjaa. Ärsyttävä tyyppi!:)
musta sara kirjat on parhaita, siis aivan
parhaita !!!
mä oon lukenu ne kaikki ainekin 4 kertaa !!
- mansikkatytto
En tiennytkään että sarasta on vielä "jatkoa" tässä kundi kouin kameleontti-kirjassa. mukava tietää, koska pidin kirjoista todella paljon. Itseasiassa niin paljon että päätin ostaa ne itse. valitettavasti kun olin ostanut kaksi ensimmäistä osaa (pokkarina), kuulin, ettei kolmatta enää paineta ja nyt olen yrittänyt metsästää sitä, tuloksetta.
joten, onko kenelläkään tietoa mistä voisin saada sara ja levottomat jalat-kirjan pokkarina (jos pakko niin tottakai kovakantinenkin kelpaisi)????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696137Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614673Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu514440Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682682En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612182Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1321552- 481463
- 341318