Koneen näytölle tulee MacAfeen aidolla logolla viesti. Anna MacAfeen tarkistaa tietokoneesi suojaus nyt ja säännöllisesti. Tarkista nyt tai muistuta minua myöhemmin. Ei ole vaihtoehtoa poistaa muistutusta ikuiseksi ajaksi. Minulla ei ole koskaan ollut mitään palvelua hankittuna MacAfeesta.
Onko muille tullut vastaavaa viestiä??? Tämä lienee huijausviesti???
MacAfee huijaus??
4
2148
Vastaukset
- takuulla
on huijausviesti, jos siinä kerran luki MacAfee. Se aito ja oikea on nimittäin McAfee.
- Anonyymi
Sama kusetuspaska aalla tai ilman.
- 6
Mitä luulet? Käytä päätäsi.
Ei mulla vaan ohjelmat, joita ei ole koneella ilmoittele mitään. Nekin ohjelmat, joita on, vaativat lupani. - Anonyymi
Itse en toistaiseksi ole onnistunut poistamaan McAffeeta koneeltani. Kai se on joskus jurripäissään tullut hyväksyttyä "Special Price Just For You". Elisan tietoturva muuten ei päästä kyseisille sivuille. Outoa. Luulen, että McAffee on vilunkia ja kusetusta. Haittaa ainakin mun tietokoneen käyttöä koko ajan enkä pääse siitä eroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353802- 983414
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043338- 773138
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703070Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352580
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452422- 902166