Koneen näytölle tulee MacAfeen aidolla logolla viesti. Anna MacAfeen tarkistaa tietokoneesi suojaus nyt ja säännöllisesti. Tarkista nyt tai muistuta minua myöhemmin. Ei ole vaihtoehtoa poistaa muistutusta ikuiseksi ajaksi. Minulla ei ole koskaan ollut mitään palvelua hankittuna MacAfeesta.
Onko muille tullut vastaavaa viestiä??? Tämä lienee huijausviesti???
MacAfee huijaus??
4
1920
Vastaukset
- takuulla
on huijausviesti, jos siinä kerran luki MacAfee. Se aito ja oikea on nimittäin McAfee.
- Anonyymi
Sama kusetuspaska aalla tai ilman.
- 6
Mitä luulet? Käytä päätäsi.
Ei mulla vaan ohjelmat, joita ei ole koneella ilmoittele mitään. Nekin ohjelmat, joita on, vaativat lupani. - Anonyymi
Itse en toistaiseksi ole onnistunut poistamaan McAffeeta koneeltani. Kai se on joskus jurripäissään tullut hyväksyttyä "Special Price Just For You". Elisan tietoturva muuten ei päästä kyseisille sivuille. Outoa. Luulen, että McAffee on vilunkia ja kusetusta. Haittaa ainakin mun tietokoneen käyttöä koko ajan enkä pääse siitä eroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962230Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882110- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1131360- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72881Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842