Koneen näytölle tulee MacAfeen aidolla logolla viesti. Anna MacAfeen tarkistaa tietokoneesi suojaus nyt ja säännöllisesti. Tarkista nyt tai muistuta minua myöhemmin. Ei ole vaihtoehtoa poistaa muistutusta ikuiseksi ajaksi. Minulla ei ole koskaan ollut mitään palvelua hankittuna MacAfeesta.
Onko muille tullut vastaavaa viestiä??? Tämä lienee huijausviesti???
MacAfee huijaus??
4
2360
Vastaukset
- takuulla
on huijausviesti, jos siinä kerran luki MacAfee. Se aito ja oikea on nimittäin McAfee.
- Anonyymi
Sama kusetuspaska aalla tai ilman.
- 6
Mitä luulet? Käytä päätäsi.
Ei mulla vaan ohjelmat, joita ei ole koneella ilmoittele mitään. Nekin ohjelmat, joita on, vaativat lupani. - Anonyymi
Itse en toistaiseksi ole onnistunut poistamaan McAffeeta koneeltani. Kai se on joskus jurripäissään tullut hyväksyttyä "Special Price Just For You". Elisan tietoturva muuten ei päästä kyseisille sivuille. Outoa. Luulen, että McAffee on vilunkia ja kusetusta. Haittaa ainakin mun tietokoneen käyttöä koko ajan enkä pääse siitä eroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26558Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492