Olen 15-vuotias poika, ja nyt parin kuukauden sisällä minulla on ilmennyt lievää virtsankarkailua, tulee siis pieniä lirahduksia housuun vessassa käymisen jälkeen. Olen muuten oppinut kuivaksi 3-vuotiaana, jolloin olen viimeksi käyttänyt vaippoja. Nyt on alkanut epäilyttää tämä tilanne.
Pitäisikö minun kertoa vanhemmilleni, ja käydä jossain terveyskeskuksessa kyselemässä tästä asiasta?
Ei minua haittaisi vaipan pitäminen, en vain haluaisi että kaverit saa tietää. Mieluummin pitäisin vaippaa kun heräisin aamulla lakanat märkänä.
Mutta en siis tiedä, onko tämä vielä niin vakavaa, että vaippaa tarvitsisin. Siksi kyselen nyt täällä.
Toivon asiallisia vastauksia, ja pikaisesti.
T: Pähkäilijä-94
Tarvitsenko vaipat?
4
1419
Vastaukset
- nimimerkki702
Jos tämä on jatkunut jo näin kauan niin kyllä siihen kannattaisi apua hankkia... Haluatko että vanhempasi tietävät? Jos et niin mene vaan kauppaan ja osta jotain vaippoja ja käytä niitä... minä olen itse 15 v ja sama ongelma. en ole kertonut vanhemmilleni... nuo liberon comfort fit numero 77 ovat mahtuneet minnulle ihan hyvin...
- Pähkäilijä-94
Mutta siis onhan niitä kaupassa jotain miesten tena virtsankarkailusuojiakin?
- pikkumies42
Pähkäilijä-94 kirjoitti:
Mutta siis onhan niitä kaupassa jotain miesten tena virtsankarkailusuojiakin?
Itse olen myös nuorena pissannut housuihin, ja yöllä sänkyyn. Kyllä minä silloin kerroin vanhemmilleni asiasta, ja sitten kävimme lasten neuvolassa juttelemassa. Sieltä silloin sain ensimmäiset vaipat. Sitten tossa reilu 25 - vuotiaana suoritettiin virtsapuolen leikkaus, mutta se ei auttanutminua. Tämän vuoksi joudun käyttää nyt säännöllisesti vaippoja yötä päivää. Kyllä minä olen käynyt kavereiden luona kylässä, ja puhunut heille vaippojen käytöstä. Ovat ihan hyvin ymmärtäneet, ja sinunkin on sitten helpompi olla jatkossa. Mutta käy keskustelemassa asiasta vaikka ensin terveyskeskuksessa, ja sieltä saat muuten mukaan kyllä muutaman vaipankin, sekä voit laittaa myös siellä vaipan housuihin. Kyllä kaupoissa on virtsankarkailuun tarkoitettuja suojia, mutta toinen paikka on myös apteekki.
- Anonyymi00004
Itse olen käyttänyt koko elämän 7luokkaan asti vaippoja kun tulee karkailuja öisin ja päivisin ja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483