Tarvitsenko vaipat?

Pähkäilijä-94

Olen 15-vuotias poika, ja nyt parin kuukauden sisällä minulla on ilmennyt lievää virtsankarkailua, tulee siis pieniä lirahduksia housuun vessassa käymisen jälkeen. Olen muuten oppinut kuivaksi 3-vuotiaana, jolloin olen viimeksi käyttänyt vaippoja. Nyt on alkanut epäilyttää tämä tilanne.

Pitäisikö minun kertoa vanhemmilleni, ja käydä jossain terveyskeskuksessa kyselemässä tästä asiasta?

Ei minua haittaisi vaipan pitäminen, en vain haluaisi että kaverit saa tietää. Mieluummin pitäisin vaippaa kun heräisin aamulla lakanat märkänä.

Mutta en siis tiedä, onko tämä vielä niin vakavaa, että vaippaa tarvitsisin. Siksi kyselen nyt täällä.

Toivon asiallisia vastauksia, ja pikaisesti.

T: Pähkäilijä-94

3

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki702

      Jos tämä on jatkunut jo näin kauan niin kyllä siihen kannattaisi apua hankkia... Haluatko että vanhempasi tietävät? Jos et niin mene vaan kauppaan ja osta jotain vaippoja ja käytä niitä... minä olen itse 15 v ja sama ongelma. en ole kertonut vanhemmilleni... nuo liberon comfort fit numero 77 ovat mahtuneet minnulle ihan hyvin...

      • Pähkäilijä-94

        Mutta siis onhan niitä kaupassa jotain miesten tena virtsankarkailusuojiakin?


      • pikkumies42
        Pähkäilijä-94 kirjoitti:

        Mutta siis onhan niitä kaupassa jotain miesten tena virtsankarkailusuojiakin?

        Itse olen myös nuorena pissannut housuihin, ja yöllä sänkyyn. Kyllä minä silloin kerroin vanhemmilleni asiasta, ja sitten kävimme lasten neuvolassa juttelemassa. Sieltä silloin sain ensimmäiset vaipat. Sitten tossa reilu 25 - vuotiaana suoritettiin virtsapuolen leikkaus, mutta se ei auttanutminua. Tämän vuoksi joudun käyttää nyt säännöllisesti vaippoja yötä päivää. Kyllä minä olen käynyt kavereiden luona kylässä, ja puhunut heille vaippojen käytöstä. Ovat ihan hyvin ymmärtäneet, ja sinunkin on sitten helpompi olla jatkossa. Mutta käy keskustelemassa asiasta vaikka ensin terveyskeskuksessa, ja sieltä saat muuten mukaan kyllä muutaman vaipankin, sekä voit laittaa myös siellä vaipan housuihin. Kyllä kaupoissa on virtsankarkailuun tarkoitettuja suojia, mutta toinen paikka on myös apteekki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe