Olen 15-vuotias poika, ja nyt parin kuukauden sisällä minulla on ilmennyt lievää virtsankarkailua, tulee siis pieniä lirahduksia housuun vessassa käymisen jälkeen. Olen muuten oppinut kuivaksi 3-vuotiaana, jolloin olen viimeksi käyttänyt vaippoja. Nyt on alkanut epäilyttää tämä tilanne.
Pitäisikö minun kertoa vanhemmilleni, ja käydä jossain terveyskeskuksessa kyselemässä tästä asiasta?
Ei minua haittaisi vaipan pitäminen, en vain haluaisi että kaverit saa tietää. Mieluummin pitäisin vaippaa kun heräisin aamulla lakanat märkänä.
Mutta en siis tiedä, onko tämä vielä niin vakavaa, että vaippaa tarvitsisin. Siksi kyselen nyt täällä.
Toivon asiallisia vastauksia, ja pikaisesti.
T: Pähkäilijä-94
Tarvitsenko vaipat?
3
1046
Vastaukset
- nimimerkki702
Jos tämä on jatkunut jo näin kauan niin kyllä siihen kannattaisi apua hankkia... Haluatko että vanhempasi tietävät? Jos et niin mene vaan kauppaan ja osta jotain vaippoja ja käytä niitä... minä olen itse 15 v ja sama ongelma. en ole kertonut vanhemmilleni... nuo liberon comfort fit numero 77 ovat mahtuneet minnulle ihan hyvin...
- Pähkäilijä-94
Mutta siis onhan niitä kaupassa jotain miesten tena virtsankarkailusuojiakin?
- pikkumies42
Pähkäilijä-94 kirjoitti:
Mutta siis onhan niitä kaupassa jotain miesten tena virtsankarkailusuojiakin?
Itse olen myös nuorena pissannut housuihin, ja yöllä sänkyyn. Kyllä minä silloin kerroin vanhemmilleni asiasta, ja sitten kävimme lasten neuvolassa juttelemassa. Sieltä silloin sain ensimmäiset vaipat. Sitten tossa reilu 25 - vuotiaana suoritettiin virtsapuolen leikkaus, mutta se ei auttanutminua. Tämän vuoksi joudun käyttää nyt säännöllisesti vaippoja yötä päivää. Kyllä minä olen käynyt kavereiden luona kylässä, ja puhunut heille vaippojen käytöstä. Ovat ihan hyvin ymmärtäneet, ja sinunkin on sitten helpompi olla jatkossa. Mutta käy keskustelemassa asiasta vaikka ensin terveyskeskuksessa, ja sieltä saat muuten mukaan kyllä muutaman vaipankin, sekä voit laittaa myös siellä vaipan housuihin. Kyllä kaupoissa on virtsankarkailuun tarkoitettuja suojia, mutta toinen paikka on myös apteekki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029