Hankin Finlux:n (420) tikiboksin ja Hockey Night ohjelmapalvelun. Kaiken piti olla valmiina pleijareiden seuraamiseen ainakin teoriassa. Aluksi ei näkynyt mitään. Neuvontalinja käski minua nytkyttämään korttia, jotta kortinlukija alkaisi pelittää(HiTech). Kuva tuli mutta ongelmat jatkuivat. Lähetykset jumittuvat kuin Windows pahimpina aikoina. Välillä auttaa kun vaihtaa kanavaa tai nytkyttää korttia. Toisinaan boksi on niin jökissä että vain pistokkeen irrotus pistorasiasta auttaa. Alkaa pikku hiljaa mennä hermot koko toosaan. Tietäiskö joku missä vika?
Jum jum jumittaa
Timpe
5
862
Vastaukset
- hikitaalinen
On se samanlaista jumitusta vissiin kaikilla pokseilla ilman pluspalveluitakin.
- Pena
Minulla ollut Nokia 210T yli puoli vuotta, katselen nyt myös canal , joskus tuo menee niin jumiin, että sähköt poikki. Ainahan uusi tekniikka aluksi remppaa.
- Gill Bates
Tottakai lähetykset jumittuvat, sillä digi-tv perustuu samanlaiseen kuluttajien halveksuntaan kuin esim. PC-tekniikka.
Eli osta tuote, päivitä tuotetta, päivitä tuotetta, korjaa tuotetta, potki tuotetta, viskaa tuote jorpakkoon...- T.I.
Osta mikä tahansa boxi paitsi nokia niin saat toimivan pelin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492