kaksi kuukautta vihkimisestä

rättiväsynyt

Kaksi kuukautta se kesti, sitten mies petti. Kaksi kuukautta, vala unohtui? Nyt koetellaan kuinka hyvin minä muistan "niin myötä kuin vastamäessä". Koen olevani maailman huono-onnisin vaimo, ei tästä selviä selväjärkisenä.

7

2756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasikolme

Rakastajani saapui luokseni viikko häiden jälkeen.... Miehet on. Kai niillä hyvin menee, ainakin meillä.

• 30+

naimisissa ollaan oltu 10 v. Vielä ei oo tarvinnu pettää. En tiedä, miksi pitäs..

• VIRKOSI

LÄHDE SIITÄ LIITOSTA HETI.JOS KERRAN PETTÄÄ NIIN AINA PETTÄÄ TILAISUUDEN TULTUA.

• 3+18

kun noin kauan kesti, minä(mies) menin naimisiin v-77, petin 2päivän kuluttua, oli pakko panna vierasta.

• voihyvänenaika

Johan on tyhmä mies!
        Miksi menit, jos samantien piti mennä vieraisiin. Pakottiko joku sinuut pyssy ohimolla alttarille?
        Mistä näitä pösilöjä tänne riittää!!!

• 5656
        voihyvänenaika kirjoitti:

Johan on tyhmä mies!
        Miksi menit, jos samantien piti mennä vieraisiin. Pakottiko joku sinuut pyssy ohimolla alttarille?
        Mistä näitä pösilöjä tänne riittää!!!

ja petti myös hän mua, eipä silti. Paikkaunnalta muuton vuoksi, piti erätä yhteishyvää polkasta perseeseen... se siitä.

• Uusi rakkaus odottaa

Sinä päätät nyt, kuinka tuosta jatketaan. Jos rakastat edelleen, mieti, mitä tämä petos ja todennäköiset tulevat pettämiset vaikuttavat sinuun, elämääsi yleensä ja suhteeseenne erityisesti.

Voit antaa anteeksi, minäkin annoin, mutta ex-mieheni ei voinut antaa itselleen anteeksi ja 29-vuotias liittomme päättyi.

Uudet alut ovat ihania! Älä ryhdy marttyyriksi, siitä seuraa vain kyynisyyttä ja katkeruutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      136
      5801
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      177
      3450
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2607
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      466
      2533
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2305
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      181
      1872
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      127
      1445
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1222
    9. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      51
      1125
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1026
    Aihe