Hyvät Lentoyhtiöt

ei ole hallussa

Tässä olen koittanut etsiä halpoja lentoja mutta kun ei tiedä mistä niitä etsisi. Mitä nyt tyypilliset ebookers, Travellink, My Jet ja SuperSaver mutta kaikilla näyttäisi tulevan lähes samat hinnat, ei pahemmin kilpailua. Sanokaas mitä suosittelette käytettävän jos halvalla ja suht nopeasti haluaisi päästä Helsingistä KualaLumpuriin tai penangiin (ehkä Bangkokin kautta?)

9

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorke

      AirAsia

    • Mikä on

      sinun halpa ja suht nopea? Mulla meno kestää 16h 10 min ja paluu hiukan yli 20h ja hinta oli noin 815 €
      Turkish airwaysilla pääsee halvalla Singaporeen.

      • dipl.kaufmann

        Minä varasin tammi-helmikuuksi edestakaisen lennon Helsinki-Istanbul-Hong Kong-Istanbul-Helsinki ja maksoin 398eur. Hong Kongista pääsee Kuala Lumpuriin Air Asialla pikkurahalla.


      • hyvä hinta
        dipl.kaufmann kirjoitti:

        Minä varasin tammi-helmikuuksi edestakaisen lennon Helsinki-Istanbul-Hong Kong-Istanbul-Helsinki ja maksoin 398eur. Hong Kongista pääsee Kuala Lumpuriin Air Asialla pikkurahalla.

        Et viitsi paljastaa Hki-Istambul-HongKong lentoyhtiöitä niin olisi helpompi kahtella. Hinta alkaa oleen kohillaan ja kuinka kauan lento Hongkongiin kesti?


      • Ørenvenyttäjä
        hyvä hinta kirjoitti:

        Et viitsi paljastaa Hki-Istambul-HongKong lentoyhtiöitä niin olisi helpompi kahtella. Hinta alkaa oleen kohillaan ja kuinka kauan lento Hongkongiin kesti?

        Itse olen juuri varannut lennot jouluksi Istanbul KL, Malaysian Airline ja muuten lennot erikseen Köpis-Istanbul koska asun Tanskassa. Kannattaa katsella lentoja vaihtoehtoisilta kentiltä, eikä vaan Hesasta välilaskuin, siinä säästää pitkän pennin


      • dipl.kaufmann
        hyvä hinta kirjoitti:

        Et viitsi paljastaa Hki-Istambul-HongKong lentoyhtiöitä niin olisi helpompi kahtella. Hinta alkaa oleen kohillaan ja kuinka kauan lento Hongkongiin kesti?

        Lento on Turkish Airlinesilla koneenvaihdolla Istanbulissa. Varasin virolaisen Reisiekspertin kautta. Tässä linkki: http://www.reisiekspert.ee/default.asp/ac/lennuerihind/lan/en/linn/HKG
        En tiedä tosin, saako enää tuolla hinnalla. Toisilla en ole noin halpaa hintaa nähnyt, en edes Turkish Airlinesin omalla sivulla.

        Lentoaika: lähtö Helsingistä 14.10 ja saapuminen Hong Kongiin seuraavana päivänä klo 15.40. Lentoaika yht. 13 tuntia, Istanbulin välilasku n. 6.5h.

        N. 20 h kokonaismatka-ajan kestää, koska koko reissun pituus on yli kuukauden. Hain halvinta mahdollista yhteyttä, riippumatta matka-ajan pituudesta. Lähtö Helsingistä on minulle kyllä kompromissi. Paremmin olisi sopinut lähtö Tallinnasta tai Riikasta, äärimmäisessä tapauksessa Arlanda tai Pulkovo (St.Petersburg). Helsinki vei kuitenkin hinnalla voiton.

        Matkan päätepisteeksi olisi myös kelvannut Hong Kongin lisäksi vaikka Singapore, Bangkok tai Kuala Lumpur. Pääasia oli, että pääsee Air Asialla eteenpäin.


      • hyvä hinta
        dipl.kaufmann kirjoitti:

        Lento on Turkish Airlinesilla koneenvaihdolla Istanbulissa. Varasin virolaisen Reisiekspertin kautta. Tässä linkki: http://www.reisiekspert.ee/default.asp/ac/lennuerihind/lan/en/linn/HKG
        En tiedä tosin, saako enää tuolla hinnalla. Toisilla en ole noin halpaa hintaa nähnyt, en edes Turkish Airlinesin omalla sivulla.

        Lentoaika: lähtö Helsingistä 14.10 ja saapuminen Hong Kongiin seuraavana päivänä klo 15.40. Lentoaika yht. 13 tuntia, Istanbulin välilasku n. 6.5h.

        N. 20 h kokonaismatka-ajan kestää, koska koko reissun pituus on yli kuukauden. Hain halvinta mahdollista yhteyttä, riippumatta matka-ajan pituudesta. Lähtö Helsingistä on minulle kyllä kompromissi. Paremmin olisi sopinut lähtö Tallinnasta tai Riikasta, äärimmäisessä tapauksessa Arlanda tai Pulkovo (St.Petersburg). Helsinki vei kuitenkin hinnalla voiton.

        Matkan päätepisteeksi olisi myös kelvannut Hong Kongin lisäksi vaikka Singapore, Bangkok tai Kuala Lumpur. Pääasia oli, että pääsee Air Asialla eteenpäin.

        Harmi kun noita halvempia lentoja ei ole vielä ensi kesäksi myynnissä. Nyt joutuu odottamaan ja jännittämään tuleeko niitä ylipätän myyntiin. Hyvä hinta toi kuitenkin on vaikka Istanbulissa välilasku on 6,5h. Eipä tule ainakaan kiire ja siinä kerkiää hyvin jaloittelemaan ja syömään. Olisin varannut nyt heti jos tuohon hintaan olisi päässyt ens kesäksi.
        Oletko ennen käyttänyt samaa välittäjää ja tiedätkö miten hintojen käy kun lähestytään ensi kesää. Olisiko järkevää odottaa huhtikuuhun ja napata silloin tarjoushinta, mikäli tulee?
        Kesähän ei ole sitä vilkkainta sesonkia tuohon suuntaan, niin olettaisin että voisi saada samaan hintaan kuin sinä sait (noin).
        Mites toi lento vielä niin kuuluiko siihen hintaan matkatavarat ja ruuat vai oliko ne erikseen siihen päälle? Jotkut lentoyhtiöt nimittäin veloittavat kaikesta erikseen esim. Aira Asia.
        Siellä loppupään lennolla ei ole enää niin väliä kun matka on niin lyhyt niin selviää pelkällä matkalaukkumaksulla.

        Meni tämä mun ensimmäinen matkasuunitelma toistaiseksi pieleen kun oli ajatus lentää Lontoosta KualaLumpuriin, AirAsialla 387€. Täältä en ole kuitenkaan löytänyt hyvää lentoa sinne Lontooseen ja takaisin, vaan aina jokin tökkii. Jos ei aika niin sitten hinta.
        Täytyy nyt vaan olla sitkeä ja tutkia kaikkia vaihtoehtoja ja aina löytää uutta niin kuin tämä sinunkin vaihtoehto joka oli hyvä


      • dipl.kaufmann
        hyvä hinta kirjoitti:

        Harmi kun noita halvempia lentoja ei ole vielä ensi kesäksi myynnissä. Nyt joutuu odottamaan ja jännittämään tuleeko niitä ylipätän myyntiin. Hyvä hinta toi kuitenkin on vaikka Istanbulissa välilasku on 6,5h. Eipä tule ainakaan kiire ja siinä kerkiää hyvin jaloittelemaan ja syömään. Olisin varannut nyt heti jos tuohon hintaan olisi päässyt ens kesäksi.
        Oletko ennen käyttänyt samaa välittäjää ja tiedätkö miten hintojen käy kun lähestytään ensi kesää. Olisiko järkevää odottaa huhtikuuhun ja napata silloin tarjoushinta, mikäli tulee?
        Kesähän ei ole sitä vilkkainta sesonkia tuohon suuntaan, niin olettaisin että voisi saada samaan hintaan kuin sinä sait (noin).
        Mites toi lento vielä niin kuuluiko siihen hintaan matkatavarat ja ruuat vai oliko ne erikseen siihen päälle? Jotkut lentoyhtiöt nimittäin veloittavat kaikesta erikseen esim. Aira Asia.
        Siellä loppupään lennolla ei ole enää niin väliä kun matka on niin lyhyt niin selviää pelkällä matkalaukkumaksulla.

        Meni tämä mun ensimmäinen matkasuunitelma toistaiseksi pieleen kun oli ajatus lentää Lontoosta KualaLumpuriin, AirAsialla 387€. Täältä en ole kuitenkaan löytänyt hyvää lentoa sinne Lontooseen ja takaisin, vaan aina jokin tökkii. Jos ei aika niin sitten hinta.
        Täytyy nyt vaan olla sitkeä ja tutkia kaikkia vaihtoehtoja ja aina löytää uutta niin kuin tämä sinunkin vaihtoehto joka oli hyvä

        En ole käyttänyt Reisiekspertin palveluksia aikaisemmin. Sivu ei ole tähän saakka ollut niiden joukossa, joista vertailen lentolippujen hintoja. Satuin vain näkemään virolaisessa sanomalehdessä firman mainoksen, jossa mainittiin tuo Hong Kongin lennon hinta.

        Kannattaa varmaan seurata sivulla olevia tarjouksia, jos vaikka hyvän lentohinnan sattuisi saamaan myös kesän aikana.

        Turkish Airlinesilla kuuluvat matkatavarat (20kg 8kg käsimatkatavaraa) lennon hintaan. Myös ruoat ja juomat kuuluvat hintaan. Koska kysymyksessä on muslimimaan lentoyhtiö, en tällä kertaa varannut erikoisateriaa (kosher) sen takaamiseksi, että matkustamohenkilökunta tarjoilisi lennolla ensimmäisenä aterian minulle. Toisaalta, olen kuullut Turkish Airlinesin vakioruokatarjoiluistakin vain pelkkää hyvää (halal).

        Yritin myös varata matkatoimiston kautta lennoille tietyn paikan matkustamossa, mutta sen varaaminen näin aikaisessa vaiheessa ei ollut mahdollista. Luvattiin kuitenkin yrittää lähempänä lähtöpäivää hoitaa varaukseen haluttu istuin. Katsotaan nyt...


      • 459687456
        dipl.kaufmann kirjoitti:

        En ole käyttänyt Reisiekspertin palveluksia aikaisemmin. Sivu ei ole tähän saakka ollut niiden joukossa, joista vertailen lentolippujen hintoja. Satuin vain näkemään virolaisessa sanomalehdessä firman mainoksen, jossa mainittiin tuo Hong Kongin lennon hinta.

        Kannattaa varmaan seurata sivulla olevia tarjouksia, jos vaikka hyvän lentohinnan sattuisi saamaan myös kesän aikana.

        Turkish Airlinesilla kuuluvat matkatavarat (20kg 8kg käsimatkatavaraa) lennon hintaan. Myös ruoat ja juomat kuuluvat hintaan. Koska kysymyksessä on muslimimaan lentoyhtiö, en tällä kertaa varannut erikoisateriaa (kosher) sen takaamiseksi, että matkustamohenkilökunta tarjoilisi lennolla ensimmäisenä aterian minulle. Toisaalta, olen kuullut Turkish Airlinesin vakioruokatarjoiluistakin vain pelkkää hyvää (halal).

        Yritin myös varata matkatoimiston kautta lennoille tietyn paikan matkustamossa, mutta sen varaaminen näin aikaisessa vaiheessa ei ollut mahdollista. Luvattiin kuitenkin yrittää lähempänä lähtöpäivää hoitaa varaukseen haluttu istuin. Katsotaan nyt...

        Onhan nuo turkkilaislennot ihan suomalaistakin matkatoimistoista varattavissa, halvimmillaan muistan nähneeni Honkkarin lennot jonkun nettilafkan sivuilla n. 350 eur. Jostain syystä Thy:n omilla sivuilla hinta oli yli tuplasti enemmän samalle ajankohdalle. Jos on jouston varaa ja sitkeyttä etsiä niin kannattaa myös tutkailla lähtöjä muualta kuin Helsingistä/Helsinkiin, säästää helposti sievoisen summan. Oma yksittäinen "pohjanoteeraukseni" lienee Malaysian lento Eurooppaan, joka kustansi 699 myrriä :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe