sadekausi

sanghazen J.om.1

hiljaiseloa. luonto alkaavaipua talvi uneen. heräänkö vai nukunko? olenko herännyt ja nukahtanut?muistanko, kuka minä olen. metsäisellä kukkulalla tunnen suloista iloa tiestä. pysähdyn ja olen liikkeellä, keskityn ja kehityn. puhdistaudun.

7

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuh...

      kauheita angsteja. Mä en tiedä mitä mun ajatuksissa on tapahtunut. Juuri kun opin nauttimaan luonnosta ja vuodenajoista ja pienistä yksityiskohdistakin luonnossa. Yleensä kaikesta näkyvästä. Taiteesta jne. niin nyt tuntuu kuin olisi jossain erämaassa ja tuijottaisi kaukaisuuteen raunioitten päällä. Olen löytänyt jonkinlaisen syvällissemmän totuuden, mutta ulkona silti rakkaudesta. Mä en saa itsestäni muuta irti kuin tän tyhjyyden ja angstin. Tänäänkin olin mukana monessa asiassa ja hoidin hommani, mutta sisimmässä on kuin aavoilla ulapoilla, paitsi etten nauti siitä. Vaikka meri on tärkeä.Kaupunki on pahin. Sieltä en löydä enää mitään ihailtavaa. Ennen olin tyytyväinen juuri kaupungissa. Ne talot ja kadut ja ihmiset, joihin ei saa kontaktia. Surullista katsoa miten ihmiset kulkevat ohi ja ne ei ole mulle muuta kuin ohikulkevia kuvia. Ja kaikki ovat ajatuksineen siellä mihin en saa enää kiinnostusta, vaikka totesin, että työkaverikin oli kaikkea muuta kuin kiinnostunut oikein mistään. asiat vaan kuuluu hoitaa. tätä elämää ja asiat on sentään vielä suht kunnossa materiaalisesti.

      • nuuh..

        ei pääse pois hoitamatta ensin tehtäviään. kaiken huippu on se, että tällasen pitäs hoitaa monen ihmisen duunit ja olla töissä yötä päivää ja mukana kaikissa jutuissa. Aamen. Muut saa sitten loparit, joille se osuu pahaan paikkaan. Sais mennä toisin päin. Mulle riittää niin vähän nykyään tätä kaikkea. Tulisin hyvin vähänllä sosiaalituella toimeen.


      • sanghazen
        nuuh.. kirjoitti:

        ei pääse pois hoitamatta ensin tehtäviään. kaiken huippu on se, että tällasen pitäs hoitaa monen ihmisen duunit ja olla töissä yötä päivää ja mukana kaikissa jutuissa. Aamen. Muut saa sitten loparit, joille se osuu pahaan paikkaan. Sais mennä toisin päin. Mulle riittää niin vähän nykyään tätä kaikkea. Tulisin hyvin vähänllä sosiaalituella toimeen.

        ehkä sisäinen tunteesi kaipuusta luonnon rauhaan ja luonnon rytmiin aiheuttaa "oireesi". välillä vituttaa enemmän ja välillä vähemmän. ehkä henkinen kasvusi ja ymmärryksesi lisääntyminen auttaa huomaamaan asioita toisin kuin ennen. ehkä olet sielun pimeässä yössä odottaen valon välähdystä.


      • nuuh
        sanghazen kirjoitti:

        ehkä sisäinen tunteesi kaipuusta luonnon rauhaan ja luonnon rytmiin aiheuttaa "oireesi". välillä vituttaa enemmän ja välillä vähemmän. ehkä henkinen kasvusi ja ymmärryksesi lisääntyminen auttaa huomaamaan asioita toisin kuin ennen. ehkä olet sielun pimeässä yössä odottaen valon välähdystä.

        runo on ihastuttava.


      • sanghazen
        nuuh kirjoitti:

        runo on ihastuttava.

        jatketaan harjotuksia...


      • sanghazen
        sanghazen kirjoitti:

        jatketaan harjotuksia...

        aikansa hiljaisuudessa istuttuaan, olemassa olonsa tutkittuaan, tähän tulleena.
        yksin on hyvä, kaksin kaunihimpi, kolme on jalokiviä kuitenkin.
        turvautuneena, luopuneena, rauhoittuneena.
        eristyneenä,erilaisena kummallisten joukossa, hyvä on olla yksin.
        tunne suloista iloa tiestä, etsi se ja elä se .
        tee siitä oma tiesi ja se kantaa sinua aina.


      • sanghazen
        sanghazen kirjoitti:

        aikansa hiljaisuudessa istuttuaan, olemassa olonsa tutkittuaan, tähän tulleena.
        yksin on hyvä, kaksin kaunihimpi, kolme on jalokiviä kuitenkin.
        turvautuneena, luopuneena, rauhoittuneena.
        eristyneenä,erilaisena kummallisten joukossa, hyvä on olla yksin.
        tunne suloista iloa tiestä, etsi se ja elä se .
        tee siitä oma tiesi ja se kantaa sinua aina.

        heräsin.tiedän nyt mitä on ikävä.uskon kaipauksen ja lumisen maalauksen olevan näkymä sieluni maisemasta.menneisyys oli ennen lumisadetta.tässä olen.hiljaisuus on ääni kauneuden, latua ei ole ja polkua ei näy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe