lueskelin

suvaitsevaisuutta...

satunnaisesti lomaromanssiosastoa ja naisena ihmettelen sitä mollaamisen määrää mikä on osana lähes jokaista viestiä.

Suomalaisen miehen kunniaksi on sanottava että yleisesti ottaen hän on rehti, ahkera ja luotettava sekä antaa naisensa olla juuri sellainen "dinosaurus" kuin millaisena esim saksalaissyntyinen kirjailija Roman Schatz suomalaisen naisen kokee (ollut vuosia Suomessa ja ollut aviossa suomalaisen naisen kanssa).

Miksi siis te naiset provoilette ylistämällä esim turkkilaisten miesten esileikkitaitoja yms? Olen itsekin käynyt Turkissa vuosia sitten joten tiedän kyllä miltä turkkilaismiehet näyttävät. Mutta koskaan ennen eikä onneksi jälkeen minua ei ole yritetty raiskata kuten Turkissa. Eivät ymmärrä sanaa ei!

Kyllä suomalainen mies sentään ymmärtää puhetta ja jos ei olisikaan mestari rakastelutaidoissa niin varmasti kuuntelee naisensa toiveita. Nykyajan nainen kun on hyvin tietoinen asioista ja haluaa myös nautintonsa.

Itse aikoinaan, vuosikymmeniä sitten, en olisi edes uskaltanut lähteä eri kulttuurista olevan miehen
vaimoksi.

Ihmettelen kyllä sitäkin että jopa parikymppiset miehet menevät esim Thaimaahan saakka seksimatkoille. No, ymmärrän kyllä että erilaisuus viehättää. Ja jokainen päättää itse mitä ruumiillaan tekee.

Ehkä olen vain surkea "keittiöpsykologi" mutta älkää hyvät naiset ja miehet käyttäkö tätä palstaa toistenne mollaamiseen!!! Muuten suomalaisista tulee todella uhanalainen laji!

P.S. Jokaisesta maasta löytyy niin hyviä kuin huonojakin ihmisiä. Happamia sanoi kettukin pihlajanmarjoista. Romanttisia kohtaamisia kaikille!!!

3

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin nuoret kai

      "Ihmettelen kyllä sitäkin että jopa parikymppiset miehet menevät esim Thaimaahan saakka seksimatkoille. No, ymmärrän kyllä että erilaisuus viehättää. Ja jokainen päättää itse mitä ruumiillaan tekee"

      No ei tuon ikäisistä mene kuin ujoimmat piimät, jotka pelkäävät naisia. Ja onhan se tietysti kiva kun sellaisen ei tarvitse kuin istahtaa baarijakkaralle ja heti on joku iloinen hupakko kyljessä kiinni. Suotakoon heille. Kävin minäkin joskus 15 vuotta sitten kolmikymppisenä ja pakkohan se on sanoa, että Pattajan yössä näki monta erittäin iloista suomipoikaakin, joilla oli helvetin hauskaa. Trooppinen ilmasto, halvat hinnat ja erittäin iloisia tyttöjä kainalossa...ei se nyt varsinaisesti Suomelta kuulosta eihän.

      Nykyään ei kyllä tulisi ko paikkaan matkattua, onhan se noiden hyvien puolien lisäksi aikamoinen viemäri. Valtava määrä silloin oli jenkkisotilaita ja arabeja sulassa sovussa (näytti kuin koko Iran olisi matkustanut paikalle). En tiedä onko nykyään samanlaista.

      PS.Suomalaiset ovat uhanalainen laji, kuten kaikki lajit joilta puuttuu itsepuolustusvaisto. Ja hyvä niin...

    • NuoriNaimatonNainen

      täällä vain miehiä mollaa? Molemminpuolisia solvauksia on paljon luettavissa. Osaston nimihän on Lomaromanssit, mutta tuntuu aihe erityisesti kiinnostavan mustasukkaisia...

      • ap kirjoittaja.....

        pieni mustasukkaisuus, kunhan se on tervettä, on ihan positiivista. Jos olisit lukenut kirjoitelmani kokonaan
        ja ymmärtänyt sen, ei sinun tarvitsisi kysyä "Naisetko täällä vain miehiä mollaa?"

        Tuskin kuitenkaan kukaan lukija vaivautuu tuntemaan mustasukkaisuutta provosointimielessä kirjoittavaa täysin tuntematonta tyhjäpäätä kohtaan. Korkeintaan pelkkää sääliä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe