lueskelin

suvaitsevaisuutta...

satunnaisesti lomaromanssiosastoa ja naisena ihmettelen sitä mollaamisen määrää mikä on osana lähes jokaista viestiä.

Suomalaisen miehen kunniaksi on sanottava että yleisesti ottaen hän on rehti, ahkera ja luotettava sekä antaa naisensa olla juuri sellainen "dinosaurus" kuin millaisena esim saksalaissyntyinen kirjailija Roman Schatz suomalaisen naisen kokee (ollut vuosia Suomessa ja ollut aviossa suomalaisen naisen kanssa).

Miksi siis te naiset provoilette ylistämällä esim turkkilaisten miesten esileikkitaitoja yms? Olen itsekin käynyt Turkissa vuosia sitten joten tiedän kyllä miltä turkkilaismiehet näyttävät. Mutta koskaan ennen eikä onneksi jälkeen minua ei ole yritetty raiskata kuten Turkissa. Eivät ymmärrä sanaa ei!

Kyllä suomalainen mies sentään ymmärtää puhetta ja jos ei olisikaan mestari rakastelutaidoissa niin varmasti kuuntelee naisensa toiveita. Nykyajan nainen kun on hyvin tietoinen asioista ja haluaa myös nautintonsa.

Itse aikoinaan, vuosikymmeniä sitten, en olisi edes uskaltanut lähteä eri kulttuurista olevan miehen
vaimoksi.

Ihmettelen kyllä sitäkin että jopa parikymppiset miehet menevät esim Thaimaahan saakka seksimatkoille. No, ymmärrän kyllä että erilaisuus viehättää. Ja jokainen päättää itse mitä ruumiillaan tekee.

Ehkä olen vain surkea "keittiöpsykologi" mutta älkää hyvät naiset ja miehet käyttäkö tätä palstaa toistenne mollaamiseen!!! Muuten suomalaisista tulee todella uhanalainen laji!

P.S. Jokaisesta maasta löytyy niin hyviä kuin huonojakin ihmisiä. Happamia sanoi kettukin pihlajanmarjoista. Romanttisia kohtaamisia kaikille!!!

3

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin nuoret kai

"Ihmettelen kyllä sitäkin että jopa parikymppiset miehet menevät esim Thaimaahan saakka seksimatkoille. No, ymmärrän kyllä että erilaisuus viehättää. Ja jokainen päättää itse mitä ruumiillaan tekee"

No ei tuon ikäisistä mene kuin ujoimmat piimät, jotka pelkäävät naisia. Ja onhan se tietysti kiva kun sellaisen ei tarvitse kuin istahtaa baarijakkaralle ja heti on joku iloinen hupakko kyljessä kiinni. Suotakoon heille. Kävin minäkin joskus 15 vuotta sitten kolmikymppisenä ja pakkohan se on sanoa, että Pattajan yössä näki monta erittäin iloista suomipoikaakin, joilla oli helvetin hauskaa. Trooppinen ilmasto, halvat hinnat ja erittäin iloisia tyttöjä kainalossa...ei se nyt varsinaisesti Suomelta kuulosta eihän.

Nykyään ei kyllä tulisi ko paikkaan matkattua, onhan se noiden hyvien puolien lisäksi aikamoinen viemäri. Valtava määrä silloin oli jenkkisotilaita ja arabeja sulassa sovussa (näytti kuin koko Iran olisi matkustanut paikalle). En tiedä onko nykyään samanlaista.

PS.Suomalaiset ovat uhanalainen laji, kuten kaikki lajit joilta puuttuu itsepuolustusvaisto. Ja hyvä niin...

• NuoriNaimatonNainen

täällä vain miehiä mollaa? Molemminpuolisia solvauksia on paljon luettavissa. Osaston nimihän on Lomaromanssit, mutta tuntuu aihe erityisesti kiinnostavan mustasukkaisia...

• ap kirjoittaja.....

pieni mustasukkaisuus, kunhan se on tervettä, on ihan positiivista. Jos olisit lukenut kirjoitelmani kokonaan
        ja ymmärtänyt sen, ei sinun tarvitsisi kysyä "Naisetko täällä vain miehiä mollaa?"

Tuskin kuitenkaan kukaan lukija vaivautuu tuntemaan mustasukkaisuutta provosointimielessä kirjoittavaa täysin tuntematonta tyhjäpäätä kohtaan. Korkeintaan pelkkää sääliä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5810
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5485
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5137
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      31
      3081
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      54
      2577
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2551
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2240
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1980
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1760
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1711
    Aihe