voiko mies

tunteetonta

viedä kaiken irtaimiston ja jättää vain neljä vuotiaalle lapselleen vain sängyn ? seitsemän vuoden
avoliiton jälkeen. mutta tämä osoitta vain sen ettei isä välitä lapsestaan millin vertaa.

8

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maake60

      Jos ette ole avioliitossa vaan avoliitossa niin omaisuus yhteisessä kodissa on sen joka sen on maksanut ja niin edelleen. Pidät ne huonekalut jotka olet itse maksanut ja hankkinut. Jos asunto on sinun niin voi hyvittää kohtuullisen summan lapsesi isälle ettei vie kaikkia huonekaluja.

    • en ymmärrä

      Miksi kirjoitit tälle palstalle?

      • hei, hei

        kun halusin saada vastauksen ja aivan sama minne palstalle.piste


      • annuska88
        hei, hei kirjoitti:

        kun halusin saada vastauksen ja aivan sama minne palstalle.piste

        Juridisesti en asiasta tiedä, mutta aika moraalitonta ja itsekästä touhua, jos hän noin teki vain sun oloja vaikeuttaakseen. Silloin kun mun omat vanhemmat eros, omaisuutta ei jaettu puoliks. Silloin isä antoi äidin ottaa kaiken minkä äiti tahtoo, eli yli puolet. Mies ymmärsi, mikä on lasten parhaaks, vaikka onkin luonteeltaan itsekäs.


    • tunteetonta

      vain voi tehdä noin ja pesukoneessa kosteat pyykit oli nakannut lattialle. Ja oli vielä vienyt
      pyykinnkuivaustelineenkin ja sanoi, et tarvi telinettä, kun sinulla ei ole pesukonettakaan.
      Mutta näitä on monia miehiä tällaisia.

      • Hohottaja

        Tämä oli kyllä uskomattoman hauskaa tilannekomiikkaa.

        Vaikka juttu on varmaan ihan vakavissaan kirjoitettu niin eihän tuolle voi kuin nauraa.


      • nasse-setä.
        Hohottaja kirjoitti:

        Tämä oli kyllä uskomattoman hauskaa tilannekomiikkaa.

        Vaikka juttu on varmaan ihan vakavissaan kirjoitettu niin eihän tuolle voi kuin nauraa.

        Olet mitä ilmeisimmin noita mieleltään vinksahtaneita, joista tämän päivän HS:ssa kerrotaan aa Salon oikeussalikokemuksiensa perusteella oikein kirjan kirjoittaneen.


    • ,,,,,,,,,

      Jos lukutaito ja ymmärrys on sitä luokkaa että käsitteet "avoero" ja "avioehto" menevät sekaisin, niin ehkä muitakin asioita on vaikea hahmottaa.

      Ei se isä varmaan lapsen vaatteita, kirjoja, leluja, pupulautasia ja nokkamukeja vienyt? Mitä muuta irtaimistoa se LAPSI tarvitsee?

      Jos mies on mööpelit ja pesukoneet omilla rahoillaan ostanut, niin tottakai hän voi ne viedä pois muuttaessaan. Jos hän on sinun tavaroitasi varastanut, niin sitten voit tietysti tehdä rikosilmoituksen poliisille. Yhdessä asuminen ei tee tavaroita yhteisiksi.

      Useimmissa taloyhtiöissä on pesutupa, pyykkää siellä ellei ole varaa ostaa omaa pesukonetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe