Eli onko olemassa missään myynnissä??? Haluaisin sellaisen palavasti. Onko taltiointi olemassa ihan koko konsertista?? kiitos!
Mistä suomen keikan dvd?!?!?!?
3
454
Vastaukset
Valitettavasti DVD:tä Suomen Helsingin HIStory keikasta ei ole myynnissä - eikä luultavasti tulekkaan myyntiin. Itselläni on koko keikka korkealaatuisena versiona (sama kuin DVD-versio) tietokoneellani :] Eilen sen viimeksi kokonaan katsoinkin.
Keikan voi katsoa tietysti osissa YouTubesta.- suklaamuru82
http://www.cdwow.com/DVD/MICHAEL-JACKSON-HISTORY-TOUR-HELSINKI-1997/dp/pc/10720431
täällä näyttäisi olevan myynnissä - oneofthesoldiers
Suomen keikka on valitettavasti pirun huonosti kuvattu esim.ei yleiskuvaa juuri lainkaan lavan toiminnasta, käytännössä kaikki on vaan sitä kuvaa mitä screenit näytti. Kannattaa etsiä Munichin History-konsertti taltiointia,huomattavasti parempi kuvaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184