Eli onko olemassa missään myynnissä??? Haluaisin sellaisen palavasti. Onko taltiointi olemassa ihan koko konsertista?? kiitos!
Mistä suomen keikan dvd?!?!?!?
3
454
Vastaukset
Valitettavasti DVD:tä Suomen Helsingin HIStory keikasta ei ole myynnissä - eikä luultavasti tulekkaan myyntiin. Itselläni on koko keikka korkealaatuisena versiona (sama kuin DVD-versio) tietokoneellani :] Eilen sen viimeksi kokonaan katsoinkin.
Keikan voi katsoa tietysti osissa YouTubesta.- suklaamuru82
http://www.cdwow.com/DVD/MICHAEL-JACKSON-HISTORY-TOUR-HELSINKI-1997/dp/pc/10720431
täällä näyttäisi olevan myynnissä - oneofthesoldiers
Suomen keikka on valitettavasti pirun huonosti kuvattu esim.ei yleiskuvaa juuri lainkaan lavan toiminnasta, käytännössä kaikki on vaan sitä kuvaa mitä screenit näytti. Kannattaa etsiä Munichin History-konsertti taltiointia,huomattavasti parempi kuvaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007925- 1075637
- 2784932
- 494893
- 763657
- 512879
- 632625
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292422- 412304