Henkinen työskentely - maadoitus.

Tietoa etsimässä.

Eri lähteissä mainitaan usein että jos työskentelee henkien kanssa
on tärkeää että jalat pysyvät maassa.
Ts. että on ns. kunnon maadoitus ja/tai että on kasvattanut(mielessään) jaloista juuret syvälle maahan.
ja että olisi tehtävä fyysistä työtä vastapainoksi.

Mitähän tällä tarkemmin tarkoitetaan ja mitkähän ovat oireet jos nämä on unohtanut tehdä ?

Itselläni on ollut jonkin verran henkistä yhteydenpitoa, mutta mikä on alkanut tuottaa nyttemmin hieman outoja sivuoireita.Muistin nämä ohjeet vasta nyt ja aloin kelaamaan voisiko tietyt ongelmat joita kohtaan johtua siitä että olin unohtanut tämä aspektin kokonaan.

3

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M

      Ehkäpä tarkoittaa sitä että kannattaa pitää järki mukana ja olla varovainen.
      Hyvää jatkoa sulle.

    • iily

      Yksinkertaisimmillaan maadoitus on sitä että aterioidaan heti "työskentelyn" jälkeen.
      Oireena liian raskaata ja nopeasta työskentelystä voi prosessori ylikuumentua ja jalat irrota lopullisesti maasta.
      "Jalat maassa" ymmärrän niin että ovatkohan nuo henget sittenkään sinusta ulkopuolisia entiteettejä?

    • Eliisatar W

      Olen kuullut termin "maattuminen", joka ehkä tarkoittaa samaa?

      Mitään asiantuntijatietoa minulla ei tästä asiasta ole mutta omien kokemusteni pohjalta voisin sanoa, että erittäin tärkeää on olla rauhallinen, järkevä ja varmistua siitä, ettei kyse ole muusta - simerkiksi mielenterveydellisistä ongelmista, jotka voivat esiintyä hyvinkin "henkikokemuksina". Tiedän, että monet näistä rajatiedon asioista kiinnostuneet suuttuvat, kun tämän asian tuo esille mutta minusta se on tosi tärkeä juttu. Koen sen omalla kohdallanikin yhdeksi "maadoittavaksi" asiaksi, siis sen, että voin olla varma, ettei kyse ole mistään omasta, terveydellisestä ongelmastani.

      En tiedä, itselläni ei ole ollut mitään ongelmaksi luettavaa rajakokemuksistani, ellei nyt joidenkin esineiden rikkoontumista ja ystävien pelästyksiä oteta lukuun. Mutta koen myös, että ne ovat voimistuneet vasta, kun olen ollut tarpeeksi aikuinen ja vahva ottaakseni ne vastaan. Eli olisiko tuo maadoitus sitten juuri sitä? Että on löytänyt sellaisen balanssin, sellaisen vahvuuden ja levolliseen, järkevään ajatteluun perustuvan olemuksen itsestään, että voi toimia kanavana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe