Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lasten puuhailupäivä. Minne veisi?

opiskelija-----

Moi kaikki isit, äidit ja muut :)
Olen menossa 2vkn päästä päiväkotiin työharjoitteluun ja meidän yksi tehtävistä siellä on suunnitella koko päivän ohjelma ja tarvitsen apua teiltä sen suunnittelemisessa. Haluaisin viedä lapset jonnekkin kivaan paikkaan mistä he tykkäisivät ja myös vanhemmat olisi tyytyväisiä. Voisitteko ehdottaa paikkoja minne voisi viedä lapset tai tekemistä mitä niiden kanssa voisi tehdä ? Korkeasaari on yksi paikka minne suurin osa menee, mutta itse haluan järjestää niille vähän erilaista missä ne eivät ole vielä käyneet. Tykkäsin hirveesti kaverini ideasta mitä hän aikoo järjestää, hän on töissä paloasemalla ja hän ajatteli että veisi päivähoitoryhmän sinne tutustumaan paloautoihin ja kertoa mitä palomiehet tekee jne. Tiedättekö on marras-joulukuussa jotakin lasten puuhapäiviä missää? (Helsingissä)

Kiitos kaikille etukäteen!

3

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

      Eihän nyt päiväkodissa todellakaan normaaliohjelmaan kuulu vierailuja Korkeasaareen tai paloasemalle.
      Ei vaadi sinulta kovin suurta suunnittelua jos viet ryhmän jonnekin puuhapäivään missä joku muu on suunnitellut päivän ohjelman.. suuremman vaikutuksen tekisit varmaan suunnittelemalla ohjelmaa päiväkodille: aarteenetsintää, laulua, leikkiä ja ns. normaalia päiväkodin toimintaa - sellaista missä olet ihan itse käyttänyt omaa mielikuvitustasi etkä vienyt lapsia jonnekin ns. valmiiseen pöytään.
      Itse arvostelijana antaisin ainakin enempi pisteitä sellaisesta.

      • opiskelija---

        Kiitos vastauksestasi! Totta, olet oikeassa. Olen päättänyt että järjestän päiväkodissa jotain ohjelmaa, täytyy miettiä vaan mitä 3-6vuotiaat haluaisi tehdä :)


    • _pehis_

      Hei!

      Kysäisehän retkestä Huimalaan, siellä on kaikenlaista puuhaa pienille - eikä tarvii pelätä että jotain sattuu.
      Ainakin keväällä oli espoolaisille päiväkodeille järjestetty paljon vierailuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe