Lasten puuhailupäivä. Minne veisi?

opiskelija-----

Moi kaikki isit, äidit ja muut :)
Olen menossa 2vkn päästä päiväkotiin työharjoitteluun ja meidän yksi tehtävistä siellä on suunnitella koko päivän ohjelma ja tarvitsen apua teiltä sen suunnittelemisessa. Haluaisin viedä lapset jonnekkin kivaan paikkaan mistä he tykkäisivät ja myös vanhemmat olisi tyytyväisiä. Voisitteko ehdottaa paikkoja minne voisi viedä lapset tai tekemistä mitä niiden kanssa voisi tehdä ? Korkeasaari on yksi paikka minne suurin osa menee, mutta itse haluan järjestää niille vähän erilaista missä ne eivät ole vielä käyneet. Tykkäsin hirveesti kaverini ideasta mitä hän aikoo järjestää, hän on töissä paloasemalla ja hän ajatteli että veisi päivähoitoryhmän sinne tutustumaan paloautoihin ja kertoa mitä palomiehet tekee jne. Tiedättekö on marras-joulukuussa jotakin lasten puuhapäiviä missää? (Helsingissä)

Kiitos kaikille etukäteen!

3

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Eihän nyt päiväkodissa todellakaan normaaliohjelmaan kuulu vierailuja Korkeasaareen tai paloasemalle.
      Ei vaadi sinulta kovin suurta suunnittelua jos viet ryhmän jonnekin puuhapäivään missä joku muu on suunnitellut päivän ohjelman.. suuremman vaikutuksen tekisit varmaan suunnittelemalla ohjelmaa päiväkodille: aarteenetsintää, laulua, leikkiä ja ns. normaalia päiväkodin toimintaa - sellaista missä olet ihan itse käyttänyt omaa mielikuvitustasi etkä vienyt lapsia jonnekin ns. valmiiseen pöytään.
      Itse arvostelijana antaisin ainakin enempi pisteitä sellaisesta.

• opiskelija---

Kiitos vastauksestasi! Totta, olet oikeassa. Olen päättänyt että järjestän päiväkodissa jotain ohjelmaa, täytyy miettiä vaan mitä 3-6vuotiaat haluaisi tehdä :)

• _pehis_

Hei!

Kysäisehän retkestä Huimalaan, siellä on kaikenlaista puuhaa pienille - eikä tarvii pelätä että jotain sattuu.
      Ainakin keväällä oli espoolaisille päiväkodeille järjestetty paljon vierailuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4885
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      128
      3497
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3104
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2247
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      448
      1921
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1578
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1347
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      63