Moi kaikki isit, äidit ja muut :)
Olen menossa 2vkn päästä päiväkotiin työharjoitteluun ja meidän yksi tehtävistä siellä on suunnitella koko päivän ohjelma ja tarvitsen apua teiltä sen suunnittelemisessa. Haluaisin viedä lapset jonnekkin kivaan paikkaan mistä he tykkäisivät ja myös vanhemmat olisi tyytyväisiä. Voisitteko ehdottaa paikkoja minne voisi viedä lapset tai tekemistä mitä niiden kanssa voisi tehdä ? Korkeasaari on yksi paikka minne suurin osa menee, mutta itse haluan järjestää niille vähän erilaista missä ne eivät ole vielä käyneet. Tykkäsin hirveesti kaverini ideasta mitä hän aikoo järjestää, hän on töissä paloasemalla ja hän ajatteli että veisi päivähoitoryhmän sinne tutustumaan paloautoihin ja kertoa mitä palomiehet tekee jne. Tiedättekö on marras-joulukuussa jotakin lasten puuhapäiviä missää? (Helsingissä)
Kiitos kaikille etukäteen!
Lasten puuhailupäivä. Minne veisi?
3
288
Vastaukset
- -.-
Eihän nyt päiväkodissa todellakaan normaaliohjelmaan kuulu vierailuja Korkeasaareen tai paloasemalle.
Ei vaadi sinulta kovin suurta suunnittelua jos viet ryhmän jonnekin puuhapäivään missä joku muu on suunnitellut päivän ohjelman.. suuremman vaikutuksen tekisit varmaan suunnittelemalla ohjelmaa päiväkodille: aarteenetsintää, laulua, leikkiä ja ns. normaalia päiväkodin toimintaa - sellaista missä olet ihan itse käyttänyt omaa mielikuvitustasi etkä vienyt lapsia jonnekin ns. valmiiseen pöytään.
Itse arvostelijana antaisin ainakin enempi pisteitä sellaisesta.- opiskelija---
Kiitos vastauksestasi! Totta, olet oikeassa. Olen päättänyt että järjestän päiväkodissa jotain ohjelmaa, täytyy miettiä vaan mitä 3-6vuotiaat haluaisi tehdä :)
- _pehis_
Hei!
Kysäisehän retkestä Huimalaan, siellä on kaikenlaista puuhaa pienille - eikä tarvii pelätä että jotain sattuu.
Ainakin keväällä oli espoolaisille päiväkodeille järjestetty paljon vierailuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042