Josko joku osais sanoa autopelejä jotka muistuttaa esim Ignition tyyppisiä pelejä jossa voi ajaa kaverin kanssa tekoälykuskeja vastaan ja taistella mestaruudesta. Lanissa tai samalla koneella. Kertokaa pelejä jossa on yhtäaikaa mahdollisuus moninpeliin jossa mukana teköälykuskit ja myös mestaruus jaossa eli useampi kisa joissa ajetaan sijoituksista ja pisteistä niin kuin oikeastikkin. Miksi nykyään tekoälykuskit poistetaan moninpelistä, ei ole hirveän hauskaa ajaa kahdestaan radalla, tulisi lisää taistelu meininkiä kun tekoälykuskit veisivät mestaruuspisteitä ja jopa mestaruuden. Hyviä vanhoja pelejä on esim. Ignition(pc), Danny Sullivan's Indy Heat(nes). Näissä kahdessa on loistava idea ja eritoten toi Ignition, voi miksi ei enää tehdä tuollaisia pelejä joissa voi pitää hauskaa ja silti taistella tosissaan mestaruudesta. Laittakaa jos tiedätte samanlaisia pelejä.
Hauskoja autopelejä??
tai muuta
2
648
Vastaukset
- fadqawd
Generally mutta ei toimi mulla kun on win7 32-bit :(
- ilkuj
onko ongelmana värit? meneekö värit villiks tai jtn. googleta. siel oli joku korjannut värit ni lataat sen ja pelaat sillä. mut jos ei ollut ongelmana värit niin kannattaa silti yrittää ladata tuota. koska se voi toimia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828