Hotel Alanya?

Leena 82

Täällä joku kertoi uudesta hotellista (HOTEL ALANYA) joka avautuisi pian, onko kirjoittajalla tai jollain muulla enemmän tietoa tästä? Haluisin tietää että onko se minkä tasoinen ja mitä palveluja tarjoaa. Kuka tietää tästä hotellista (vaikka mitä), koska kuulostaa erittäin eriliselta ja hyvältä, ainakin sen pohjalta mitä tuossa aiemmin joku kirjoitti...

Leena 82

32

3776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riitta53

Kuulin että kyseinen hotelli aukeaa marraskuun alussa, on auki läpi vuoden, vissiin kolmen tähden hotelli. Ravintolan ruokalistalle on kuulemma tulossa turkkilaisten ja kansainvälisten ruokien joukossa jopa suomalaistakin ruokaa. Ravintolaan tulee myös kunnon tanssilattia, ja kunnon tanssimusiikkia.
      Sauna tulee kait, ja kampaamo. Hotelliin on vissiin tulossa myös karaokea ja bingoa...

-jos joku muu tietää jotain lisää, kertokaa ihmees... minä ainakin olen niin utelias kun on kyse jostain uudesta.

riitta

• hotlasta

Hotel Alanya 3 tähden hotelli aukeaa pian. On suomalaisille suunnattu (ja skandinaaveille). Hotellista löytyy esim.. suomalainen sauna, ravintola (suomalaista ruokaa myös), baari, kampaamo ja hieroja, uima-allas. Hotelli sijaistsee Alanyan keskustassa Damlatas kadulla. Hotellin omistajat ovat suomalaisia. Hotellissa täydellinen ilmastointi/lämmistys joten on hyvä vaihtoehto myös talvireissuille!

• abcdef
        hotlasta kirjoitti:

Hotel Alanya 3 tähden hotelli aukeaa pian. On suomalaisille suunnattu (ja skandinaaveille). Hotellista löytyy esim.. suomalainen sauna, ravintola (suomalaista ruokaa myös), baari, kampaamo ja hieroja, uima-allas. Hotelli sijaistsee Alanyan keskustassa Damlatas kadulla. Hotellin omistajat ovat suomalaisia. Hotellissa täydellinen ilmastointi/lämmistys joten on hyvä vaihtoehto myös talvireissuille!

Ei kait ne omistajat suomalaisia ole? Eikös se ole se Ismael, joka hotellin omistaa? Ja se mies ei kyllä suomalainen ole...

• klllkk

Tulin juuri Alanyasta ja kävelin kyseisen hotellin ohi.. kovin siistiltä näyttää, ja sijainti loistava.. Suomalainen väki sielä oli jo työntouhussa ja ulkolasituksia vaille valmis hotelli kuulemma olikin.. Oli saunaa ja suomalaista ravintolaa niinkuin edellisissä lukeekin.. Suomalaista henkilökuntaa.. ihan kivan näköinen hotla... Saas vaan nähdä kuinka kalliiks käy kun aurinkomatkoille tulee aikanaan tämäkin hotelli...

• tanu55

onkahan tämä sama hotelli josa Ismail on mukana

• Eeva.S
        tanu55 kirjoitti:

onkahan tämä sama hotelli josa Ismail on mukana

Sama hotelli. Olimme viettamassa Hotellin ravintolassa joulujuhlaa. Paikalla oli yli 80 henkea ja tunnelma oli jouluisen aito. Ensin kavimme joulusaunassa, jonka varasimme hotellilta. Henkilokunta oli tehnyt kaikki jouluruuat; laatikot ja rosollit, sienisalaatit ja tietysti kinkkua. KIITOS KOKO HENKILOKUNNALLE JA APULALISILLE!! Oli ihanaa viettaa joulua suomalaisittain ulkomailla.

• tietoa kaipaava
        Eeva.S kirjoitti:

Sama hotelli. Olimme viettamassa Hotellin ravintolassa joulujuhlaa. Paikalla oli yli 80 henkea ja tunnelma oli jouluisen aito. Ensin kavimme joulusaunassa, jonka varasimme hotellilta. Henkilokunta oli tehnyt kaikki jouluruuat; laatikot ja rosollit, sienisalaatit ja tietysti kinkkua. KIITOS KOKO HENKILOKUNNALLE JA APULALISILLE!! Oli ihanaa viettaa joulua suomalaisittain ulkomailla.

onko tälle hotellille internet sivuja olemassa?

• hotel alanya
        tietoa kaipaava kirjoitti:

onko tälle hotellille internet sivuja olemassa?

Hotellin nettisivut löytyy: www.hotelalanya.net

• M & V
        hotel alanya kirjoitti:

Hotellin nettisivut löytyy: www.hotelalanya.net

Olin Alanyassa tuhkapilvi-loukussa, mutta onneksi satuin asumaan tässä hotellissa, jonka hauska ja hilpeä henkilökunta sai huolet jäämään taka-alalle kotiin lähdön siirtymisestä. Palvelu hyvää, ruoka erinomaista ja tunnelma katossa. Kiitos kaikille, myös mukana matkanneille. Syksyllä uudestaan, otamme omat lennot ja varaamme huoneen suoraan hotellilta....Nähdään jälleen syyskuussa!!

• merjavaan
        M & V kirjoitti:

Olin Alanyassa tuhkapilvi-loukussa, mutta onneksi satuin asumaan tässä hotellissa, jonka hauska ja hilpeä henkilökunta sai huolet jäämään taka-alalle kotiin lähdön siirtymisestä. Palvelu hyvää, ruoka erinomaista ja tunnelma katossa. Kiitos kaikille, myös mukana matkanneille. Syksyllä uudestaan, otamme omat lennot ja varaamme huoneen suoraan hotellilta....Nähdään jälleen syyskuussa!!

tuleeko tuo oikeesti halvemmaksi??? parhaimmillaan matkatoimistot myyvät 399 tuonkin hotellin lähtöjä - mistä meinaatte saadat halvemmat lennot hotellin - tahtoisi tietää???

• M&V
        merjavaan kirjoitti:

tuleeko tuo oikeesti halvemmaksi??? parhaimmillaan matkatoimistot myyvät 399 tuonkin hotellin lähtöjä - mistä meinaatte saadat halvemmat lennot hotellin - tahtoisi tietää???

No täältä maakunnasta kun lähtee niin ei ole edes tarjolla kuin viikon matkoja ja eikä aina sopivaan aikaan vuodesta. Kalliiksi se tulee matkata Helsinkiinkin ja hommata autolle parkki kahdeksi-kolmeksi viikoksi. Tai muuten mennä julkisilla. Katseleppa edullisia lentoja hakukoneiden kautta...hinta voi muuttua aika paljon riippuen päivästä milloin lähdet tai milloin katselet..tuuripeliä sekin..ja muutaman kerran konetta vaihtamalla voi saada suuriakin säästöjä!! Ja tietenkin jos olet ajoissa liikkeellä niin parhaimmillaan ollaan päästy kaksi henkeä Helsinki-Berliini-Antalya jopa 330 euroa kaksi henkeä menopaluu....tosin silloin varasimmejo puolta vuotta aiemmin liput....eli metsästämään....

• Me like :)

Just tulin Alanyan reissusta ja kyseisessä hotellissa asustelin ja kyllä tykkään!!!
      Hotellin taso on hyvä, henkilökunta todella mukavia ja palvelu pelaa! Se hotelli ei oo ihan suomalaisessa omistuksessa kuin osa vain, mutta sieltä saa ainakin suomen kielellä palvelua, jos sitä tarvitsee.
      Itse sain mieheni kanssa kaksion, jossa oli 3 sänkyä :) Ainakin sai vapaasi valita missä nukkua, heh. Parveke oli norminkokoinen. Huoneet ja WC ovat siistit.
      Hotellilla oli erilaisia palveluja kuten suomalainen sauna, uima-allas, kampaamo, hieronta jne. mutten niitä käyttänyt, joten en osaa sanoa. Uima-allas on kyllä vähän huonossa paikassa, kun ei aurinko paista siihen paljoa...
      Ruoka oli hotellissa tosi hyvää! Ja kaikista paras koko hotellista on se sijainti!!!!! Alle 10min kävelymatka joka paikkaan. Se sijaitsee ihan pääkadun vieressä, kuitenkaan se pääkadun melu ei tule hotelliin asti. Ranta on lähellä ja illalla on lyhyt matka satama-alueelle, jossa sijaitsee kaikki baarit.
      Kaikinpuolin tykkäsin tosi tosi paljon hotellista!!! Paras tähän mennessä, joissa olen ollut :)

• askfhkaw54

Olemme lähdössä kyseiseen hotelliin 3 viikon reissulle. 21 päivän majoitus 2 hengeltä ja 1 lapselta 240 euroa/3viikkoa, ei paha.. ja lennot finnmatkoilta 340 euroa/henkilö. Eli jos viikon reissuja tekee pakettimatka voi tulla halvemmaksi, mutta näissä pidemmissä lomissa suosittelen hotellin ottamista erikseen. Totaalihinnaksi meidän reissulle tuli 575€/henkilö. Sisältää lentokenttäkuljetuksen Alanyaan sekä lentoateria. HUOM! 3 viikon matka!

• mintsu++

kolme viikkoa ja vielä lapsen kanssa tuossa hotellissa... no, miksikäs ei, jos hotellin sijainti on tärkein teidän kriteereistä.

itse perheineni ottaisin mielummin asunnon vuokralle kolmeksi viikoksi jostain hyvästä rauhallisesta taloyhtiöstä, tai sitten suoraan all inclusive -hotelliin.

mutta kukin tavallaan.

• askfhkaw544
        mintsu++ kirjoitti:

kolme viikkoa ja vielä lapsen kanssa tuossa hotellissa... no, miksikäs ei, jos hotellin sijainti on tärkein teidän kriteereistä.

itse perheineni ottaisin mielummin asunnon vuokralle kolmeksi viikoksi jostain hyvästä rauhallisesta taloyhtiöstä, tai sitten suoraan all inclusive -hotelliin.

mutta kukin tavallaan.

Kuten sanoit jokainen tavallaan, meillä sijainti on tärkein kriteeri koska sukulaiset asuvat ympärillä. Hotellimme on nukkumista varten ja muu aika menee tosiaan suvun parissa.. all inclusivet ovat täysin turhia, koettu on..tietysti jos ei muu lomalla kiinnosta kun turistien parissa pyöriminen.. huoneet erittäin siistit nukkumista varten tässä hotellissa, ei voisi parempaa tuolla hinnalla löytää.

• äkkilähdöllä!

Varasin juuri tähän Hotel Alanyaan viikon matkan, lähtö olisi perjantaina. Ihmettelen vain kuinka vaikeaa tästä hotellista on etsiä tietoja kuvia, joten jos joku on esim. tänä vuonna tuossa hotellissa yöpynyt, olisi ollut mukava kuulla lisää infoa, KIITOS! :)

• Lomailija

Asustelimme viikon kyseisessä hotellissa syyskuussa. Hotelli oli sijainniltaan oikein loistava; lyhyt kävelymatka joka paikkaan. Mutta itse hotellista emme saaneet kovinkaan ruusuista kuvaa. Huoneita ei siivottu koko viikon aikana kertaakaan kunnolla; samat rannalta kantautuneet hiekat ja roskat olivat lattialla loman alusta loppuun, ainoastaan roskikset tyhjennettiin päivittäin. Kylpyhuoneessa oli hometta, eikä parvekkeen ovea saanut kunnolla lukittua.
      Kuitenkin pahimmat moitteet saa hotellin suomalainen henkilökunta, palvelu oli tympeää, emmekä missään vaiheessa tunteneet oloamme tervetulleeksi hotelliin. Hotellin paikallinen henkilökunta oli kuitenkin oikein palvelualtista.
      Verrattuna hotellia Alanyan muihin hotelleihin, joissa olemme asuneet, tämä oli ylivoimaisesti huonoin. Mielestäni ei ole 3:n tähden arvoinen. Muilta matkanjärjestäjiltä löytyy parempia 2:n tähden hotellejakin.

• Korjeukset pian

Kai annoitte palautteen suoraan hotelliinne tai Lomamatkojen kautta?

• lkmfgvödfl

Olisi kannattanut kertoa hotellin omistajalle, Ismailille, kehnosta siivouksesta heti loman aikana. Hänhän käy usein siinä baarissa tervehtimässä asiakkaita, ja puhuu hyvää suomea. Varmasti olisi tullut parannusta asiaan.

• vihastunut äiti

tyttäreni raiskattiin kysyisessä hotellissa, yöportieeri saatooin humalaisen tytön huoneeseen ja väkisinmakasi, että sellaista henkilökuntaa...

• alanya2

siis mitä ihaks tosi, huhhuh. mistä löytää kuvii ja matkoi tuohon hotelliin? mistää ei löydy-.- kertokaa kuullostaa kivalta hotellilta, ja kaipaankin semmosat joka on sataman lähellä!!

• !!!???

Valitettava tapaus, mutta sama olisi voinut tapahtua missä tahansa hotellissa. Humalatila ei ole paras turvallisuuden tae missään päin maailmaa eikä missään hotellissa.

• #oot_trollaaja

Joku pikku penska kumminki trollaa;)

• Malttimatti25

Olipa mielenkiintoista lukea vanhoja kommentteja tästä hotlasta.
      Nykyään tämä hotelli on lähinnä vitsi muiden hotellien joukossa.
      Tuskin siellä edes käy asiakkaita ja jos käy, niin tuskin toista kertaa.
      Ulospäin nähtynä kohtuullisen viihtyisän näköinen ravintola on aina tyhjä ja myös parhaimpana sesonkiaikana.
      Muutama huvittava omistavav tahon hahmo (kuin suoraan sketsiohjelmasta, Pulttibois tms) ja aina sama porukka nakottaa siinä.
      Olen kuullut, että siinä ei saa rauhassa edes kahvitella niin, että shakaalimainen kiinteistövälittäjä ei ole ahdistelemassa.
      Todennäköisesti tämä nakottava porukka on "hyväksyttyjä", jotka ovat joskus erehtyneet sieltä asunnon ostamaan.
      Kaiken kaikkiaan luotaan työntävä paikka sekä henkilöstön, asiakaskunnan että itse kiinteistönkin osalta.

• No jopa on juttua

Höpö höpö, älä usko kuulopuheita. Aina olen saanut rauhassa kahvitella ja kaljotellakin, kukaan ei ole minulle asuntoa tyrkyttänyt. Henkilökunta on ystävällistä, niin omistajat kuin tarjoilijatkin. Itse hotellissa en ole käynyt, joten siitä en osaa sanoa mitään.

• +++((()))+++
        No jopa on juttua kirjoitti:

Höpö höpö, älä usko kuulopuheita. Aina olen saanut rauhassa kahvitella ja kaljotellakin, kukaan ei ole minulle asuntoa tyrkyttänyt. Henkilökunta on ystävällistä, niin omistajat kuin tarjoilijatkin. Itse hotellissa en ole käynyt, joten siitä en osaa sanoa mitään.

Niinhän siinä kirjoitettiinkin, että hyväksytyt nakottajat saavat istua rauhassa ja ilmeisesti saavat myös ystävällistä palvelua. Lueppa koko ketju ja sen muutokset. Ensin on odottavaa innostusta uudesta, sitten kehua, sitten laimeaa tyytymättömyyttä, sitten moitteita ja lopulta vastenmielistä mielipidettä ja jopa törkeyksien tapahtumista. Ihan menee tavallisen huonon yrityksen elinkaaren mukaisesti.

• Malttimatti25

Kuulopuheosuuttahan oli siis vain tuo rauhassa kahvittelu. Muu osa oli henkilökohtaista mielipidettä tai omaa visualisointia. Siitä kahvitteluasiasta ei valitettavasti voi edes tulla omakohtaisia kokemuksia, koska en voisi ikinä kuvitellakaan astuvani jalallanikaan niin vastenmieliseen paikkaan, Alanyan suomalaiset ry:een haluaisin kyllä liittyä, mutta jää sekin asia tekemättä, kun silloin joutuisin käymään tuolla jäsenasioissa.

• No jopa on juttua
        +++((()))+++ kirjoitti:

Niinhän siinä kirjoitettiinkin, että hyväksytyt nakottajat saavat istua rauhassa ja ilmeisesti saavat myös ystävällistä palvelua. Lueppa koko ketju ja sen muutokset. Ensin on odottavaa innostusta uudesta, sitten kehua, sitten laimeaa tyytymättömyyttä, sitten moitteita ja lopulta vastenmielistä mielipidettä ja jopa törkeyksien tapahtumista. Ihan menee tavallisen huonon yrityksen elinkaaren mukaisesti.

Käsittämätöntä juttua suollat. Minä en tunne omistajia enkä henkilökuntaa henkilökohtaisella tasolla, mistähän sen "hyväksynnän" sitten olen hankkinut, kun minua on aina kohdeltu siellä asiallisesti ja hyvin. Ehkä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

• No jopa on juttua
        Malttimatti25 kirjoitti:

Kuulopuheosuuttahan oli siis vain tuo rauhassa kahvittelu. Muu osa oli henkilökohtaista mielipidettä tai omaa visualisointia. Siitä kahvitteluasiasta ei valitettavasti voi edes tulla omakohtaisia kokemuksia, koska en voisi ikinä kuvitellakaan astuvani jalallanikaan niin vastenmieliseen paikkaan, Alanyan suomalaiset ry:een haluaisin kyllä liittyä, mutta jää sekin asia tekemättä, kun silloin joutuisin käymään tuolla jäsenasioissa.

Kyllä minut on "hyväksytty" siellä aina ihan semmoisenaan, vaikka en ole ostanut asuntoa kyseisen yrittäjän kautta. Mutta jokisellahan on vara valita; kyllä Alanyassa muitakin istumapaikkoja riittää. Minä viihdyn ja asioin siellä mielelläni. Tälläinen räksyttäminen ja mustamaalaaminen nettipalstoilla on kyllä äärimmäisen sivistymätöntä ja epäasialllista.

• roskapostirobottti

Kyllä minut on "hyväksytty" siellä aina ihan semmoisenaan, vaikka en ole ostanut asuntoa kyseisen yrittäjän kautta. Mutta jokisellahan on vara valita; kyllä Alanyassa muitakin istumapaikkoja riittää. Minä viihdyn ja asioin siellä mielelläni. Tälläinen räksyttäminen ja mustamaalaaminen nettipalstoilla on kyllä äärimmäisen sivistymätöntä ja epäasialllista.

Hyvä niisku. Jatka samaan malliin vaan. Pidä puolesi. Älä anna periksi totuudenmukaisille kirjoituksille.

• niintotta

Me vaihdamme toiselle puolen katua AINA ko hotellin (kiinteistövälitystoimiston) kohdalla. Kertonee jotain...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1783
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      359
      1196
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1188
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1058
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      848
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      774
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      141
      723
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      716
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe