Kytky ja luottotiedot??

ggghhhhhhh

Voinko saada kytkyllä puhelimen, jos on maksuhäiriömerkintä?
Olen puhelinlaskut kuitenkin maksanut aina ajallaan, ei ole velkaa operaattorille.
Liittymäkin kyseiseltä operaattorilta jo löytyy. Pari vuotta sitten sain kyllä kytkyn, ja se on jo maksettu ja sopimus loppunut, mutta ilmeisesti häiriötä ei virallisesti vielä silloin ollut. Kiitos jo etukäteen.

9

3693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli43

sama minulla aikoinaan ja ei ole ollut ongelmia kun hankin juuri uuden tietokoneen ja puhelimen soneralta.Luottotiedot ihan paskana 23000€ ulosotossa.

• ggghhhhhh

Eipä saanu puhelinta, käski myyjä vaan soittamaan asiakaspalveluun ku ei nyt tietokone suostu tähän kytkyhommaan.
        Voe helvetti.

• mie vaan...
        ggghhhhhh kirjoitti:

Eipä saanu puhelinta, käski myyjä vaan soittamaan asiakaspalveluun ku ei nyt tietokone suostu tähän kytkyhommaan.
        Voe helvetti.

Minä sain Soneralta kytkypuhelimen, vaikka on luottotiedot päin helvettiä. Olen ollut asiakkaana niin kauan ja aina maksanut puh.laskut ajallaan.

• morriss
        ggghhhhhh kirjoitti:

Voe helvetti.

ei ainakaan saunalaheta tai dna:lta saa liittymää ilman vakuusmaksua jos on luottohäiriö

• keksiä

googleta vakuusmaksu ja jokin operaattoreista ..

• stree

et tosiaan saa

• mookkeer

ainakin saunalahelta ja soneralta saa kytkyjä ja muuta sälää vaikka luottotiedot päin ******. Itellä kymmeniä merkintöjä

• ihmettelijä ez

Ei se oo este jos on vähän tai lainkaa rahaa...

Mutta kuulema saunis ainakin pyytää 300e vakuusmaksua jos o luottohäiriö ja sääntö lienee käytäntö muutenkin, että eteenpäin maksamalla saat palvelua. Ja niin sen pitkääkin olla.

Oikeestaan ihmettelen miks kytkylaitteita myydään noin, että 20e/24erää, koska se tylyarki maksajalla aukeaa aika pian tuon sopimuksen alettua.

Joku punttimaksu olis varmaa aina paikallaan.

• pera1323

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      109
      4842
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      419
      1527
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1114
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      15
      1004
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      958
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe