Voinko saada kytkyllä puhelimen, jos on maksuhäiriömerkintä?
Olen puhelinlaskut kuitenkin maksanut aina ajallaan, ei ole velkaa operaattorille.
Liittymäkin kyseiseltä operaattorilta jo löytyy. Pari vuotta sitten sain kyllä kytkyn, ja se on jo maksettu ja sopimus loppunut, mutta ilmeisesti häiriötä ei virallisesti vielä silloin ollut. Kiitos jo etukäteen.
Kytky ja luottotiedot??
9
3732
Vastaukset
- olli43
sama minulla aikoinaan ja ei ole ollut ongelmia kun hankin juuri uuden tietokoneen ja puhelimen soneralta.Luottotiedot ihan paskana 23000€ ulosotossa.
- ggghhhhhh
Eipä saanu puhelinta, käski myyjä vaan soittamaan asiakaspalveluun ku ei nyt tietokone suostu tähän kytkyhommaan.
Voe helvetti. - mie vaan...
ggghhhhhh kirjoitti:
Eipä saanu puhelinta, käski myyjä vaan soittamaan asiakaspalveluun ku ei nyt tietokone suostu tähän kytkyhommaan.
Voe helvetti.Minä sain Soneralta kytkypuhelimen, vaikka on luottotiedot päin helvettiä. Olen ollut asiakkaana niin kauan ja aina maksanut puh.laskut ajallaan.
- morriss
ggghhhhhh kirjoitti:
Voe helvetti.ei ainakaan saunalaheta tai dna:lta saa liittymää ilman vakuusmaksua jos on luottohäiriö
- keksiä
googleta vakuusmaksu ja jokin operaattoreista ..
- stree
et tosiaan saa
- mookkeer
ainakin saunalahelta ja soneralta saa kytkyjä ja muuta sälää vaikka luottotiedot päin ******. Itellä kymmeniä merkintöjä
- ihmettelijä ez
Ei se oo este jos on vähän tai lainkaa rahaa...
Mutta kuulema saunis ainakin pyytää 300e vakuusmaksua jos o luottohäiriö ja sääntö lienee käytäntö muutenkin, että eteenpäin maksamalla saat palvelua. Ja niin sen pitkääkin olla.
Oikeestaan ihmettelen miks kytkylaitteita myydään noin, että 20e/24erää, koska se tylyarki maksajalla aukeaa aika pian tuon sopimuksen alettua.
Joku punttimaksu olis varmaa aina paikallaan.
- pera1323
http://luototmenny.blogspot.com/
Suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4142770Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys182234Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1112135- 1091717
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2331526Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861220Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1961175Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1491151Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601053TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201050