Vuosi sitten ostin W880 kapulan ja oli rikki jo kun ostin. Huoltoon ja meni 6vk. Tuli takas ja samat viat. Taas huoltoon ja tuli uusi luuri 2vk kuluttua tilalle. Mutta sekin oli rikki jo uutena ja eikun huoltoon ja 1vk päästä takas. Oli kuitenkin edelleen samat viat ja on parhaillaan huollossa taas (3.5vk mennyt taas) Luotettava puhelinmerkki??? heh heh. Vaimon Nokian N95 käytettiin huollossa ja vika oli yksinkertainen. Puhelin pitää sammuttaa joka viikko koska kyseessä ei ole puhelin vaan tietokone jossa on puhelin. Tällainen ohje tuli huollosta...
Jatkuvasti on huollossa
huonohko
1
489
Vastaukset
- iHEARTu
Minulla oli kanssa sama toi sonyn puhelin ja oli jotai vikoja ja jouduin viemään huoltoon muutamia kertoja koska sama vika palasi, mutta sitten pudotin sen kännykän veteen eikä vielä hajonnut, mutta toisella kerralla ku järveen putos niin hajos. >: Nyt olen hankkimassa sonyn f305 puhelinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653