Hei.
Olen myymässä Helsingin Kalliosta 30 neliön kaksiotani. Tämä on ensiasuntoni ja olen myymisen suhteen aivan untuvikko. Kaipaan siis asiantuntevaa välittäjää, joka ei kuitenkaan maksa maltaita. Eilen tapasin Huoneistomaailman välittäjän joka oli todella vakuuttava, mutta palkkio aika tuntuvat 4% alv. Tänään tulossa Habita ja pe vielä Op-kiinteistövälittäjä. Onko teillä kokemuksia näistä firmoista ja onko firmaa jota suosittelette?
KILAPILUTTAMINEN
m.j.
2
517
Vastaukset
- ne on huijareita.
kyseiseltä alueelta myö hetkessä ilman välittäjää tienaat 4-6000e hetkessä unohda välittäjät huijareita kaikki.
- huijareita.
kun vaan tiedät hinnan sieltähän voi pyytää todella kovia summia.unohda välittäjä heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341166
- 1001053
- 1061005
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866