Hei.
Olen myymässä Helsingin Kalliosta 30 neliön kaksiotani. Tämä on ensiasuntoni ja olen myymisen suhteen aivan untuvikko. Kaipaan siis asiantuntevaa välittäjää, joka ei kuitenkaan maksa maltaita. Eilen tapasin Huoneistomaailman välittäjän joka oli todella vakuuttava, mutta palkkio aika tuntuvat 4% alv. Tänään tulossa Habita ja pe vielä Op-kiinteistövälittäjä. Onko teillä kokemuksia näistä firmoista ja onko firmaa jota suosittelette?
Välittäjien kilpailuttaminen
ks
1
1399
Vastaukset
Habitalaiset osaavat kyllä hommansa, firman imago kärsii hieman entisen johdon vankilatuomioista (tuomiot eivät ole vielä lainvoimasia).
Pienemmistä suosittelisin JYA Kiinteistövälitystä (tuolla alueella Jan Stenbergiä ja Matti Ristekalliota), sekä Atop LKV:ta (Toni Huttunen, Antti Vauromaa ja Juha Hemminki ovat ainakin huippuammattilaisia).
Vallilan Kiinteistömaailmassa löytyy sitten vaikka Markku Komi, I-P Mäkelä ja Petri Ingman...
Eli kyllähän noita todeistetusti päteviä välittäjiä löytyy :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428