NAISSUPERSANKARI

sankaritar*

Meillä on tulossa bileet jossa illan teemana on supersankarit, enkä haluais olla mikää tavallinen kissanainen yms. Olisko jotain ehdotuksia? Saa hahmo olla mies puolinenkin, ei sen väliä..
Haluaisin kuitenkin että hahmo olisi sellanen jonka kaikki tunnistaisivat

13

10719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      "Kaikki tunnistavat", on vähän tulkinnanvarainen juttu. Naissupersankareita (ja pahiksia) on kyllä paljon ja varmasti moni tunnistaa ainakin osan niistä jotka ovat esiintyneet myös Suomalaisissa lehdissä.

      Mutta että KAIKKI tunnistaisivat. Silloin se on kyllä just joku Kissanainen jonka KAIKKI tuntevat.

      Jos hahmo on semmoinen ettet itse sitä tunne heti nimen perusteella niin tuskin moni vieraistakaan. Superhemmosarjiksia lukeneet pojat/miehet varmasti tuntevat.

      Kissanaisen lisäksi muutamia "yleisesti tunnettuja" naissupersankareita lienevät mm.
      Ihmenainen (Wonderwoman) http://fusedfilm.com/wp-content/uploads/2008/11/wonder-woman1.jpg
      Teräsnainen/tyttö (Supergirl) http://maidofmight.net/gallery/albums/covers/supergirl_vol5/supergirl18_clean.jpg
      Batmanilla on ollut joskus apurina myös Batgirl http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/cartoons/batgirl/batgirl_1.jpg
      Robin on ollut myös naispuoleinen http://www.halloweencostumes.com/robin-girl-sexy-costume.html tai http://thatcostumegirl.com/v/mc/decked_out/robin.jpg.html

      Sitten semmoista suuren yleisön vähemmän tuntemaa, mutta suomalaisissa sarjakuvalehdissä seikkaillutta porukkaa on mm. kaikki Ryhmä-X misut (niitä riittää varmaan kymmenittäin):
      Feenix http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/6a/Jeangre.png/363px-Jeangre.png tai http://media.comicvine.com/uploads/2/29928/584831-310500_75581_phoenix_super_super.jpg
      Storm http://www.ugo.com/comics/x-men-worlds-apart/
      Rogue http://gremlindog.com/?attachment_id=1310 tai vanhempi asu http://www.elfwood.com/~rocambe3/X-Women_Rogue.3493961.html tai http://michaelmay.us/09blog/02/0216_roguecostume.jpg
      Dazzler http://media.comicvine.com/uploads/0/2068/91579-86199-dazzler_super.jpg tai http://ephemerist.files.wordpress.com/2008/05/dazzler.jpg (huomaa rullalauistimet)
      Polaris http://z.about.com/d/comicbooks/1/0/M/R/polarishavok.jpg
      Varjokissa (alias Kitty Pryde, vaihtanut nimeä ja ja asua niin monta kertaa että kuka tunnistaa?). http://craignj.wordpress.com/category/shadowcat/, huomaa pinkki lohikäärme.
      Ihmenelosten Näkymätön tyttö http://l.yimg.com/eb/ymv/us/img/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/jessica_alba/fantastic1.jpg
      Hämähäkkimiehen kanssa on styylannut Musta kissa http://marvel.com/universe/Image:Black_cat_small.jpg
      Purppuranoita (Kostajat) http://fi.wikipedia.org/wiki/Purppuranoita
      Elektra http://www.ugo.com/filmtv/top11-classyassassins/images/2.gif
      Haukkanainen http://members.fortunecity.com/wallyoeste/thenail/thenail10.jpg Siivet tuottanevat hankaluuksia sisätiloissa
      Saturnustyttö http://spider-bob.com/heroes/dc/SaturnGirl.htm tai http://superherouniverse.com/art/data/643/saturngirl.jpg
      Starfire http://www.fhqhosting.com/ui/250px-Starfire_turner.jpg
      Hämähäkkinainen http://comicculturewarrior.files.wordpress.com/2009/09/spider-woman-avengers.jpg
      Tajunta (Psylock) http://media.strategywiki.org/images/0/09/MVC_Psylocke.png

      Näitä on tässä nyt sikin sokin eri "universumeista".

      Sinänsä ihan sama koska joudut kumminkin hankkimaan tiukkaakin tiukemmat trikoot ja ketään (miespuolista) ei kiinnosta pätkääkään mikä on hahmosi nimi...

      Jos pukeudut vaikka Ryhmä-X.stä tunnetun "Valkoisen kuningattaren", Emma Frostin asuun niin saat keksiä tempun jos toisenkin millä saat kaistaleet pysymään päälläsi (yleisliima Erikeepperi lienee ratkaisu) http://warrenlouw.gfxartist.com/artworks/173504. tai http://www.sequart.com/xmen/emmafrost3.jpg. Muutenkin voi tulla vilu, näillä keleillä. Peittävimmillään Frostin asu on ollut tätä luokkaa: http://girlsentertainmentnetwork.com/wp-content/uploads/2008/07/emma-frost-full.jpg

      • enää.

        Puku voi olla helppo hankkia, mutta mistä saa muutaman päivän varoitusajalla D-kupin rinnat (kiinteät!), ampiaisvyötärön, pyykkilautavatsan ja huippuunsa treenatut, isot ja kireät hauikset?


      • ...
        enää. kirjoitti:

        Puku voi olla helppo hankkia, mutta mistä saa muutaman päivän varoitusajalla D-kupin rinnat (kiinteät!), ampiaisvyötärön, pyykkilautavatsan ja huippuunsa treenatut, isot ja kireät hauikset?

        Että eikun vanua ja talouspaperia toppauksiksi. Ei tässä olla fitness neuvoja jakamassa vaan "naamiaisasu" ohjeita :)

        Isompikin maha alkaa näyttämään pykkilaudalta jos rinnuksilla roikku useamman kymmenen litran vetoiset rintalihakset. Eikä ainakaan tule vilu.

        Ainakin salainen henkilöllisyys säilyy. Teräsmieskin olisi mielenkiintoisempi hahmo jos Clark Kent olisi onneton ruippana käppänä.


      • enää. kirjoitti:

        Puku voi olla helppo hankkia, mutta mistä saa muutaman päivän varoitusajalla D-kupin rinnat (kiinteät!), ampiaisvyötärön, pyykkilautavatsan ja huippuunsa treenatut, isot ja kireät hauikset?

        Onhan sitten nämä suomalaiset supersankarittaret joiden ulkoinen olemus on lähempänä keskiarvoihmistä; joiden supervoimat ovat henkisellä puolella:

        - Justiina. Siiri Angerkosken eläväksi tekemä unohtumaton kunnianosoitus suomalaiselle naiselle.
        - Viivi. Juban sarjakuvasankaritar.
        - Rivo-Riitta. Fingerporin teräväkielinen palveluammatin harjoittaja.
        - Armi. B. Virtasen voimakastahtoinen puoliso.


      • KHMJYUIJ

      • Tuli_vaan_mieleen

        Aion keksiä. Odottakaa about 5 vuotta, että olen Aikuinen, niin tyrkytän jollekin kustantajalle. Taiteilijanimi on "Hukatar Suomi"
        PS. Älkää kukaan kopioiko taiteilijanimeäni.


    • kastematomies
    • Vau!

      Sinun aloituksesi vuodelta 2009 on päässyt Suomi24:n etusivulle! Siellä lukee "Supersankarit", ja kun sitä klikkaa, päätyy tänne! Jos tänäkin vuonna, viisi vuotta myöhemmin, on bileet, pukeudu...
      http://dc.wikia.com/wiki/File:Power_Girl_0041.jpg

    • Tuli_vaan_mieleen

      Mikä nimi sopii kolmanneksi, jos yksi on Dasher, ja toinen Crasher?

      • Huomioitsija

        Ehkä splasher?


    • Anonyymi

      OIS KIVA OLLA JOSSAIN BILEISSÄ FRANK BULLITT JA SEURALAISENI SIT TERÄSTYTTÖ

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe