Olen lentämässä Malagaan ja vertailin Finnairin ja Air Finlandin hintoja ja kyseisenä ajankohtana liput tulisivat suunnilleen samanhintaisiksi, Finnairilla kalliimmat. En ennen ole Air Finlandilla lennellyt ja mietinkin, että eroaako heidän koneet Finnairin koneista? Etenkin pitkänä ihmisenä jalkatila mietityttää, onko AF:llä ahtaammat penkinvälit?
Air Finland vai Finnair?
3
333
Vastaukset
- kyseiset
yhtiöt mahtavat rokottaa lennoista, ja millä päivämäärillä.
Katselin tuossa juuri parin halpisyhtiön lentoja Malagaan joulukuussa. Kuuden tunnin matkustusajalla Helsingistä tai Tamperelta, sekä yhdellä välilaskulla maksaa alkaen 90 euroa per suunta. Tämä tietysti kokonaishinta verot mukaanlukien.- sdsddssd
Ei yhtiöillä pahemmin taida eroa olla, itselläni ei ole kuin finnairista kokemuksia, mutta Air Finlandin koneet ovat myös B757 koneita, kuten myös finskin lomalennoilla, ja ymmärtääkseni penkinvälit eivät eroa finnairin omista juurikaan...
- Ramon P
Nyt olen pari vuotta käyttänyt Air Finlandia Malagan ja Helsingin välillä ja hyvin tuntuu toimivan; ei valittamista. Suurin syy lentoyhtiön valintaan oli sopivat aikataulut, mutta varmaan seuraavalla kerralla katson ensin AF:n lentoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777