¤RAKKAUDEN VAHVAT SIIVET¤

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ oOo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


~~Vedenhaltia anto värin silmiin
~~Korppi antoi mustaa hiuksiin
~~Keijut keveyttä antoi mieleen
~~ja kauniin hymyn suupieleen

~~Enkeli kosketti kerran kehdossa pientä lasta
~~tästä tulee erikoinen ja se kasta
~~Anniinaksi - hänestä ympärille iloa riittää
~~Tämä hymytyttö onnea niittää

~~Rakkaudella on vahvat siivet
~~kannattaa sinut vaikka minne
~~Helli sitä mitä lahjaksi sait
~~ja pistä kiertämään - se vahvistuu vain


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ oOo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

~~ Hyvää nimipäivää!~~ :)

6

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut Anneli kohta onkin taas.
      Se on jotan mitä ootetaan.
      Nimi mulla kolmas.
      Sulla ihan omas.
      Hymyillen vilkutan viestin sen.))))
      ja nikkaan silmää.
      Sinä osaat sen

      • *MURUKULTA*

        Runohan oli yleiseen jakeluun, siis tyyliin 'saa kommentoida'.
        vaikka oli henkilökohtaisesti suunnattu pikku Murulle, olihan hänen nim.pvä. :)

        Mukvaa kun pidit. :D

        Tajunnan virta, sanat tuli niiiiin valmiina. :)
        Helppo puhua kohteelle - sydämellä,
        kun sanojen ei tarvitse 'etsiä' mitään,
        vaan tulee luonnostaan, sellaisena kuin pitääkin ja haluaa.

        Iloa sinunkin päivään, Gitta näin vilkuttaa takaisin Murukulta! :)
        http://farm3.static.flickr.com/2066/2445811092_04d7dbcd00.jpg


    • Nintza

      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ oOo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Kiitos kauniista ja koskettavasta runosta!

      • *MURUKULTA*

        Lainaus, 'pieni kirja': Naiselle:
        ""Sinun ei tarviste olla kuten äitisi, ellet itse halua.
        Sinun ei tarvitse olla äitisi äidinäiti eikä edes isäsi äidinäidinäiti.
        Kenties sinulla on samanlainen leuka tai lantio tai silmät,
        mutta missään ei ole määrätty, että muuten olisit samanlainen, kuin nuo naiset ennen sinua.
        Sinun ei tarvitse elää heidän elämäänsä.
        Joten, jos jotakin heiltä haluat - ota heidän voimansa - heidän sitkeytensä.
        Sillä sinusta on tuleva juuri sellainen kuin itse päätät olla.""
        - Pam Finger -

        Kiitos kiitoksesta ja kerro J:lle terveisiä, että hänellä on hyvä maku!


    • täti omenahillo

      Iloinen hän
      jolle tämä runo kirjoitettu:)
      Erikoinen ja lämmin runo!
      Tosi kiva muisto vaikka kehystettäväksi seinälle:)

      • *MURUKULTA*

        Täytyypä sanoa että alkaa räknäämään kuvankäsittelyllä sopivaa taustaa ym. :))))
        sen se tämä neitokainen osaa ja ripustaa sitten seinälle.
        Piti oikein vielä käydä itsekin lukemassa tuo runo ja miettiä 'kestäisikö' se aikaa
        ja voisi se hyvinkin kestää - pienen muistona, oikeestaan monista tärkeästä asioista.

        Kiitos hienosta palautteestasi!

        Minä en malta olla laittamatta löytämääni kaunista - *henkäys*
        mulle mieltä lataavaa kuvaa, jonka juuri äskettäin löysin.
        ...näetkö...kuka tuolla kävelee..sillä on kirja kädessä ja eväskori toisessa...
        ja maailma on jälleen täydellinen,,, ;)) *katoaa mielikuvaan*...

        http://www.zoopy.com/data/media/15060/original.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe