Kuukautiseni loppuivat juuri, ja nyt tuntuu kuin valkovuotoni olisi lisääntynyt. Tuntuu koko ajan märältä ja en tuntee kun sitä valuu. Käytän pikkuhousunsuojia ja siitä katsoin niin valkovuoto oli vaaleaa (normaalia vissiin siis) mutta siinä oli sitten siellä täällä semmosia ihan pieniä ruskeita läikkiä, ihan kuin jotain mössöä? Mitä se voi olla? En ole ennen huomannut tällaista, eli ei se varmaan voi olla mitään normaalia verestä värjääntynyttä vuotoa, ja miksi ne olisi sellaisia tahnamaisia läikkiä. Paperiinkin niitä jää.
Minulla on aina ollut runsas valkovuoto ja aina on alushousuissa jälkiä, että siitä vuodosta en ole kauhuissani, mutta tuntuu kuin se olisi lisääntynyt, ainakin sen tuntee paremmin, ja sitten ne ruskeat läikät siellä täällä.
Ja onko normaalia että alapää punoittaa jonkin verran? Minulla sekin on ollut jo kauan. Ja mielestäni se oli samanlainen kun kävin vuos sitten gynellä eikä se siitä mitää sanonut.
Apua pliis fiksummat naiset! :)
Minulla on aina ollut runsas valkovuoto ja aina on alushousuissa jälkiä, että siitä vuodosta en ole kauhuissani, mutta tuntuu kuin se olisi lisääntynyt, ainakin sen tuntee paremmin, ja sitten ne ruskeat läikät siellä täällä.
Ja onko normaalia että alapää punoittaa jonkin verran? Minulla sekin on ollut jo kauan. Ja mielestäni se oli samanlainen kun kävin vuos sitten gynellä eikä se siitä mitää sanonut.
Apua pliis fiksummat naiset! :)
Vastaukset 2
Vanhimmat
Tuosta ei nyt käynyt ilmi, että mitä ehkäisyä käytät ja oletko vastikään kenties vaihtanut sitä?
Entä laihdutatko, oletko muuttanut ruokavaliota, tai lisännyt liikuntaa ja kuntoilua?
Jos mitään tulehduksiin viittaavaa ei ole (haju, kokkareisuus, kutina, kirvely, suoranainen kipu, tai limakalvojen epätävallinen punoitus ja arkuus), ja sulla menkat loppui juuri, niin kyllähän tuo vois olla ihan vaan tavallista menkkojen jälki tuhnua.
Käytän e pilsuja ja olen käyttänyt niitä jo ainakin vuoden. En laihduta, lihaa aloin taas syömään pitkästä aikaa, en ole lisännyt liikuntaa.
Nyt on tullut kutinaa välillä..
Tiistaina lääkäriin.