Julmaa

Muttaku

16

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naureskelija

      Se on se luonnon laki. Kotka tarvitsee apetta itselleen ja poikasilleen. Ja itse asiassa poro ei edes kuulu Suomen luontoon, joten kotka tekee arvokasta luonnonsuojelutyötä, josta möhömahaiset poroisännät vielä hyötyvätkin. Varsinkin kun saaliiksi päätyvät elinkelvottomat yksilöt.

      Eikä luontoon kuulu myöskään taskumatista naukkaileva, röyhtäilevä ja piereskelevä punaniska torrakoineen. Suurin riski joutua vaaraan luonnon helmassa on joutua näiden rasvaisten tunarien ristituleen.

    • minullakin heräsi ruokahalu kun luonnon uljaat eläimet saavat poroa raadellakseen. On oikeus ja kohtuus, jotta kotkat, sudet, ahmat jne raatelevat mahdollisimman paljon poroja. Kohtuullista vain eivät ole poropaimenille maksettavat petokorvaukset. Niistä olisi luovuttava kokonaan.

      • etelän mies

        Laphin. Met näythämmä siulle poronpaskaa oikein läheltä.


      • naureskelija
        etelän mies kirjoitti:

        Laphin. Met näythämmä siulle poronpaskaa oikein läheltä.

        Otti käivärä-aslakki heti paskakortin esiin.

        Eipä voi kuin naureskella.


      • ekopost
        naureskelija kirjoitti:

        Otti käivärä-aslakki heti paskakortin esiin.

        Eipä voi kuin naureskella.

        olipa mahtava filmi.taisi nyt tukkeua viherpiipertäjien suut ja muitten jotka ovat väittäneet että kotka ei syö poroja . ja vielä puoluueton kamera ryhmä asialla.tätä minä olen odottanut 22 vuotta . seuraavaksi kun saadaan vielä kuvatuksi kuinka ahma raatelee elävää poroa tunti tolkulla ja jättää sen sitten kitumaan moneksi päiväksi. tai kuinka susi opettaa poikasiaan rääkkäämään vasoja että nämä huutavat tuskissaan tunti kaupalla kun suden pentujen hampaat eivät ole veilä täysi kehittyneet eivätkä mene heti vasan nahkasta läpi.minä muuten olen nähnyt nämä kaikki ja veikkaan että etelän paskahousuilla tulee jo minuutin päästä ravat housuun ja rukoiletta poromiestä lopettamaan poron kärsimykset.ei pitäisi kirjoitella mitä sattuu kun ei tiedä asiasta mitään saattaa naureskelialla hymyt hyytyä


      • Muttaku
        ekopost kirjoitti:

        olipa mahtava filmi.taisi nyt tukkeua viherpiipertäjien suut ja muitten jotka ovat väittäneet että kotka ei syö poroja . ja vielä puoluueton kamera ryhmä asialla.tätä minä olen odottanut 22 vuotta . seuraavaksi kun saadaan vielä kuvatuksi kuinka ahma raatelee elävää poroa tunti tolkulla ja jättää sen sitten kitumaan moneksi päiväksi. tai kuinka susi opettaa poikasiaan rääkkäämään vasoja että nämä huutavat tuskissaan tunti kaupalla kun suden pentujen hampaat eivät ole veilä täysi kehittyneet eivätkä mene heti vasan nahkasta läpi.minä muuten olen nähnyt nämä kaikki ja veikkaan että etelän paskahousuilla tulee jo minuutin päästä ravat housuun ja rukoiletta poromiestä lopettamaan poron kärsimykset.ei pitäisi kirjoitella mitä sattuu kun ei tiedä asiasta mitään saattaa naureskelialla hymyt hyytyä

        sepä se, nauravat analyytikot ei vaan pointtia löydä millään. Aina metsästyksestä vaahdotaan vaikka miten kieroutuneella tavalla asiayhteydetä irrallaan miten julmaa se onkaan ihmisen sitä tehdessä.

        Annas kun pikkiriikkisellä esimerkillä luonon kulkua osoitta niin romantisointi uskonnollisine piirteineen hyppää hypetykseen het!!!

        Herkää, niin kovin herkkää on tyhjien tynnyrien kolina,,,,, vailla syvempää sanomaa, puuta heinää siitäkin sijasta...

        Onneksi osaavat narrin viittaa kantaa kuten kuuluuki, muutenhan tylsyys meidät valtaisi...


      • naureskelija
        ekopost kirjoitti:

        olipa mahtava filmi.taisi nyt tukkeua viherpiipertäjien suut ja muitten jotka ovat väittäneet että kotka ei syö poroja . ja vielä puoluueton kamera ryhmä asialla.tätä minä olen odottanut 22 vuotta . seuraavaksi kun saadaan vielä kuvatuksi kuinka ahma raatelee elävää poroa tunti tolkulla ja jättää sen sitten kitumaan moneksi päiväksi. tai kuinka susi opettaa poikasiaan rääkkäämään vasoja että nämä huutavat tuskissaan tunti kaupalla kun suden pentujen hampaat eivät ole veilä täysi kehittyneet eivätkä mene heti vasan nahkasta läpi.minä muuten olen nähnyt nämä kaikki ja veikkaan että etelän paskahousuilla tulee jo minuutin päästä ravat housuun ja rukoiletta poromiestä lopettamaan poron kärsimykset.ei pitäisi kirjoitella mitä sattuu kun ei tiedä asiasta mitään saattaa naureskelialla hymyt hyytyä

        Vai olet sinä nähnyt ne kaikki? Joopa joo, ehkä joissain kiljuhoureissa. Kaikenlaiset pellet tänne rustaileekin, hehheh


      • Muttaku
        naureskelija kirjoitti:

        Vai olet sinä nähnyt ne kaikki? Joopa joo, ehkä joissain kiljuhoureissa. Kaikenlaiset pellet tänne rustaileekin, hehheh

        mites voit väitteesi vahvistaa......... huoh, nämä koskaa opi nää tyhjät...


      • etsit
        naureskelija kirjoitti:

        Vai olet sinä nähnyt ne kaikki? Joopa joo, ehkä joissain kiljuhoureissa. Kaikenlaiset pellet tänne rustaileekin, hehheh

        pelleä,vilkaiseppa peiliin.Luulet varmaankin naureskellessasi olevasi kovinkin fiksu.Aina samanlaiset naureskelusi saavat oman todellisuutesi näkymään selvästi,olet pelkkä muiden vahingoilla iloitseva rääpäle.Yrität kerjäämällä ja muita moittimalla saada äänesi esiin.Olet epäonnistuja,jonka ainut ilo on panettelu.
        Jos olisin sinä,en ainakaan olisi itsestäni ylpeä,ei sinunkaan kannattaisi!


      • tollokin
        naureskelija kirjoitti:

        Vai olet sinä nähnyt ne kaikki? Joopa joo, ehkä joissain kiljuhoureissa. Kaikenlaiset pellet tänne rustaileekin, hehheh

        khiihiiiii kihti koipi ja vielä narukäsikin olet.


      • Muttaku
        tollokin kirjoitti:

        khiihiiiii kihti koipi ja vielä narukäsikin olet.

        Nonnii, se siitä keskusteluntasosta sitten.


      • ekopost
        Muttaku kirjoitti:

        Nonnii, se siitä keskusteluntasosta sitten.

        kyllä olen ne livenä nähnyt.täytyy naureskelian tulla tänne lappiin katsomaan nykyistä peto kantaa.vain kovalla kädellä toteuttu metsästys enää voi saada luonnon tasapainon säilymään kohtuullisena.enkä tarkoita että kaikki pitäisi tappaa vaan säädellä peto kantaa.niin kuin säädellään hirvi ja muuta eläin kantaa.olen kyllä sitä mieltä että metsästäjät tekevät kyllä hommansa kuin saadaan enempi kiintiöitä tappaa näitä RIUTTA ELÄIMIÄ.


      • Nähty on
        naureskelija kirjoitti:

        Otti käivärä-aslakki heti paskakortin esiin.

        Eipä voi kuin naureskella.

        Nuolemaan persereikääsi. Oot sen verran sivistymätön moukka.


      • Muttaku
        Nähty on kirjoitti:

        Nuolemaan persereikääsi. Oot sen verran sivistymätön moukka.

        Miten mukavaa kun osaat niin asiallisesti ja rauhallisesti suhtautua vaikeaan asiaan ja käsitellä sitä arvokkaasti, hetken jo luulin että tekstissäsi olisi havaittavissa jotain kiihtymykseen tai haukkumiseen läheisesti viittaava soinuja..
        Mutta ethän sinä sellaiseen suinkaan sorru....Ethän...???


      • ekopost
        Muttaku kirjoitti:

        Miten mukavaa kun osaat niin asiallisesti ja rauhallisesti suhtautua vaikeaan asiaan ja käsitellä sitä arvokkaasti, hetken jo luulin että tekstissäsi olisi havaittavissa jotain kiihtymykseen tai haukkumiseen läheisesti viittaava soinuja..
        Mutta ethän sinä sellaiseen suinkaan sorru....Ethän...???

        jos minua tarkoitat niin rauhallisuus on toinen nimeni.näitä yöllisiä kirjoituksia ei kyllä viitsi edes lukea. toivottavasti keskustelun taso pysyy edes tässä mitta suhteissa


      • Muttaku
        ekopost kirjoitti:

        jos minua tarkoitat niin rauhallisuus on toinen nimeni.näitä yöllisiä kirjoituksia ei kyllä viitsi edes lukea. toivottavasti keskustelun taso pysyy edes tässä mitta suhteissa

        EI tosiaan, vaan tuota koiran ulkoiluttajaa jonka lemmikkiä sääliksi käy . . .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe