Julmaa

Muttaku

16

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naureskelija

Se on se luonnon laki. Kotka tarvitsee apetta itselleen ja poikasilleen. Ja itse asiassa poro ei edes kuulu Suomen luontoon, joten kotka tekee arvokasta luonnonsuojelutyötä, josta möhömahaiset poroisännät vielä hyötyvätkin. Varsinkin kun saaliiksi päätyvät elinkelvottomat yksilöt.

Eikä luontoon kuulu myöskään taskumatista naukkaileva, röyhtäilevä ja piereskelevä punaniska torrakoineen. Suurin riski joutua vaaraan luonnon helmassa on joutua näiden rasvaisten tunarien ristituleen.

• minullakin heräsi ruokahalu kun luonnon uljaat eläimet saavat poroa raadellakseen. On oikeus ja kohtuus, jotta kotkat, sudet, ahmat jne raatelevat mahdollisimman paljon poroja. Kohtuullista vain eivät ole poropaimenille maksettavat petokorvaukset. Niistä olisi luovuttava kokonaan.

• etelän mies

Laphin. Met näythämmä siulle poronpaskaa oikein läheltä.

• naureskelija
        etelän mies kirjoitti:

Laphin. Met näythämmä siulle poronpaskaa oikein läheltä.

Otti käivärä-aslakki heti paskakortin esiin.

Eipä voi kuin naureskella.

• ekopost
        naureskelija kirjoitti:

olipa mahtava filmi.taisi nyt tukkeua viherpiipertäjien suut ja muitten jotka ovat väittäneet että kotka ei syö poroja . ja vielä puoluueton kamera ryhmä asialla.tätä minä olen odottanut 22 vuotta . seuraavaksi kun saadaan vielä kuvatuksi kuinka ahma raatelee elävää poroa tunti tolkulla ja jättää sen sitten kitumaan moneksi päiväksi. tai kuinka susi opettaa poikasiaan rääkkäämään vasoja että nämä huutavat tuskissaan tunti kaupalla kun suden pentujen hampaat eivät ole veilä täysi kehittyneet eivätkä mene heti vasan nahkasta läpi.minä muuten olen nähnyt nämä kaikki ja veikkaan että etelän paskahousuilla tulee jo minuutin päästä ravat housuun ja rukoiletta poromiestä lopettamaan poron kärsimykset.ei pitäisi kirjoitella mitä sattuu kun ei tiedä asiasta mitään saattaa naureskelialla hymyt hyytyä

• Muttaku
        ekopost kirjoitti:

olipa mahtava filmi.taisi nyt tukkeua viherpiipertäjien suut ja muitten jotka ovat väittäneet että kotka ei syö poroja . ja vielä puoluueton kamera ryhmä asialla.tätä minä olen odottanut 22 vuotta . seuraavaksi kun saadaan vielä kuvatuksi kuinka ahma raatelee elävää poroa tunti tolkulla ja jättää sen sitten kitumaan moneksi päiväksi. tai kuinka susi opettaa poikasiaan rääkkäämään vasoja että nämä huutavat tuskissaan tunti kaupalla kun suden pentujen hampaat eivät ole veilä täysi kehittyneet eivätkä mene heti vasan nahkasta läpi.minä muuten olen nähnyt nämä kaikki ja veikkaan että etelän paskahousuilla tulee jo minuutin päästä ravat housuun ja rukoiletta poromiestä lopettamaan poron kärsimykset.ei pitäisi kirjoitella mitä sattuu kun ei tiedä asiasta mitään saattaa naureskelialla hymyt hyytyä

sepä se, nauravat analyytikot ei vaan pointtia löydä millään. Aina metsästyksestä vaahdotaan vaikka miten kieroutuneella tavalla asiayhteydetä irrallaan miten julmaa se onkaan ihmisen sitä tehdessä.

Annas kun pikkiriikkisellä esimerkillä luonon kulkua osoitta niin romantisointi uskonnollisine piirteineen hyppää hypetykseen het!!!

Herkää, niin kovin herkkää on tyhjien tynnyrien kolina,,,,, vailla syvempää sanomaa, puuta heinää siitäkin sijasta...

Onneksi osaavat narrin viittaa kantaa kuten kuuluuki, muutenhan tylsyys meidät valtaisi...

• naureskelija
        ekopost kirjoitti:

Vai olet sinä nähnyt ne kaikki? Joopa joo, ehkä joissain kiljuhoureissa. Kaikenlaiset pellet tänne rustaileekin, hehheh

• Muttaku
        naureskelija kirjoitti:

Vai olet sinä nähnyt ne kaikki? Joopa joo, ehkä joissain kiljuhoureissa. Kaikenlaiset pellet tänne rustaileekin, hehheh

mites voit väitteesi vahvistaa......... huoh, nämä koskaa opi nää tyhjät...

• etsit
        naureskelija kirjoitti:

pelleä,vilkaiseppa peiliin.Luulet varmaankin naureskellessasi olevasi kovinkin fiksu.Aina samanlaiset naureskelusi saavat oman todellisuutesi näkymään selvästi,olet pelkkä muiden vahingoilla iloitseva rääpäle.Yrität kerjäämällä ja muita moittimalla saada äänesi esiin.Olet epäonnistuja,jonka ainut ilo on panettelu.
        Jos olisin sinä,en ainakaan olisi itsestäni ylpeä,ei sinunkaan kannattaisi!

• tollokin
        naureskelija kirjoitti:

khiihiiiii kihti koipi ja vielä narukäsikin olet.

• Muttaku
        tollokin kirjoitti:

khiihiiiii kihti koipi ja vielä narukäsikin olet.

Nonnii, se siitä keskusteluntasosta sitten.

• ekopost
        Muttaku kirjoitti:

Nonnii, se siitä keskusteluntasosta sitten.

kyllä olen ne livenä nähnyt.täytyy naureskelian tulla tänne lappiin katsomaan nykyistä peto kantaa.vain kovalla kädellä toteuttu metsästys enää voi saada luonnon tasapainon säilymään kohtuullisena.enkä tarkoita että kaikki pitäisi tappaa vaan säädellä peto kantaa.niin kuin säädellään hirvi ja muuta eläin kantaa.olen kyllä sitä mieltä että metsästäjät tekevät kyllä hommansa kuin saadaan enempi kiintiöitä tappaa näitä RIUTTA ELÄIMIÄ.

• Nähty on
        naureskelija kirjoitti:

Nuolemaan persereikääsi. Oot sen verran sivistymätön moukka.

• Muttaku
        Nähty on kirjoitti:

Nuolemaan persereikääsi. Oot sen verran sivistymätön moukka.

Miten mukavaa kun osaat niin asiallisesti ja rauhallisesti suhtautua vaikeaan asiaan ja käsitellä sitä arvokkaasti, hetken jo luulin että tekstissäsi olisi havaittavissa jotain kiihtymykseen tai haukkumiseen läheisesti viittaava soinuja..
        Mutta ethän sinä sellaiseen suinkaan sorru....Ethän...???

• ekopost
        Muttaku kirjoitti:

Miten mukavaa kun osaat niin asiallisesti ja rauhallisesti suhtautua vaikeaan asiaan ja käsitellä sitä arvokkaasti, hetken jo luulin että tekstissäsi olisi havaittavissa jotain kiihtymykseen tai haukkumiseen läheisesti viittaava soinuja..
        Mutta ethän sinä sellaiseen suinkaan sorru....Ethän...???

jos minua tarkoitat niin rauhallisuus on toinen nimeni.näitä yöllisiä kirjoituksia ei kyllä viitsi edes lukea. toivottavasti keskustelun taso pysyy edes tässä mitta suhteissa

• Muttaku
        ekopost kirjoitti:

jos minua tarkoitat niin rauhallisuus on toinen nimeni.näitä yöllisiä kirjoituksia ei kyllä viitsi edes lukea. toivottavasti keskustelun taso pysyy edes tässä mitta suhteissa

EI tosiaan, vaan tuota koiran ulkoiluttajaa jonka lemmikkiä sääliksi käy . . .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      226
      6596
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1745
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1527
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1094
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      1010
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      957
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      126
      891
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      873
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      836
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      799
    Aihe