Niin.. Lueskelin tosta ammatista täällä kyllä, mutten oikeen kuitenkaan saanut selville ihan kaikkea ja suoraa. :=) Että voisitteko kertoa ammatista, minkälaisia työpäivät ovat, monenko tunnin päiviä? Ilta vai aamu vai päivä töitä? :D Minkälainen palkka noin yleensä ottaen? Minkälaisissa paikoissa työtä voi tehdä, hotelleissa? Tietenki kunnon ravintoloissa.. Laivoilla?
En ammatista tiedä paljoakaan mitään mutta ois vähän kiva tietää, kannattaako ammattiin ruveta opiskelemaan, kun se kuulostaa kuitenkin aika mukavalta. :)
Ravintolakokki
2
667
Vastaukset
- regbw4tb24tb
ravintolakokki voi työskennellä ihan kaikkialla mistä saa ruokaa, ihan hienoista ala carte ravintoloista lounasravintolaan tai ihan mitä vaan siltä väliltä. laivat, hotellit, ravintolat... kokin hommat harvemmin on kaheksasta neljään, usein vuorotyötä ravintoloiden aukiolojen mukaan seittemänä päivänä viikossa. kokoaikaisella kokilla työaika n. 111h/3vko. työ on hektistä, välillä juostaan tukkaputkella, asiakkaiden mukaan mennään. taukoja ei usein kerkeä pitää työpäivän aikana. mutta jos tykkää ruoan tekemisistä ja on intoa opiskella niin siitä vaan! helpompiakin ammatteja kyllä varmasti on.
- Grogi
Kokinhommat voi hyvinkin pitää siinä 8 tuntimäärässä ja "normiaikatauluissa" jos menee suurkeittiöön/kouluun duuniin, ~0700-0800 paikalle ja ~1600-1700 pois, ainakin päättelisin.
À la Carte-raflojen työskentelyaikatauluista heittäisin esille juurikin vuorotyön mahdollisuuden/vahvan olemassaolon.
Paha sanoa että autoinko nyt ollenkaan vai en, mutta ole hyvä jos auttoi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144393
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651506Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003