Tietääkö kukaan mistä löytyisi huovutettujen villasukkien ohje?
huovutus
6
1489
Vastaukset
- 9+18
mitä haluat? huovuttaa sukkis jotain lisääkö? saippuaa ja vettä siinä tarvitaan.
- ateljee71
kutoa sukat ja sit huovuttaa ne koneessa mutta en löydä mistään ohjetta huovutettuihin sukkiin.
Olen kutonut jo puro langasta lapaset novitan ohjeen mukaan ja seuraavaks laitan ne koneeseen samaisen ohjeen mukaan, mutta novitalla ainakaan ei ole ohjetta huovutettuihin sukkiin. Joten kaipaan siis ohjetta sukkiin jotka sit huovutetaan koneeseen. - kokeillut
ateljee71 kirjoitti:
kutoa sukat ja sit huovuttaa ne koneessa mutta en löydä mistään ohjetta huovutettuihin sukkiin.
Olen kutonut jo puro langasta lapaset novitan ohjeen mukaan ja seuraavaks laitan ne koneeseen samaisen ohjeen mukaan, mutta novitalla ainakaan ei ole ohjetta huovutettuihin sukkiin. Joten kaipaan siis ohjetta sukkiin jotka sit huovutetaan koneeseen.Ullaneuleen arkistossa on huopatossuohje, josta voi varmaan soveltaa sukkaohjeenkin. Toimi ainakin ohjeenmukaisena, tuli ihan huopatossujen näköiset tossut. Ohjeen mukaisesti laitoin kosteana jalkaan, niin ehti vielä vähän venyttää ja tuli oikeasti oikean kokoiset. Huovutin muistaakseni 60 asteessa ja ainakin musta Huopanen piti värinsä siinäkin.
http://www.ullaneule.net/joulu05/ohjeet_huopatossut.htm
PS. Olen myös heittänyt liian isot palatossut pesukoneeseen 40 asteeseen ja laittanut vastalingottuina vähäksi aikaa jalkaan kuivumaan -> sitten olivat juuri sopivat!
- M C
http://insideout.vuodatus.net/blog/1736669/uudet-vuodatukset/
Tällaisen löysin näin äkkiseltää, taitaa kuitenkin kyseiset sukat olla lapselle?
Jostain toisaalta katselin, että ohjetta olisi mahdollisesti novitaklubissa? Tiedä sitten sitä, kun itse en siihen kuulu.- huovikas
ohje löydy Novitan Huopanen-langan vyötteen kääntöpuolelta. 60 C pesu ja kiinniharsittu muovi neuleen sisään, ettei huovu itseensä kiinni.
- ateljee71
huovikas kirjoitti:
ohje löydy Novitan Huopanen-langan vyötteen kääntöpuolelta. 60 C pesu ja kiinniharsittu muovi neuleen sisään, ettei huovu itseensä kiinni.
kiitos paljon, eipä tullut tuo mieleenkään kun ohjetta etsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835