Forta-Canoa marras-09 lähenee...

Toma76

Ketään lähdössä tuolloin marraskuun puolivälissä kyseisiin paikkoihin? Onko kiten harastajia ollut kyseisissä paikoissa? Lähdössä 30 pariskunta.

9

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirocco777

      Olen ollut ko. mestoilla mutta mitä ihmettä lyhenne kite mahtaa tarkoittaa??

      • Toma76

        Paremminkin tulla siis kitesurfing eli leijan vetämänä surffaamista. Täällä pohjoisessa voi myös vetää esim. jäällä suksilla. Leijat esim. 9-14m2 pinta-alaltaan. Millaista muuten oli lomailla kyseisissä kohteissa?


      • sirocco777
        Toma76 kirjoitti:

        Paremminkin tulla siis kitesurfing eli leijan vetämänä surffaamista. Täällä pohjoisessa voi myös vetää esim. jäällä suksilla. Leijat esim. 9-14m2 pinta-alaltaan. Millaista muuten oli lomailla kyseisissä kohteissa?

        Totta totta, tosiaan =) Lähin paikka jossa kite on kovin suosittua, lähellä Suomea on Parnu. Harrastajia parhaimpina tuulisina päivinä beach;llä yli 20 pienen pienellä alueella. Taidokkaan näköistä harrastusta. Mutta kannattaa toki pakata varjot mukaan Brasseihin. Tein ekan matkan Brasseihin 2 talvea sitten, aurinkomatkojen yhdistelmällä Fortaleza muist. 6 tai 5 vrk ja Canoa 9 vrk. Varsinkin Canoa on unelma tuohon varjosurffiin! Paikalliset varjoyrittäjät myös houkuttelevat katsomaan aluetta ilmasta käsin, tamdemilla. Itse jäin hiukan Brasseihin koukkuun ja olen vieraillut omatoimisesti nykyyään Riossa jossa kokeilin 6oom lähtökorkeudesta vuoren rinteeltä hang glidingia... jäbä piti varjolla lähes puoli tuntia ilmassa ja laskeuduttiin rannalle. Vierailkaa täydenkuun aikaan Freedom baarissa Canoan rannalla, ehdottomasti ;-) Buggyride myös suositeltavaa hiekkadyyneillä, kylä täynnä buggykuskeja.
        Mukavia muistoja tulvii miele-hen....


      • Toma76
        sirocco777 kirjoitti:

        Totta totta, tosiaan =) Lähin paikka jossa kite on kovin suosittua, lähellä Suomea on Parnu. Harrastajia parhaimpina tuulisina päivinä beach;llä yli 20 pienen pienellä alueella. Taidokkaan näköistä harrastusta. Mutta kannattaa toki pakata varjot mukaan Brasseihin. Tein ekan matkan Brasseihin 2 talvea sitten, aurinkomatkojen yhdistelmällä Fortaleza muist. 6 tai 5 vrk ja Canoa 9 vrk. Varsinkin Canoa on unelma tuohon varjosurffiin! Paikalliset varjoyrittäjät myös houkuttelevat katsomaan aluetta ilmasta käsin, tamdemilla. Itse jäin hiukan Brasseihin koukkuun ja olen vieraillut omatoimisesti nykyyään Riossa jossa kokeilin 6oom lähtökorkeudesta vuoren rinteeltä hang glidingia... jäbä piti varjolla lähes puoli tuntia ilmassa ja laskeuduttiin rannalle. Vierailkaa täydenkuun aikaan Freedom baarissa Canoan rannalla, ehdottomasti ;-) Buggyride myös suositeltavaa hiekkadyyneillä, kylä täynnä buggykuskeja.
        Mukavia muistoja tulvii miele-hen....

        Juu, kiitoksia vinkeistä, pitänee testailla noita. Tasan kolme viikkoa olis lähtöön.


    • hate

      Sehän se on leijasurffauksen mekka,34 aamua ja sitten olisi neljäviikkoa aikaa vaikka kokeilla tuota lajia.Kohta pääsee pois pimeästä ja pimeämmästä Suomesta missä oravanpyörä ja pakolliset rutiinit vievät viimeisemmätkin mehut.

      • Toma76

        Niinpä, 20 aamua olisi jäljellä :) Kyllä vois sanoa, että on jotain mitä odottaa...
        Hieno harrastus, vähän olen traineri leijalla täällä opetellut "perusteita" eli ihan sitä´, että leija lentää suurinpiirtein sinne minne haluaa.


      • Toma76
        Toma76 kirjoitti:

        Niinpä, 20 aamua olisi jäljellä :) Kyllä vois sanoa, että on jotain mitä odottaa...
        Hieno harrastus, vähän olen traineri leijalla täällä opetellut "perusteita" eli ihan sitä´, että leija lentää suurinpiirtein sinne minne haluaa.

        mitäs jos FINNAIR aloittaa lakon ? ;.( !!!!!"?!"??#???¤##¤#"#W


      • sirocco777
        Toma76 kirjoitti:

        mitäs jos FINNAIR aloittaa lakon ? ;.( !!!!!"?!"??#???¤##¤#"#W

        Eikös lomalennot pitäisi olla turvatut ;-)


      • Toma 76
        sirocco777 kirjoitti:

        Eikös lomalennot pitäisi olla turvatut ;-)

        Toivotaan näin, meinaatko että ensisijaisesti perutaan reittilentoja, jos lakko alkaa???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe