Onko kokemuksia autosta kulutuksen ja tyyppivikojen jne suhteen?
Vectra-C 2,8 V6 Turbo 2006
2
1216
Vastaukset
- spr
Moi! Itse ostin uutena ko koneella olevan vekun eli 2.8 v6 turbo gts, nyt ajan insignia 2.0 turbolla, mutta tyyppivikoja ei ilmennyt, paitsi ainoa, mikä vaivaa montaa muutakin merkkiä on se, että varsinkin talvirenkailla ajettaessa saattaa hiekoitussepeli nousta etujoustinkuppeihin, mikä ilmenee yllättävänä narinana, minkä itse pelkäsin johtuvan ihan jostain muusta= vakamammasta viasta, mutta käynti tutussa opel-liikkessä paljasti, että sinne kertyy hiekkaa/sepelinmuruja ja ääni monttuun ajettaessa on huikea. Mutta no hätä operaatio kesti viis minsaa ja jousien alle kumispiraali, niin nekin äänet kaikkosivat, siis ilmanpaineella puhallus ja kumit kuppeihin ja ei enää ääniä.
No kulutuksesta senverran, että ajoin kolme kesää sitte pohjanmaalta kotio tänne kuusankoskelle, niin arvaaas mitä..........
Keskinopeus oli 101kmh ja keskikulutus 7,6 satkulla ja varmaan pääseee pienenmälläkin, sillä itse pidin tuolloin melko raskasta kaasujalkaa, sillä tuo mittaustulos sisälsi myös aimoannoksen taajamaajoa, sekä joitain ihan reippaita ohituksia....eli tykkäsin ko. autosta ja koneesta aivan hitosti!!!!! - active select
takana automaatti V6T:llä, kulutus pyörii 10,5 litran kieppeillä, matka-ajossa voi päästä alle kahdeksankin mutta kaupunkiajossa hörppää kyllä reilusti bensaa - 15 litraakin menee helposti.
Mutta silti en kyllä manuaaliin vaihtaisi!
Etupään kolinat joskus hiukan keljuttaa mutta 250kmh auttaa unohtamaan ne vähäksi aikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841