Missä on Merja Rantamäki?

Laatua ladulle

Alajärven lahja musiikki ihmisille. Miksi ei esiinny ja kuulu kun oli niin upea silloin ennenvanhaan. Todellinen luonnonlahjakkuus ja ääni joka menee ihmisen sieluun. Juutuubissa on muutama kappale joita kehtaa tänäpäivänäkin kuunnella, ei pärjää moni nykyraspikurkku.

134

23640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtava ääni

      Minä haluaisin myös kuunnella Merja Rantamäkeä ja nähdä tv:ssäkin. Mihin hän on tosiaan häipynyt ja mitä hänelle kuuluu. Yritin googlata että jos jossain lehdessä olisi ollut haastattelu tai muuta, mutta ei näytä olevan. Tietääkö kukaan onko hänen laulujaan CD:llä? Eikös niitä vanhoja kasettiaikaisia levyjä laiteta paljon CD:lle tänä päivänä. Tosiaan, yksi parhaimmista naislaulajista on näköjään täysin unohdettu.

      • Keltainen kasetti

        Rantamäen ukko vai manageri?


      • Martoi

        `Mä mistä löytäisin sen laulun´ tuli mieleen tässä tämänhetkisessä melankoliamielialassa (sydänsurua).
        Googlasin ja löysin Merja Rantamäen laulamana. Aivan UPEAA!! Olen soittanut sitä koko iltapäivän.
        En yleensä kuuntele edes iskelmiä, mutta tässä on jotain.


      • Tyttö-97

        Moni asia on ihmeellistä!
        Ja miten hänestä on ylipäätäänsä julkisuudessa niiin vähän tietoa? Juuri Googletin, Merja Rantamäki, eihän sieltä löydy meinaan tosin muuta kuin just ja just Wikipedia-tiedot ja IKIVANHOJA kuvia. Missä hän on?! Hänet olisi kiva nähdä haastatteluissa!


      • merja rantamäki¨VALL

        en ole kuollut mutta mulla on vaan aivan eri intressit elämässsä tänä päivänä kuin musiikki eli yöelämä tv, Merja32


      • Alertti

        Taisit Merja laulaa Kaustisille useita vuosia sitten jossain ulkolavalla. Kauniista äänestä tunnistin laulajan kauempaa ja tulin lähemmäksi kuuntelemaan. Kiitos siitä lauluhetkestä!


      • marketta500

        Merja rantamäki
        Hei!
        Sinäkö lauloit 1980 luvulla " Loma Roomassa" ...kuin sanois riemulle päivää....jne
        Mistä tämän biisin löytäisi


      • Anonyymi
        merja rantamäki¨VALL kirjoitti:

        en ole kuollut mutta mulla on vaan aivan eri intressit elämässsä tänä päivänä kuin musiikki eli yöelämä tv, Merja32

        Josain on ihana kapalle tulee lapsuus j70 luku mieleen nostalginen kappale


      • Anonyymi
        merja rantamäki¨VALL kirjoitti:

        en ole kuollut mutta mulla on vaan aivan eri intressit elämässsä tänä päivänä kuin musiikki eli yöelämä tv, Merja32

        Olipa mukavaa kuunnella ja katsoa videopätkää kappaleesta "Jossain", tuli niin hyvälle päälle, vaikka kaikki ei niin hyvin olekkaan...


      • Anonyymi

        Se on niin , et toiset hyvät kuolee , ja toiset hyvät lopettaa , kyl Merja Rantamäki olisi saanut jatkaa uraansa , upea ääni


      • Anonyymi
        merja rantamäki¨VALL kirjoitti:

        en ole kuollut mutta mulla on vaan aivan eri intressit elämässsä tänä päivänä kuin musiikki eli yöelämä tv, Merja32

        Hei Merja,
        Olisitko kiinnostunut esiintymään TV ohjelmassa, jos olet niin otatko yhteyttä p. 040-7406354


      • Anonyymi
        Martoi kirjoitti:

        `Mä mistä löytäisin sen laulun´ tuli mieleen tässä tämänhetkisessä melankoliamielialassa (sydänsurua).
        Googlasin ja löysin Merja Rantamäen laulamana. Aivan UPEAA!! Olen soittanut sitä koko iltapäivän.
        En yleensä kuuntele edes iskelmiä, mutta tässä on jotain.

        Just kuuntelin you tubesta.Tippa silmään.Uskomaton ääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Merja,
        Olisitko kiinnostunut esiintymään TV ohjelmassa, jos olet niin otatko yhteyttä p. 040-7406354

        Voi hyvää päivää!


      • Anonyymi
        merja rantamäki¨VALL kirjoitti:

        en ole kuollut mutta mulla on vaan aivan eri intressit elämässsä tänä päivänä kuin musiikki eli yöelämä tv, Merja32

        Tervehdys! Olen kuunnellut laulujasi ja miten kaunis ääni sinulla on ollut!
        Reijo


    • Se oli jossain

      Merja Rantamäki on siellä missä kuuluukin olla: unohduksen yössä! Pari karmaisevaa live-kokemusta takaa, ettei ikävä tule. Lahdessa Mukkulan kartanon puistossa, ulkoilmakonsertissa 70-80 -luvun taitteessa. Teräksistä ulinaa eilisen laululintuselta sateen siivittämänä.
      Riihimäen Riutta 70-luvun puolivälin maissa. Mentiin porukalla kuuntelemaan englantilaista The Wild Angels rockabilly-bändiä. Odotellessa oli pakko kokea Rantamäen lavapreesens. Vieläkin puistattaa, mutta voittehan te fanit tunnelmoida sen ainoan "hitti" kipaleen tahdissa.

      • EP

        Rantamäki Merja ! Mahtava laulaja Voishan sitä ruveta arvostelee tota torttumusiikkia ja kokemuksii mut olkoon tämän kerran.


      • Paljon sanomatta jää
        EP kirjoitti:

        Rantamäki Merja ! Mahtava laulaja Voishan sitä ruveta arvostelee tota torttumusiikkia ja kokemuksii mut olkoon tämän kerran.

        nimim. Se oli jossain: hittejä oli enemmänkin kuin vain yksi!

        joo, kyllä Merjaa on julkaistu CD-muodossa ainakin kokoelma 20-suosikkia. http://1.bp.blogspot.com/_7GRRiiIytro/SluOt-y8PaI/AAAAAAAAApE/OiKKPWlvd8Q/s400/arvo111.bmp
        tätä ei moni tiedä, mutta häneltä on tullut jopa joululevy 90-luvulla. Enää ei keikkaile, ei ainakaan toistaiseksi.


      • merja r.¨v.

        Tässäpä itse Merja ja etpähän oo kuunnellu ainakaan mua sillon kun en ole siellä olllu joten terve vaan tv. Merja Rantamäki-Vallivaara


      • Ikifun
        merja r.¨v. kirjoitti:

        Tässäpä itse Merja ja etpähän oo kuunnellu ainakaan mua sillon kun en ole siellä olllu joten terve vaan tv. Merja Rantamäki-Vallivaara

        Tule takaisin. Pliiiiiide!


      • AGP

        Merja Rantamäki oli paras


      • AGP
        merja r.¨v. kirjoitti:

        Tässäpä itse Merja ja etpähän oo kuunnellu ainakaan mua sillon kun en ole siellä olllu joten terve vaan tv. Merja Rantamäki-Vallivaara

        Sä olit paras JA olisit varmaan vieläkin


      • swedu

        Kuuntelen Merjaa Ruotsissa on ihana Ääni Kiitos Merja että olet ne Laulannut Että saadaan kuunnella Halit Ruotsista


      • Anonyymi
        merja r.¨v. kirjoitti:

        Tässäpä itse Merja ja etpähän oo kuunnellu ainakaan mua sillon kun en ole siellä olllu joten terve vaan tv. Merja Rantamäki-Vallivaara

        Mitähän sitä Merjalle nykyään kuuluu? Muistelen, että Karangan tanssilavalla Kajaanissa esiinnyit ja tuo -94 kuvattu sinun esitys "Jossain"..saa kyllä hyvälle päälle...


      • Anonyymi

        Merja on loistavan äänen omaava laulajatar.No,rokkabilly fanien ei voi odottaakaan ymmärtävän tätä asiaa,ikävä kyllä


      • Anonyymi

        No jos jotain rokkipillua sinne menit vonkaamaan, niin tuskinpa oikea musiikki silloin kiinnostaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merja on loistavan äänen omaava laulajatar.No,rokkabilly fanien ei voi odottaakaan ymmärtävän tätä asiaa,ikävä kyllä

        Merja lauloi meidän sydämeen huhmarissa 1991,Suomen paras naislaulaja,missä olet,maaailmanlahja musiikille🌹


      • Anonyymi

        Toivottavasti et tule kadulla vastaan. Sulla voi olla sen jälkeen hiukan pallea heikossa hapessa....


    • disko

      Merja Rantamäki?Tuu takaisin.Sä oot hyvä laulaja.
      Mä mistä löytäisin sen laulun...?Keikalta????

      • Soonjossaki

        Varmaan on käynyt niin että Merja laulelee mieluummin miehelleen ja vetää "maailmassamonta" biisiä muksujen kanssa mieluummin kun on koko kansan silmätikkuna, se on ymmärrettävää, armeijassa en voinut välttyä biisiltä "jossain" tai j'os sain' biisiltä, se kun sotkun jukessa soi noin tuhat kertaa illassa siihen maailman aikaan, huoh oi niitä aikoja =)


      • Einin fani
        Soonjossaki kirjoitti:

        Varmaan on käynyt niin että Merja laulelee mieluummin miehelleen ja vetää "maailmassamonta" biisiä muksujen kanssa mieluummin kun on koko kansan silmätikkuna, se on ymmärrettävää, armeijassa en voinut välttyä biisiltä "jossain" tai j'os sain' biisiltä, se kun sotkun jukessa soi noin tuhat kertaa illassa siihen maailman aikaan, huoh oi niitä aikoja =)

        Perusti kahvilan jokunen vuosi sitten Alajärvelle, muistaakseni siellä asustelee itsekin. Ei laula kuulemma enää, ainakaan julkisesti. Oli hänellä upea ääni, erikoinen. Hyvät hyssykät, kyllä oli muinoin Suomessa hyviä laulajia, Merja ja Taiska ainakin. Ei enää tuollaisia persoonallisuuksia ole! Kaikki nykyajan iskelmät tasapaksua mössöä, josta ei jää juuri mitään mieleen. Ennen oli sanoituksissa sanomaa ihan eri tavalla kuin nykyään.


      • isosiskoliini89
        Einin fani kirjoitti:

        Perusti kahvilan jokunen vuosi sitten Alajärvelle, muistaakseni siellä asustelee itsekin. Ei laula kuulemma enää, ainakaan julkisesti. Oli hänellä upea ääni, erikoinen. Hyvät hyssykät, kyllä oli muinoin Suomessa hyviä laulajia, Merja ja Taiska ainakin. Ei enää tuollaisia persoonallisuuksia ole! Kaikki nykyajan iskelmät tasapaksua mössöä, josta ei jää juuri mitään mieleen. Ennen oli sanoituksissa sanomaa ihan eri tavalla kuin nykyään.

        niinpä, on tänne vaikee kommentoida


      • Anonyymi
        Einin fani kirjoitti:

        Perusti kahvilan jokunen vuosi sitten Alajärvelle, muistaakseni siellä asustelee itsekin. Ei laula kuulemma enää, ainakaan julkisesti. Oli hänellä upea ääni, erikoinen. Hyvät hyssykät, kyllä oli muinoin Suomessa hyviä laulajia, Merja ja Taiska ainakin. Ei enää tuollaisia persoonallisuuksia ole! Kaikki nykyajan iskelmät tasapaksua mössöä, josta ei jää juuri mitään mieleen. Ennen oli sanoituksissa sanomaa ihan eri tavalla kuin nykyään.

        Katselin sattumalta Mina Mazzinin muinaista esitystä Youtubesta (Tintarella di luna). Tuli väistämättä mieleen Merja Rantamäen uljas lavakarisma.


      • Anonyymi

        Kiitos Merja. Kyllä kuuntelen laulujasi ovat kauniita olet hyvä laulaja ja kaunis nainen. Oikein hyvää jatkoa ja kiitos lauluista jotka skivat edelleen. Terveisiä Göteborgista Ruotsista.


    • vanitus

      Mistä kummasta löytäisin Merjan piisin nimeltä koti? Netistä en ko mistään löyvä.

    • Tyttö-97

      Syy,Miksi Merja Rantamäkeä (Nyk. Vallivaara) ei enään näy laulamassa:
      ''1980-luvun alussa Merja vetäytyi tanssilavoilta vuosiksi perhe-elämään kärsittyään tätä ennen liian kovan esiintymistahdin aiheuttaman uupumuksen. Hän teki pienimuotoisen paluun 1980-90 -luvun taitteessa, mutta on tätä nykyä lopettanut esiintymiset kokonaan''.
      Todella surullista. :( Olis kiva kuulla haastattelussa ja nähdä hänet nykyisin!

      • Merja R-v.

        on se kiva ku jaksatta mun puolesta koko ajan keksiä vaikka mitä mutta onneksi se ei enää hetkauta mun perheelämää milää muotoa tv.Merja ite


      • Anonyymi
        Merja R-v. kirjoitti:

        on se kiva ku jaksatta mun puolesta koko ajan keksiä vaikka mitä mutta onneksi se ei enää hetkauta mun perheelämää milää muotoa tv.Merja ite

        Haluaisin niin saada kuulla laulusi, jossa on sanat… On mun kotini pienoinen rannalla veen, sinne usein mä kesäisin matkani teen ja se seuru tuo mieleeni taas lapsuuden…. EN LÖYDÄ SITÄ MISTÄÄN… 😩 T:Eija-Liisa Olli Lapista


    • yks fani vaan

      No joo tolle rokkabilly kaverille vois todeta että kun osaa kolme sointua niin voi rämpytellä kaikki rokkabillyt läpi.

      Sen sijaan esim. Mä mistä löytäisin sen laulun kappale vaatii jo enemmän soittajalta ja laulajalta, on meinaan yhdeksän soinnun kappale, tarkistin ihan itse kun on toi nuotti tossa edessä

    • merjan fani

      merjan fani: tietääkö kukaan onko tämä laulu merjan levyttämä vai kuka tään laulaa ja mikä on laulun nimi.Alkaa näin , on mun kotini pienoinen rannalla veen, sinne kesäisin usein mä matkaani teen.Ja se polku tuo mieleeni taas lapsuuden, leikit ihanat aikojen mennehien...... Jos joku voisi auttaa niin olisin kiitollinen

      • titi**

      • Merjan fani

      • merja fani

      • Merja R-V.

        On äitini sävellys Muistoja Alajoelta eli paikka jossa synnyin ja aion myös lähteä joskus jalat eeltä täältä ja itse kappale löytyy skalta levyltä sekä joulun odotuksia tv. Merja


      • ritvakekki
        Merja R-V. kirjoitti:

        On äitini sävellys Muistoja Alajoelta eli paikka jossa synnyin ja aion myös lähteä joskus jalat eeltä täältä ja itse kappale löytyy skalta levyltä sekä joulun odotuksia tv. Merja

        niin on meiän äitin sävellys, voi viddu täältä mä sain tietää et sul on ollu burn out, hohhoijaa
        on sul kuitenkin niin paljon tykkääjiä et haistakoon noi vanilja, kukaan ei voi sanoa sitä pahaksi.....


    • jupe_____

      Näin merjan keskiviikkona meiä työpaikalla.. Mukava ja iloinen rouva!!

      • mistä löydän laulun

        jupe--------------- kerrotko enemmän tosta? :)
        Kuka osaa kertoa Merjan 1989 ilmestyneestä levystä, onko se samantyyppinen kuin ne 70-luvun levyt?
        Mahtaako Merjalla olla enää sitä yritystä? Olen ymmärtänyt ettei ole.
        Näkeekö häntä siellä Pohjanmaalla?


    • .samppa.
      • Merjsfun69

        Paras suomalainen kautta aikojen...


    • en tykkee

      Järkyttävää ulinaa

    • Merja fani

      Merja vois tehä comebäkin.!

      • topi22

        Ehdottomasti!


      • Merja R.-V.

        Ihminen ku tekee 40 vuotta samaa hommaa ja yrittää olla kaikille ok niin se stoppi yulee ku hoksaa että se o mahdottomuus silloin pitää muuttaa elämä niin että ite on tyytyväinen tv. Merja


      • syksyinen mieli
        Merja R.-V. kirjoitti:

        Ihminen ku tekee 40 vuotta samaa hommaa ja yrittää olla kaikille ok niin se stoppi yulee ku hoksaa että se o mahdottomuus silloin pitää muuttaa elämä niin että ite on tyytyväinen tv. Merja

        Sinulle Merja!
        Kiitos kaikesta kauniista mitä olet elämääni antanut. Kuuntelin sinua paljon lapsena, ja edellenkin rakastan ääntäsi. Laulut joita lauloit 70-80 luvulla, antoivat minulle paljon uskoa ihmiseen ja rakkauteen. Inspiroit minua ihmisenä sekä musikkinharrastajana myöhemmin elämässäni... Siitä suuri kiitos sinulle! Olet kaunis ihminen, ja äänesi on korvaamaton suomen iskelmätaivaalla. Älä epäröi itseäsi hetkeäkään, anna kateutta sairastavien kärsiä itse tautinsa. Sinä olet Merja Rantamäki, ja äänesi on kaunis sekä korvaamaton. "Niin opetti mua Sokrates"


      • Moonoikias
        syksyinen mieli kirjoitti:

        Sinulle Merja!
        Kiitos kaikesta kauniista mitä olet elämääni antanut. Kuuntelin sinua paljon lapsena, ja edellenkin rakastan ääntäsi. Laulut joita lauloit 70-80 luvulla, antoivat minulle paljon uskoa ihmiseen ja rakkauteen. Inspiroit minua ihmisenä sekä musikkinharrastajana myöhemmin elämässäni... Siitä suuri kiitos sinulle! Olet kaunis ihminen, ja äänesi on korvaamaton suomen iskelmätaivaalla. Älä epäröi itseäsi hetkeäkään, anna kateutta sairastavien kärsiä itse tautinsa. Sinä olet Merja Rantamäki, ja äänesi on kaunis sekä korvaamaton. "Niin opetti mua Sokrates"

        Oikea Merja ei itse osallistu näihin palstakeskusteluihin. Huijareita riittää


    • Puu Tarhuri
    • iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      KANNATAN!!!

      • Nainen Oulusta,

        Ihana olisi, jos Merja levyttäisi vielä uusia biisejä. Voisi toki niitä ihania entisiäkin tehdä uusiksi, kun aikaa on kulunut niiden alku ajoilta.
        Aikoinaan tuli ostettua Merjan musaa jo lp-ajoista lähtien. Erittäin hyvä ääni Merjalla ja muutenkin vaikutti positiiviseltä ihmiseltä :)


    • Merjan ihailija

      Merja vois ruveta esiintymään vielä .
      Meitä vanhoja ihailijoita luulis olevan muitakin kuin mie.
      Näin Merjan livenä noin vuonna 1977.!

    • kamel

      Toivottavasti ei ollut kilpailija metri helunalle, jos oli niin nyt kannattaisi korjata tietyn tahon tääkin asia. Kyllä tuollaisen VÄREILEVÄN äänen omaavalle ihmiselle kannattais kunnon tunnustus antaa.. on vaan niin hyvä..

      • Oikeestipliis

        Merja ei ole koskaan kommentoinut tälle palstalle, hän ei edes käytä internettiä.


    • Kalllle

      Voi Merja,

      siuna kaipaan, tule takaisin, tule laulamaan!

      Siitä on kauan kun viimeksi livenä kuulin, Palosaaren Järjetötalolla.

      • tähdet

        Huutonetissä Merjan levyt nousevat reilusti yli nykytähtien levyjen hinnoista.Siksi Merjan pitäisi levyttää tai levy-yhtiön pitäisi ottaa uusia painoksia Merjan levyistä.Itse onnistuin huutamaan Merjan levyn ja hinta nousi yli kolmekymmentä ekua.


      • Ah ihanuutta
        tähdet kirjoitti:

        Huutonetissä Merjan levyt nousevat reilusti yli nykytähtien levyjen hinnoista.Siksi Merjan pitäisi levyttää tai levy-yhtiön pitäisi ottaa uusia painoksia Merjan levyistä.Itse onnistuin huutamaan Merjan levyn ja hinta nousi yli kolmekymmentä ekua.

        Merja on youtubessa kappaleessa jossain niin eroottinen pakkaus,
        että alkaa jöpöttämään...


      • stenu
        Ah ihanuutta kirjoitti:

        Merja on youtubessa kappaleessa jossain niin eroottinen pakkaus,
        että alkaa jöpöttämään...

        joo pöpöttää


      • S.Silmu Katkolta
        Ah ihanuutta kirjoitti:

        Merja on youtubessa kappaleessa jossain niin eroottinen pakkaus,
        että alkaa jöpöttämään...

        Itse aina onanoin, kun katson tuon pätkän.


    • jussip601

      Moi, olin silloin seitkytluvun lopussa samassa paikassa töissä kun Merja, muistan kun kauppiaan pojan kanssa laitettiin keskusradioon just julkaistu Merjan kappale Mä mistä löytäisin sen laulun ja olimme hyllyjen takana katsomassa mitä Merja tykkää kun se soi. Oi niitä aikoja.
      Olisi kyllä mahtavaa jos järjestäisit yhden konsertin meille vanhoille faneille ja tukijoille. Mulla plakkarissa kaikki LP:t

      • syksyinen mieli

        Hei,
        Oisiko mahdollista että saisin ostaa kopiot niistä joko cd:llä tai c-kasetille? Kiitos etukäteen!


      • Juha Peuhkurinen
        syksyinen mieli kirjoitti:

        Hei,
        Oisiko mahdollista että saisin ostaa kopiot niistä joko cd:llä tai c-kasetille? Kiitos etukäteen!

        Mistä Rantamäen levyjä saa ostettua?


      • Öpö Sulinko
        Juha Peuhkurinen kirjoitti:

        Mistä Rantamäen levyjä saa ostettua?

        Kysy Divarilta Tammelasta.


      • Anonyymi

        Ei varmaan oo sulla kaikki LP:t, mulla on yksi.


    • rolle4

      Merja Rantamäki EI OLE KOMMENTOINUT TÄTÄ VIESTIKETJUA. Ihan vaan kaikille tiedoksi. Tunnen ihmisen henkilökohtaisesti, eikä hän käytä nettiä eikä tietokoneita. Ja valitettavasti on turha kuvitella, että comebackkia tekisi ikinä. Ei tule tapahtumaan.

      • merjfani

        voisitko kuvata merja kun se laulais yhden laulun että sais nähdä minkälainen ääni ilä on tänää päivänä


      • Anonyymi

        Ei käytä edes tietokonetta, viddu mikä tonttu. Potkutteeko se eslan kelkalla kuinkakin pitkän matkan pankkiin ja apteekkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käytä edes tietokonetta, viddu mikä tonttu. Potkutteeko se eslan kelkalla kuinkakin pitkän matkan pankkiin ja apteekkiin?

        Sinulle Viddu. Pysy pois näiltä alustoilta. Vaikutat tyhm.........kin tyhm..........ältä. Missä tälläisiä kasvaaaaa? Mene pois pois.


    • M-TTuotanto

      Kyllä nettiä käytti ennenkuin lähti jalat edellä. Levätköön rauhassa.

      • Nuapuri

        Lepää rauhasta! Muistamme sinut aina


      • Merjanfani

        Lepää rakas Merja rauhassa!
        Ikävää ettei siunaustilaisuus ollut julkinen.


      • Mikko1955

        Olit hiemo taiteilija! Toivottavasti on kevyet mullat!


    • Tottatarua

      Siis onko Merja oikeasti hiljattain menehtynyt, vai onko tämä nyt jotain palstan kieroa huumoria taas? :(

      • Hanski73

        On menehtynyt jo lähes puoli vuotta sitten.
        Hienossa muistotilaisuudessa olin itsekkin läsnä.


      • Jukka1963

        Voi miten Merja Rantamäki sinua kaivataan


      • Annikainen
        Hanski73 kirjoitti:

        On menehtynyt jo lähes puoli vuotta sitten.
        Hienossa muistotilaisuudessa olin itsekkin läsnä.

        Voi ei! Miten tätä ei ollut otsikoissa... lepää Merja rauhassa...


      • isosiskoliini89
        Hanski73 kirjoitti:

        On menehtynyt jo lähes puoli vuotta sitten.
        Hienossa muistotilaisuudessa olin itsekkin läsnä.

        saatanan kusipää, lopeta noi idiootti jutut puhuin just siskoni kans kusipää


      • Anonyymi
        Hanski73 kirjoitti:

        On menehtynyt jo lähes puoli vuotta sitten.
        Hienossa muistotilaisuudessa olin itsekkin läsnä.

        Haista sinä Hanski vittu terveisin Karo


    • MaailmanMatti

      Kuolluthan merja kuulemma nykyään on

    • häheivoi

      Onko tämä totta
      ?

      • Riittta

        Minäkin olen tästä kuullut mutta miksei tätä yhtään uutisissa ollut? Olihan merja sentään aikanaan iso julkkis !


    • VITUNURPOT

      WIKIPEDIA VÄIITTÄÄ KYL TOISTA TÄYTTÄÄ 60 ENS VUODEN HELMIKUUSSA.

      • Annikki-mummi

        Kyllä se totta on.
        Wikipediassakaan ei ole tietoja päivitetty. En ymmärrä miksei tätä huomioineet kuin paikallislehti.
        Olin itse suljetussa muistotilaisuudessa.


      • Anonyymi
        Annikki-mummi kirjoitti:

        Kyllä se totta on.
        Wikipediassakaan ei ole tietoja päivitetty. En ymmärrä miksei tätä huomioineet kuin paikallislehti.
        Olin itse suljetussa muistotilaisuudessa.

        Kateellinen suomalainen kusipää. Elää ja joskus kun kuolee Varmasti asia tiedotetaan. - KARO Ps. Vittu ku mä saisin sut navetan taakse työntäsin kiväärin paukun anaaliis


    • Moonoikias

      Merja elää ja voi hyvin. Täyttä puppua nuo kommentit!

      • AnnikkiKatajala

        Eikö Merja olekaan kuollut? Kuulemma oli muistotilaisuuskin ollut ja kaikkea?


      • Tinmppa

        Miksei ollut edes muistokirjoitusta :(


      • AnnikkiKatajala

        Minä samaa päivittelin. Reklamoinkin Helsingin Sanomiin


    • rst1957

      Olipa kovin ikävä tieto tämä Merja Rantamäen menehtyminen, kun hänen laulujaan olen niin kovin mielelläni aina kuunnellut. Olisipa täällä netissä musiikkivideoita hänen esiintymisistään vuosikymmenten varrelta, olisi niitä ihana katsoa. Parasta ovat kuitenkin ne monet ainutlaatuisen ihanat kappaleet, jotka tuovat suuria muistoja sieltä 70-luvulta.
      Onkohan hänet haudattu Alajärvelle?

      • AnnikkiKatajala

        Alajärvellä on


    • höpöpöpöpöpöp

      Siis on tai ei kuollut? Kyllä kaikista julkkiksista tulee tieto jos kuolee, se on varmaa, vähemmänkin tunnetuista. Eli en alkuunkaan usko että on kuollut. Täällä höpisee jos minkälaista pöpiä, niinkuin tuossa huomaa. "minä Merja Rantamäki jne."

    • Hyvä.syy.lopettaa

      Ihmiset on aika kajahtaneita. Kun täällä palstoilla viitsivät kirjoitella, milloin itse Rantamäkenä. Tai sitten, muka hänen tuttunaan, joka ollut jopa Rantamäen hautajaisissakin ym yhteyksissä tavannut ja tuntee hyvin ex.laulajan.
      Jättäisitte jo rauhaan ihmisen, joka on vetäytynyt vapaahetoisesti julkisuudesta!

      Artistin rankka keikkaelämä ei sovi kaikille perheellisille. Viihdetaiteilijan elämään voi tulla keikkarundien myötä mukaan, liiallinen alkoholin käyttö ja nykyään myös muita päihteitä.
      On hienoa, jos silloin ymmärtää ajoissa lopettaa uransa ja keikkailun.

      Niin monille artisteille on käynyt urallaan huonosti, elämä on vaan lähtenyt alamäkeen.
      Vaikka niitäkin artisteja on, jotka on saaneet ajoissa jarrut päälle, raitistuneet ja alkaneet huolehtimaan jaksamisestaan. Mutta kaikiltahan tälläinen ei onnistu. Jotkut koettavat jatkaa artistin uraansa alkoholi, tai huumeongelmistaan huolimatta. Tälläiselläkin on yleensä huonot seuraukset.

      • AnnikkiKatajala

        Merja ei huumeita tai viinaa käyttänyt! Oli kunnon tyttö!
        Antakaa kuolleiden levätä rauhassa. Kyllä ei hänestä ollut pahaa sanottavaa!


    • Missä-ihmiset-ovat

      Tuli just saunasta. Tyhmä, halpa kysymys.

    • AilaLehikoinen

      Voi miten surullista :(
      Pidin niin hänen musiikistaan. Onkohan jo kauan aikaa menehtymisestä?

    • MarjuttiLaiho

      Muistan aina kuinka hän tanssitti minut ja mieheni onneen. Siitä on jo vuosikymmeniä aikaa.
      Johan Merjakin on tainnut olla paremmassa paikassa pitkään?

    • annulini

      kuollut vai ei?

    • romualdo2

      mitä ihmettä täällä kirjoitellaan...!? Äänitin hiljattain Järviradiosta Laulusi Sun, - (toivokaa sitä!) ehkä Merjan tuotannosta se hienoin kappale, kovin ranskalaistyylinen tehokas jytke. Myös Syksyn Sävel -Sinne on upea. Se kellä näitä LP-levyjä on niin voisitko kirjoittaa tarkemmat kappaletiedot tänne - kiitos! Kun paljon antaa - on myös koskettava!

    • Anonyymi

      Elääkö Merja vai ei, oikeesti?

      Jss

    • Anonyymi

      Merjalla on hyvä se Pääsiäis-aiheinen laulu: "Mämmistä löytäisin sen laulun".

      • Anonyymi

        Mämmi on hyvää.


    • Anonyymi

      Moikka! Onpa sulla ihana ääni, sain eka kosketuksen mökillä kun isäpuoleni soitti sun musiikkia joskus -15. Ikävää tässä on se et isäpuoli kuoli viime kesänä ja kova kaipuu on. Mut sun musiikkii soi aina kun mahdollista. Helvetti, pakko myöntää et tsempii sulle 2020 eiku lavalle please.

      • Anonyymi

        Mä tuun tekemään paluun vuonna 2022. Treenaan just esitystä jossa piereskellään kaikki Maamme laulun säkeistöt. Osaan jo kolme säkeistöä aika hyvin.
        Ja takuu varmasti esitän myös kaikkien rakastaman biisin, Mä mistä löytäisin sen mämmin.
        Etsin parhaillaan kymmentä go go tanssityttöä hytkymään taustalle. Sinäkö yksi hytkyjistä?
        Meikku Lötkönenä.


    • Anonyymi

      MERJA TUSKIN ON KUOLLUT JOS ON SYNTYNYT 1957

    • Anonyymi

      täytti viime helmikuussa 63

    • Anonyymi

      Merja Rantamäki esiintyi varusmiehille 1978 Porin prikaatissa Säkylän varuskunnassa. Sotilaskodin soitetuin kappale oli "Jossain", kappale sopi niin hyvin sotilaselämään. "Jossain, paikka on rauhallinen".

    • Anonyymi

      Ihmeellisiä juttuja täällä. Ei ole edes Rantamäki enää sukunimeltään. 90-luvun lopulla hurahti fitnekseen ja pärjäsi 40 uotiaissa kansallisella tasolla.On vielä työelämässä ja toimii luokanopettajana pohjanmaalla.

    • Anonyymi

      Oksettavaa esiintyä toisena ihmisenä tässä ketjussa. Oikealle Merjalle terveisiä ja onnea nykyiseen elämään. On ymmärrettävää, että kaikki eivät halua paistatella julkisuudessa koko elämäänsä. Sinua ja upeaa ääntäsi ei ole unohdettu.

      Muuten, Iltalehdessä oli viime kesänä todella kattava ja mielenkiintoinen juttu toisesta julkisuudesta kadonneesta suositusta naislaulajasta eli Mona Caritasta. Toimittajille vinkiksi, Merja Rantamäestä voisi vallan mainiosti tehdä vastaavan. Hänen urastaan ja elämästään kiinnostuneita ihailijoita riittää, kuten tämäkin ketju osoittaa. Vink, vink.

      • Anonyymi

        Katin kontit, muutama savisaapas haikailee peräkylän sammunutta tähteä. Tulkaa jo tähän päivään sieltä pellon pientareelta.


    • Anonyymi

      Merja Rantamäki ei ole häipynyt minnekkään.Hänen esittämänsä laulunsa olevat ja tulevat olemaan ainakin minun suosikkeina.
      Hänen persoonallinen äänensä on ja pysyy aina toivemusiikin käressä suuomalaisten toive musiikissa.

    • Anonyymi

      Ihanat nuoruus vuodet ja merja rantamäen se jossain,kaihoa!

      • Anonyymi

        Mä mistä löytäisin sen laulun, 70 luku nuoruus,kesä,muistot vain on .


    • Anonyymi

      Merjalla on hyvä ja selkeä ääni

    • Anonyymi

      Suomen paras naislaulajat,missä olet🥰

    • Anonyymi

      Tuskinpa on kuollut syntynyt 1957 ja elelee vissiin hissukseen...eli olisi siis 64 vuotias

    • Anonyymi

      Pukkaako keikkaa vielä?

    • Anonyymi

      Rantamäen perheyhtyeessä heittää edelleen keikkaa. Mielenkiintoista että hänen iso ja pikkusiskonsa ovat ottaneet sukunimikseen Finnilät..molemmilla joten ei ole tullut silloin avioliiton mukana ellei molemmien miehet satu olemaan Finnilöitä.

    • Anonyymi

      Onko eläkkeellä? Miksi tänne kirjoitellaan puutaheinää? Kun heittäisi muutaman nostalgiakeikan vielä, niin fanit saisivat rauhan ja loppuisi tämä vatvominen ja kysely. On tehnyt kuitenkin kunniakkaan uran.

    • Anonyymi

      Erinomainen laulaja, kaunis ääni ja kauniit kappaleet. Harmi, että ei jatkanut uraansa mutta onneksi on jäänyt monet hyvät kappaleet soimaan. En pahastuisi ollenkaan, jos esiintyisi vielä vaikka harvemminkin.

    • Anonyymi

      Merja Rantamäki oli huippulaulaja! Tykkäsin valtavasti.

    • Anonyymi

      SE ON JOSSAIN PAIKKA RAUHALLINEN.JA ME LÖYDÄMME SEN.

    • Anonyymi

      Jossain on niin kaunis, että itken. Todella hyvä laulaja tuo Merja.

    • Anonyymi

      VEIT SYDÄMMEIN ON LOISTAVA

    • Anonyymi

      Itse näin Merjan livenä joskus 1976 tai 1977 ja tykkäsin kovasti.
      Lauloi kyllä hyvin.
      Ja kuuntelen mielelläni jos levyjään joskus radiosta tulee.
      Lienee eläkkeellä jo iällisestikin nykyään ja haluaa varmaan elellä rauhassa.

    • Anonyymi

      Paras tulle takaisin laullaman

    • Anonyymi

      Mihnääs ny on..mihnääs hän on ny sano

    • Anonyymi

      Näin Merja nyt hiihtolomalalla 2024.
      Kaikki hyvin, tuumasi.

    • Anonyymi

      Hengellinen musiikki ei ole kovinkaan suosiossa tänäpäivänä. Varsinkin kun sottaavat niin paljon. Suviseuroillakin. Mutta mikäs keissi tää maksettujen viulujen miesjäsenen pedofilia rikos on? Saako kristityt laulajat maata kehdossa niinkuin aikuisen kanssa, ja tehdä rahaa musiikilla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe