Mistäs mä tiedän onko mun lisäkovalevy rikki vai ei? Se kyllä toimii, mutta se rutisee koko ajan ihan kamalasti. Lisäksi tänään, kun mä käynnistin koneen, Vista alkoi automaattisesti tekeen jotain tarkastusta tosta. Useamman tunnin tarkastuksen jälkeen, se ilmotti että siellä oli jotain pientä häikkää. Ton jälkeen se rutisikin sitten entistä enemmän. Tossa on vielä takuuta jäljellä, niin olisi kiva tietää miten menetellä?
paskana vai ei?
4
268
Vastaukset
HD Tune. sillä näet onko lisäkovolla bad sektoreita.
- humppisjswdj
Mulla rupes pitämään ääntä ja valittelemaan ulkoinen kovalevy ja sitten se hajos jonkun ajan kuluttua. Varmuuskopioi tiedot ja osta uusi.
Huonot sektorit ja muu valittelu ja ääntely voi ennakoida hajoamista eli vähintään varmuuskopioi jos et muuta keksi. Formatointikin voi auttaa mutta se poistaa tiedot. Ota tärkeät tiedot talteen!- elinikä::::
.
on valitettavasti rajoitettu
oikeestaan nämä mekaaniset kovalevyt ei sovi liikkuvaan käyttöön lainkaan
.
- omppuguru
Hetken jo ajattelin että miten tämä voi olla Applen koneissa ylipäätään mahdollista, mutta sitten tulin viestissä 26 sanan kohdalle. Nyt en enää ihmettele. Ei muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984