Mitä kohdetta suosittelet Italiassa lapsiperheelle?

Lucidita

Haluan ehdottomasti Italiaan ensi kesänä ja kysynkin vielä mitä kohdetta ja hotellia suosittelisitte lapsiperheelle?(Lapsialennus hotellissa olisi hyvä 50%)Mietin Rivaa mutta jos joku tietäisi hyvän kohteen jossa käynyt???Kiitos vinkeistä!!!!

6

1818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gardaan ihastunut

      Me oltiin viime kesänä juuri Rivassa 1,5 vuotiaan lapsenlapsemme kanssa (mukava myös kaksi 15 vuotiasta tyttöä) ja paikka oli tosi mukava myös pienen matkailijan kannalta. Italialaiset pitävät/ huomioivat pienet lapset joka paikassa tosi hyvin. Rivasta löytyy leikkipuistoja ja ranta on kivisyydestään huolimatta sopiva myös pienille matkailijoille. Kävimme myös Gardalandissa ja siellä tuli nyt sitten tutustuttua siihen lasten puoleenkin. Hotelleilla ei taida olla oikein hyviä lapsialennuksia Pohjois.Italiassa ollenkaan, mutta muuten alue sopii erinomaisesti matkailuun lasten kanssa.

    • Arskavaan

      Riva ehdottomasti !

      Matkatoimiston täti sanoi viime vuonna että ei paikkaa usko todeksi kuvien perusteella
      vaikka ne ovat upeita ja oli oikeassa.
      Heaven on earth. Lähden keväällä uudestaan.

    • Stresa-fani

      Olin lago maggiorella viime elokuussa, jumalainen paikka, myös lapsille kaikkee paljon.
      Jos tykkäät katsoa matkakuviani (ei taidekuvia) niin tuosta linkistä pääset, siel on sit kaikkea muutakin, ehkä mielenkiintoista.http://www.amica.galleria.fi/kuvat/Italia, lago maggiore, Stresa/

      • Italy-fan

        Missäpäin Maggiorella olit? Olen etsinyt sopivaa Villaa isommalle porukalle jollain Pohjois-Italian järvistä.


      • Stresa-fani
        Italy-fan kirjoitti:

        Missäpäin Maggiorella olit? Olen etsinyt sopivaa Villaa isommalle porukalle jollain Pohjois-Italian järvistä.

        Olin Stresassa ja liikuin siitä eri suuntiin. Se on mukava paikka ja helppo lähteä eri suuntiin, liikennneyhteydet hyvät ja vielä parempi jos vuokraa oman auton niin voi pysähdellä aina halutessaan. Kuviahan minulla on matkaltani tuolla galleriassa jonka annoin tuolla aiempana.


    • Ensinnäkin menetkö alku-, keski- vai loppukesästä ratkaisee matkakohteen valinnan. Ensimmäistä kertaa Italiaan lapsiperheenä niin suosittelisin Lido Di Jesoloa jossa voi yhdistää rantaloman ja Venetsian nähtävyydet. Itse olen ollut ensimmäistä kertaa jo vuonna 1974 ja viimeeksi viimekesänä kesäkuussa Jesolossa 2vk ja Gardalla Malcesinessa 2 vk ja syksyllä vielä Milanossa. Jesolossa on puhtaat ja hyvin hoidetut rannat, vesipuisto lapsille ja hyvä bussiyhteys Punta Sabbioneen josta vesibusilla Venetsiaan. Gardalla suosittelen Malcesinea keskeisen sijainnin suhteen. Monte Baldoon pääsee köysiradalla melkein keskustasta, vesibussilla järven muihin kaupunkeihin esim Limone järven toisella puolella ja bussilla pääsee hyvin Veronaan. Hotelivarauksissa olen käyttänyt booking.com varausta koska varaus maksetaan hotelissa ja järjestelmä hyväksyy visa electronin varauksen vahvistamiseksi. Omat kokemukseni ovat suurimmaksi osaksi autolla tai moottoripyörällä ja myöskin lentokoneella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2509
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2214
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2212
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1732
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe