50+ naisen hiusmalli

muumi.,.,.,

kysyn nyt näin typerän kysymyksen että millaisia hiuksia mielestänne kantsii yli viisikymppisen naisen pitää,,,mummielestä kamalia noi pitkät suorat hiukset,otsatukat ja ruttunen naama-------monikaan ei tajua kuinka kamalan näköisiä ovat,,,,,,luhyet ja vaikka tyvikohotuksella laitetut on paljo paremmat,,,,ainaki mun mielestä

95

16780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minämaalta

      Mistä syystä oletat että 50 v:lla automaattisesti on ruttuinen naama. Minulla ei ole. Minulla on pitkä tukka ja pysyy. Ehkä joskus laitan nutturalle, joskus mummona.

      • Vaikka olenkin mies, niin pitkät hiukset naisilla on upeat, saahan niistä letit, ponnarin, tupeerattua, nutturalla välillä ym. Joten olen "minämaalta" naisen kanssa samaa mieltä. Joku kirjoitti, että lyhyet hiukset nuorentaa, ei ainakaan vanhemmalle naiselle sovi kynitty hiustukko pään päällä. Yksikin 55v nainen laihdutti 15-20kg ja leikkautti hienot pitkät hiuksensa, sitten sanoi, että on niin tyttömäinen olo, mutta vanheni minun mielestäni 10-15 vuotta, kun kilot lähti, niin iho rypistyi ja mummuhiukset pilasi koko naisen. Tiedän yhdenkin 60v naisen, jolla on takapuoleen asti hiukset, yleensä nutturalla ja muutama ylimääräinen kilo oikeissa paikoissa, niin näyttää tosi hyvältä, harmi että on varattu, mutta flirttailee silti ,eikä minua haittaa ikäero, kun nainen on nätti ja ihana


    • lyhyttukkainen

      yli viisikymppiselle todella sopii pitkät hiukset, olen samaa mieltä.
      Lyhyet hiukset nuorentavat ja keventävät olemusta huomattavasti.

      • puolipitkät

        Se mikä sopii ensimmäiselle ei välttämättä sitten sovikkaan toiselle. Suurin osa naisista leikkauttaa hiuksensa vanhempana. Itselläni on puolipikät hiukset ja ihan lyhyiksi en näiltä näkymin aijo leikkauttakaan. Itselläni on sellainen päähänpinttymä, että, kun lähden juhlimaan, niin pitää olla myös jonkin verran hiuksia, että saa naamansakin hiukan piiloon. "Tässä iässä, kun kaikki mikä peittää, niin kaunistaa ", ehkäpä luulen vaan. Minusta on ihan kiva, jos hiukseni ovat sen verta pitkät, että saan erilaista ilmettä itselleni kuten ponnarilla ja muuten vaan hiukset välillä ylös. Vaihtelu virkistää, jos hiukset ovat ihan lyhyet, niin silloin aina saman näköinen ilmestys kattelee peilistä..


      • kampaaja
        puolipitkät kirjoitti:

        Se mikä sopii ensimmäiselle ei välttämättä sitten sovikkaan toiselle. Suurin osa naisista leikkauttaa hiuksensa vanhempana. Itselläni on puolipikät hiukset ja ihan lyhyiksi en näiltä näkymin aijo leikkauttakaan. Itselläni on sellainen päähänpinttymä, että, kun lähden juhlimaan, niin pitää olla myös jonkin verran hiuksia, että saa naamansakin hiukan piiloon. "Tässä iässä, kun kaikki mikä peittää, niin kaunistaa ", ehkäpä luulen vaan. Minusta on ihan kiva, jos hiukseni ovat sen verta pitkät, että saan erilaista ilmettä itselleni kuten ponnarilla ja muuten vaan hiukset välillä ylös. Vaihtelu virkistää, jos hiukset ovat ihan lyhyet, niin silloin aina saman näköinen ilmestys kattelee peilistä..

        Väärin...myös lyhyillä hiuksilla saa monenlaista uutta mallia "kuvaansa".


      • Rahastuksen maku
        kampaaja kirjoitti:

        Väärin...myös lyhyillä hiuksilla saa monenlaista uutta mallia "kuvaansa".

        että naisilla on lyhyet malliin leikatut hiukset joita täytyy käydä alvariinsa leikkkautamassa ja pulitaa aina 30-40€. Mä olen säästänyt isot rahat kun olen leikannut itse hiukseni .
        Olen käynyt kampaajalla viimeksi 1/2001. Käytkös itse kampaajalla jatkuvasti? Epäilenpä. Olen pannut merkille että monilla kampaajilla on itsellään puolipitkät hiukset jotka on helppo itse siistiä.


      • kampaaja
        Rahastuksen maku kirjoitti:

        että naisilla on lyhyet malliin leikatut hiukset joita täytyy käydä alvariinsa leikkkautamassa ja pulitaa aina 30-40€. Mä olen säästänyt isot rahat kun olen leikannut itse hiukseni .
        Olen käynyt kampaajalla viimeksi 1/2001. Käytkös itse kampaajalla jatkuvasti? Epäilenpä. Olen pannut merkille että monilla kampaajilla on itsellään puolipitkät hiukset jotka on helppo itse siistiä.

        Asikkaistaanhan se kampaajakin elantonsa saa, mutta saako hän silloin, jos ei tee asiakasta tyytyväiseksi. Mietippä sitä.
        Minulla on lyhyet hiukset ja luonnollisesti työtoveri ne leikkaa, kuten minä hänen.


      • Rahastuksen makua
        kampaaja kirjoitti:

        Asikkaistaanhan se kampaajakin elantonsa saa, mutta saako hän silloin, jos ei tee asiakasta tyytyväiseksi. Mietippä sitä.
        Minulla on lyhyet hiukset ja luonnollisesti työtoveri ne leikkaa, kuten minä hänen.

        itse valmis menemään vieraalle kampaajalle ja maksamaan tuon hinnan mitä veloitat itse muutaman karvan pätkäsystä? Sinäkin arvatenkin leikkautat hiuksesi ilmaiseksi eli maksat sen "luonnossa".Vai vaihtaako siinä raha omistajaa. Onko teillä identtiset hiukset ja hiusmallit että voi verrata toimenpiteitä?
        Senhän kaikki tietää että ei mene kauaakaan kun ne karvat ovat kasvaneet takaisin samaan mitaan. Tosi turhauttavaa maksaa moisesta. On kuin heittäis roskikseen rahaa.


      • aamu-kampa
        Rahastuksen makua kirjoitti:

        itse valmis menemään vieraalle kampaajalle ja maksamaan tuon hinnan mitä veloitat itse muutaman karvan pätkäsystä? Sinäkin arvatenkin leikkautat hiuksesi ilmaiseksi eli maksat sen "luonnossa".Vai vaihtaako siinä raha omistajaa. Onko teillä identtiset hiukset ja hiusmallit että voi verrata toimenpiteitä?
        Senhän kaikki tietää että ei mene kauaakaan kun ne karvat ovat kasvaneet takaisin samaan mitaan. Tosi turhauttavaa maksaa moisesta. On kuin heittäis roskikseen rahaa.

        joku käy usein kampaajalla, menee ne rahat kuitenkin johonkin.
        Moni tuttavani käy usein kampaajalla, ja usein vaihtaa kampaustaankin, kun on niin upea kampaaja.


      • -maikki-
        Rahastuksen makua kirjoitti:

        itse valmis menemään vieraalle kampaajalle ja maksamaan tuon hinnan mitä veloitat itse muutaman karvan pätkäsystä? Sinäkin arvatenkin leikkautat hiuksesi ilmaiseksi eli maksat sen "luonnossa".Vai vaihtaako siinä raha omistajaa. Onko teillä identtiset hiukset ja hiusmallit että voi verrata toimenpiteitä?
        Senhän kaikki tietää että ei mene kauaakaan kun ne karvat ovat kasvaneet takaisin samaan mitaan. Tosi turhauttavaa maksaa moisesta. On kuin heittäis roskikseen rahaa.

        Et esittänyt kysymystäsi mulle, mutta vastaan ensisenä kampaajana eli miksi vaihdettaisiin kädestä käteen samaa summaa?
        Mä lopetin kampaajan työni 4 vuotta sitten ja käyn nykyisin kampaajalla 7 viikon välein ja maksan siitä keikasta 75 euroa ja olen tyytyväinen.


      • kampaaja kirjoitti:

        Väärin...myös lyhyillä hiuksilla saa monenlaista uutta mallia "kuvaansa".

        Minusta piti tulla kampaaja nuorena tyttösenä (onneksi ei tullut). Vieläkin muistan kun opeteltiin tekemään analyysejä tutkimalla kasvonpiirteitä ja tekemään johtopäätöksiä minkälainen kampaus sopii minkinlaiselle kasvotyypeille. Hiukset kantajansa mukaan ; )


      • Rahastuksen makua
        -maikki- kirjoitti:

        Et esittänyt kysymystäsi mulle, mutta vastaan ensisenä kampaajana eli miksi vaihdettaisiin kädestä käteen samaa summaa?
        Mä lopetin kampaajan työni 4 vuotta sitten ja käyn nykyisin kampaajalla 7 viikon välein ja maksan siitä keikasta 75 euroa ja olen tyytyväinen.

        ole niin plajoa ylimääräistä rahaa että laitaisin 75€ seitsemän viikon välein. SIinä ei ole järjen hiventäkää. Mieluummin osta jotain pysyvämpää. En laita rahaa viinaan enkä tupakkaankaan.
        7:n viikon välein tekee 7 kertaa vuodessa 75€ eli 525€ vuodessa!!! Sillä rahalla saan todellakin jotain, vaikka uuden pesukoneen tai uuden tietokoneen tai uuden TV:n tai uuden hellan ja jää muuhunkin vielä rahaa ym. kestohyödykettä josta on iloa pitemmäksi ajaksi.


      • AtlanticOcean

        Mun mielestä tietyntyyppisille nuorekkaille naisille, yli neli- ja viiskymppisille joilla on nuorekkaat kasvot ja vaatteet, sopii mainiosti pitkät hiukset, siis tosipitkät. Mutta se on tyyppikysymys. Ja vaatii siis sen että koko persoonallisuus menee yks yhteen niiden pitkien kauniiden, kiiltävien hiusten kanssa (mistään epämääräsestä hiirenhäntätukasta en nyt puhu).

        Itselläni oli pitkät hiukset ja voi surkeus, eräs ystäväni sai minut ylipuhuttua ja nyt ne on enää puolipitkät, ne ois tässä vaiheessa jo melkeen vyötärölle....Pitkät hiukset kavensivat kasvojani, pidensivät kaulaani ja tekivät koko olemuksen hoikemmaksi, ne sopivat minulle. KAIKKI ovat todenneet että pitkät hiukset oli se mun juttu !
        Nyt sitten vaan taas annetaan hiusten kasvaa ja syödään erinäisiä puristeita, kampaajalle: ei enää ikinä !


      • -maikki-
        Rahastuksen makua kirjoitti:

        ole niin plajoa ylimääräistä rahaa että laitaisin 75€ seitsemän viikon välein. SIinä ei ole järjen hiventäkää. Mieluummin osta jotain pysyvämpää. En laita rahaa viinaan enkä tupakkaankaan.
        7:n viikon välein tekee 7 kertaa vuodessa 75€ eli 525€ vuodessa!!! Sillä rahalla saan todellakin jotain, vaikka uuden pesukoneen tai uuden tietokoneen tai uuden TV:n tai uuden hellan ja jää muuhunkin vielä rahaa ym. kestohyödykettä josta on iloa pitemmäksi ajaksi.

        Kuka mistäkin ilonsa saa. Minä en tee televisiolla mitään ja yritän tuhlata ruokaankin hyvin vähän, koska olen huomannut, että samanlaisena paskana se tulos tulee, söitkö sisäfilettä vai jauhelihaa.


      • siruluonto
        Rahastuksen makua kirjoitti:

        ole niin plajoa ylimääräistä rahaa että laitaisin 75€ seitsemän viikon välein. SIinä ei ole järjen hiventäkää. Mieluummin osta jotain pysyvämpää. En laita rahaa viinaan enkä tupakkaankaan.
        7:n viikon välein tekee 7 kertaa vuodessa 75€ eli 525€ vuodessa!!! Sillä rahalla saan todellakin jotain, vaikka uuden pesukoneen tai uuden tietokoneen tai uuden TV:n tai uuden hellan ja jää muuhunkin vielä rahaa ym. kestohyödykettä josta on iloa pitemmäksi ajaksi.

        Minulla on ollut lyhet että pitkät hiukset , molemmissa on hyvät että huonot puolet . Kampaajalla käyn kyllä kuuden viikon välein , en koskaan laske mitä niillä rahoilla saisi . Haluan että hiukset on aina hyvän malliset , eivtkä ole kasvaneet ulos mallista.


      • kompa.
        kampaaja kirjoitti:

        Asikkaistaanhan se kampaajakin elantonsa saa, mutta saako hän silloin, jos ei tee asiakasta tyytyväiseksi. Mietippä sitä.
        Minulla on lyhyet hiukset ja luonnollisesti työtoveri ne leikkaa, kuten minä hänen.

        leikatut hiukset, toisella huonosti leikatut.
        Kummalle kannattaa mennä?


      • Anonyymi

        Mitä se kenellekään kuuluu, vaikka vetää sangon päähänsä.


    • kampaaja

      Kampaajana elantoni tienaavana, sanon, että lyhyet hiukset nuorentaa, mutta moni nainen haluaa pitää pitkät hiukset miellyttääkseen miehiä/miestään. Miehet, kun ovat ovelia veitikoita.

      • kaljumuoti

        Voi olla, että lyhyt tukka nuorentaa ja sulle kilahtaa parin kk välein rahaa pussiin. Pitkähiuksisista luonnonlapsista ei sitte ole paljonkaan parturille tuloja. Kyllä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että hiukset ovat naisen kruunu ja tukka hyvin kaikki hyvin se pätee.


      • kampaaja
        kaljumuoti kirjoitti:

        Voi olla, että lyhyt tukka nuorentaa ja sulle kilahtaa parin kk välein rahaa pussiin. Pitkähiuksisista luonnonlapsista ei sitte ole paljonkaan parturille tuloja. Kyllä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että hiukset ovat naisen kruunu ja tukka hyvin kaikki hyvin se pätee.

        Tyytyväiset asiakkaat palaa, niin se vain on.


      • 3 naista
        kampaaja kirjoitti:

        Tyytyväiset asiakkaat palaa, niin se vain on.

        Juuri äsken tuli FST-kanavalta ohjelma.Jukolauta kun oli toimittajalla kivasti leikatut hiukset. Aihe josta he keskustelivat oli joku metsähallitusjuttu,kerron siksi jos sen näkisi areenasta uusintana.


      • Karviaismarjatta

        Pitkistä saa sitomalla ja ylösnostamalla lyhyenkin vaikutelman, lyhyt on aina lyhyt. Minulla ollut monta mallia ja nyt on pitkät ja runsaat hyväkuntoiset hiukset. Lyhyt on myös nätti muttei kovin naisellinen, lyhyt lähinnä poikatukka.
        Minulle nutturat sopii hyvin enkä pelkää sen vanhentavaa vaikutusta.
        Ei tukka pelasta jos on muuten laskenut itsensä rämpsähtämään.


      • Anonyymi

        Miehet nyt eivät edes huomaa onko nainen käynyt kampaajalla.


    • ---

      Ihan selkeä homma, vedä klaniksi. Suosittelen geelivaahtoa, ei tuu niin pirusti haavoja takaraivoon.

      Siis, ei kukaan kato misun tukkaa, silmät, tissit, perä, siitä se lähtee. Jos oot naamaltasi kuin petolinnunperse, ehkäpä joku ei hokaa sitä, kun kattelee sun kallon muotoa.


      =DW=

    • mitään ..

      muottia 20- saati 50-vuotiaalle.
      Hyvä kampaaja on taiteilija, jonka kanssa kimpassa asiakkaalle luodaan hänelle, ja hänen ulkonäölleen sopiva kampaus.

    • Pyrstötöyhtö

      luonnostaan taipuisat tummat hiukset 5cm leuan alapuolella ilman otsatukkaa ja pysyy.
      Onko esim. kuningatar Silvia mielestäsi tyylitön? Kuvittele hänet lyhyellä kananperseellä...

      • ölli

        Nuttura on ainoa oikea kampaus yli siiskymppiselle!


      • kivellä.istuja
        ölli kirjoitti:

        Nuttura on ainoa oikea kampaus yli siiskymppiselle!

        Oli tai ei mutta nutturaa olen kasvattamassa ihan niitten nutturapiikkien ja vempaimien kokeilunhalusta.


      • mamma vaa

        Kuningatar Silvialla onkin
        PUOLIPITKÄT hiukset :)
        Kuvittele hänet selkään asti ulottuvilla
        hiuksilla...En usko, että "antaisi kasvaa "...
        Tyylikäs nainen !


    • Heikunkeikku

      Mahtavan tyylikkäitä, lyhyitä hiuksia oon nähnyt. Sopii kantajalleen, kuin nenä päähän.
      Sitten oon ihaillut monien päitä, joilla on hulmuavan pitkät hiukset. Ja taas todennut, että hui, kun tolle sopii hyvin tommoset kutrit.

      Elikkä riippuu ihmisestä, pään muoto, tyyli yleensä. Myös se, onko ohuet hiukset, paksut, kiharat, piikki suorat jne...

      Minä en voisi leikata hiuksiani lyhyeksi. Ei kyllä sopisi. Ja menisivät liian kikkuraan. Jotenkin ei sopis mun tyyliin.
      Kamalan pitkiä hiuksia ei ole, vähäsen olkapäitä alempana. Voin helposti välillä kietasta ne löyhäksi sykkyräksi takaraivolle, tai föönata mahdollisimman suoriksi, välillä ovat kiharalla, välillä pörröt.

      Ja kun naama tästä rypistyy, niin aattelin vetästä niskasta asti otsatukan, joka leuan yli valahtaa. On sitte ryppyisyyskin pois päiväjärjestyksestä. Jotkut periskooppi-silmätappipötkylä-yhdistelmäsilmälasit vaan silmille ja ohuet pötkylät hiuspehko-otsatukan välistä, huomaamattomasti, kurkistelemaan. Onnistuu sitten kävely, ettei päin seiniä pätkähdä.

      • HTZA

        "Ja kun naama tästä rypistyy, niin aattelin vetästä niskasta asti otsatukan, joka leuan yli valahtaa. On sitte ryppyisyyskin pois päiväjärjestyksestä. Jotkut periskooppi-silmätappipötkylä-yhdistelmäsilmälasit vaan silmille ja ohuet pötkylät hiuspehko-otsatukan välistä, huomaamattomasti, kurkistelemaan. Onnistuu sitten kävely, ettei päin seiniä pätkähdä. "

        LOL! hih hih!
        Olisinpa tajunnut aikaisemmin.
        Minä kasvatan parran ja teen siitä poninhännän. Tulee kaularypyille vaikeat ajat. Ja saattaa tulla ryhtiä muuallekin.


      • yks kottarainen
        HTZA kirjoitti:

        "Ja kun naama tästä rypistyy, niin aattelin vetästä niskasta asti otsatukan, joka leuan yli valahtaa. On sitte ryppyisyyskin pois päiväjärjestyksestä. Jotkut periskooppi-silmätappipötkylä-yhdistelmäsilmälasit vaan silmille ja ohuet pötkylät hiuspehko-otsatukan välistä, huomaamattomasti, kurkistelemaan. Onnistuu sitten kävely, ettei päin seiniä pätkähdä. "

        LOL! hih hih!
        Olisinpa tajunnut aikaisemmin.
        Minä kasvatan parran ja teen siitä poninhännän. Tulee kaularypyille vaikeat ajat. Ja saattaa tulla ryhtiä muuallekin.

        Voe heevetti , päivän paras, meinasin tukehtua nauruun. Hyvä Hatsa. . . . hi hi hi ha ha haaaa. . . .


      • Aprikos*

        ryppyongelman silleen, että kasvatin pitkän tukan liki 30v:n jälkeen ja vedän sen niin tiukalle sykerölle kuin suinkin. Kyllä otsa ja silmäkulmarypyt hyvin oikenee! Taitaa iho kiristyä suupieliä myöten, on hyvä taas hymyillä sileällä naamalla...


      • Anonyymi

        Voi hitto puhutte vain että pitkä tukka on niin niin hieno. Eikö teidän pikkupäähän mene taju ettei kaikilla ole sellaisia hiuksia ,että pitkät hiukset olisi mahdollista. On se sitten naisellista tai ei mutta kuinka monen pitää pärjätä sillä mitä luoja on luonut

        Nimim Lyhyt ,huono tukka ,,Olen naisellinen silti


    • e-helena

      Ei niinkään ikä, vaan kasvojen malli. Mikäli naisella on hyvät, kauniit, selkeät kasvonpiirteet, niin ei missään nimessä niitä kannata piilottaa pitkien hiuksien alle. Sitten on taas nämä pallomaiset kasvot, joita on ihan hyvä kaventaa vähän pitemmillä hiuksilla.
      Toki, vanhemmalla iällä pitkillä hiuksilla on se vaikutus, että kasvoista tulee enemmän alaspäin venähtäneet, mutta mitäs siitä, kantajahan se hiuksensa kantaa, eikä se kuulu meille muille.

      • HTZA

        Minä katselen naisia, mielellään ja paljon.
        Ja toinenkin harrastus on, katselen jonossa mitä he ovat kaupassa ostaneet, voi että, ihan kipeetä tekee kun ei voi, jollekin lyhyt-tukkaiselle pullukkanaamalle sanoa mitä korissa on väärin ostettu.


      • e-helena
        HTZA kirjoitti:

        Minä katselen naisia, mielellään ja paljon.
        Ja toinenkin harrastus on, katselen jonossa mitä he ovat kaupassa ostaneet, voi että, ihan kipeetä tekee kun ei voi, jollekin lyhyt-tukkaiselle pullukkanaamalle sanoa mitä korissa on väärin ostettu.

        Olet siis akkamaisen utelias ihmisten ostoksiin.

        Akkamaiset miehet ovat minulle sama, kuin härälle punainen vaate.


      • HTZA
        e-helena kirjoitti:

        Olet siis akkamaisen utelias ihmisten ostoksiin.

        Akkamaiset miehet ovat minulle sama, kuin härälle punainen vaate.

        ole paljon.
        Tarkoitan sellaisia jotka tarttuvat yhteen virkeeseen, ymmärtämättä perusajatusta.


      • e-helena
        HTZA kirjoitti:

        ole paljon.
        Tarkoitan sellaisia jotka tarttuvat yhteen virkeeseen, ymmärtämättä perusajatusta.

        Jokos sulla on t-paita, jossa Atkinsin mainos?
        No se siitä aiheesta. Eikös tämä ketju ollut naisten hiukset, eikä kaupan kassajono :-).


      • HTZA
        e-helena kirjoitti:

        Jokos sulla on t-paita, jossa Atkinsin mainos?
        No se siitä aiheesta. Eikös tämä ketju ollut naisten hiukset, eikä kaupan kassajono :-).

        Niin Toukokuussa juoksen ilman paitaa, en naisten kanssa, vaan ympäri kaupunkia.
        Naisten hiukset pukevat naamaa ja olemusta.
        Naisten kynnet tekevät samaa.
        Naisten vyökin viestii asioita.
        Kaikki naisessa viestii jotain.
        Tupperwaara kutsutkin.
        Ei teistä mies ota selvää, kestä vaan palaute kun.. tai siis.. anna sen kiemurrella aivoissa.
        Älä minua painosta, en minä osaa sanoa.


    • HTZA

      Sellainen tukka kyllä velvoittaa itsensä hoitoon.
      Lenkkeilyä, verevät posket, ei kaikki valkoviinillä,, nuorekas pukeutuminen (ei ylivedetty) ja rinnat, uuma ja lantio, selvästi, eroitettavissa.
      Annaa ja Myö Akkoja on luettava, seurattava BB-taloja, Perjantait ja Nyyrikit ja ruokakirjat pois, muu romanttinen kirjallisuus on sallittu, Barbara Cartland, Anni Polva (vieläkin), ei naisasialiikkeitä, naisten kymppi vain urheilumielessä, ei mitään tasa-arvojuttuja siellä. Reilusti vaan hikoontuva T-paita, liivit pois etteivät hierrä.
      Olen joskus nähnyt hienon tukan johon oli jätetty harmaita raitoja sekaan. Vautsi!
      Jos on paksut pohkeet niin on korostettava rintoja, pitemmällä hameella.Remmikengät hoikentavat nilkkoja, useimmiten.
      Siinä sitä naisille hiuksia.

      • T...a*

        minua ;-)) Lenkki jäi tekemättä ja valkkariakaan ei ole ja jääkaapissa valo ja sienet ja hillot odottaa.....


      • HTZA
        T...a* kirjoitti:

        minua ;-)) Lenkki jäi tekemättä ja valkkariakaan ei ole ja jääkaapissa valo ja sienet ja hillot odottaa.....

        ja taitaa mennäkin.
        Hyvin houkuttelet, vaan minähän en palstalaisia ota kainaloon.
        Tai, odotas, Sienet? Hillo?
        Voitko jättää ne jonnekin tienlevikkeelle, tai jospa laitan pussin päähän, keksitään jotain.
        Oikeastaan, voisin rutistaakin jos on hyvä sieni.
        H.


      • T...a*
        HTZA kirjoitti:

        ja taitaa mennäkin.
        Hyvin houkuttelet, vaan minähän en palstalaisia ota kainaloon.
        Tai, odotas, Sienet? Hillo?
        Voitko jättää ne jonnekin tienlevikkeelle, tai jospa laitan pussin päähän, keksitään jotain.
        Oikeastaan, voisin rutistaakin jos on hyvä sieni.
        H.

        muutkin hommat hoitamatta,rutistuksista puhumattakaan ;-))


      • HTZA
        T...a* kirjoitti:

        muutkin hommat hoitamatta,rutistuksista puhumattakaan ;-))

        alligator..
        Hyvää yötä.
        H.


      • mamma vaa
        HTZA kirjoitti:

        ja taitaa mennäkin.
        Hyvin houkuttelet, vaan minähän en palstalaisia ota kainaloon.
        Tai, odotas, Sienet? Hillo?
        Voitko jättää ne jonnekin tienlevikkeelle, tai jospa laitan pussin päähän, keksitään jotain.
        Oikeastaan, voisin rutistaakin jos on hyvä sieni.
        H.

        meni parturiin ja oli jo kolmaskin haiven irronnut.
        Parturi kysyi, mitäs nyt tehdään.
        Äijä ehdotti, jos vaikka keskelle päätä jakaus.
        Seuraavalla kerralla oli jo se toinenkin hius
        lentänyt taivaan tuuliin.
        Uskollisena asiakkaana äijä meni taas parturiin.
        Parturi kyseli asiakkaan mielipidettä...
        "Annetaan liehua vapaana vain, tuumasi mies. "


    • mikävaan

      Ne voi olla pitkät puolipitkät polkat tai aivan lyhyet, niin riippuu ihan ihmisestä kenelle ne sopii. Tänä päivänähän on muotia lyhyet hiukset ja niitä näkee kyllä tosi hyvännäköisiä:) Ei siis sellaista tyypillistä ns.vanhan ämmän tukkamallia permikseineen..

      • kivellä.istuja

        Mitenkäs kunnon 'kukkakaalikiharat'?


    • Hopia*

      mitä haluat, toteuta se. Ei se iästä nykyaikana ole kiinni. Kokonaisuus ratkaisee. Tyylitaju, onko sinulla? Jos ei niin kilauta kaverille...;)
      Kyllä se siitä, rohkeutta elää täysillä!"

    • viivi-amaldiina

      jotka ei hiuksistaan huolehtisi.
      Nykyisin on onneksi hyvät kampaajat, löytyy värejä, osataan leikata, pitkiinkin hiuksiin saadaan tuuheutta.
      Ei viiskypänen ole naamaltakaan ruttuinen, päivittäinen ihon hoito pitää ihon kimmoisana, terveen näköisenä.
      En tunne yhtään naista jolla olisi rumat hiukset, kyllä kaikki naiset osaa huoltaa/hoitaa itseään, ja apuja löytyy jokaiselle. Itse käyn huoltamassa hiukseni kuuden viikon välein.
      Tyylejä löytyy jokaiselle omansa, ja jos itse tyytyväinen eikös silloin ole kaikki ok.

      Miten on aloittajan hiukset leikattu, väri ja pituus, onko otsaa.

    • 7

      joka asiassa olla säännöt, minkälainen tukka minkäkin ikäisellä pitää olla, annetaan
      ihmisten valita ihan itse.

    • ruttunaamako

      Eikös se ruttunaama näy paremmin lyhyestä hiusmallista? Kaikki mikä peittää, niin kaunistaa..onko näin?

      • 31

        että pitää tukalla peitellä, on parempi laittaa burgha.


      • persauksesta

        Miks helvetissä pitää peittää ryppyjä.... kyllä kertoo huonosta itsetunnosta. Ikääntynyt nainen on karmeen näkönen pitkässä huonokuntoisessa tukassaan. Kun naama roikkuu, tukka ei saa roikkua.
        Se mikä sopii kakskymppisenä, ei sovi viiskymppisenä. Nää veteraanibarbit naurattaa.... ei tosiaankaan pitkä tukka nuornna...


      • Sultaeikysytä

        Kehoitan huolehtimaan ja hoitamaan vain oman persauksesi.


    • puo.lukka

      niin hiukset eivät saa roikkua.

    • lukenut ketjua, tulin just koneelle, mut miun mielestä jokaisella on oma makunsa ja tyylinsä, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta, myös näissä hius asioissa.:))

    • päähän,

      ja saksilla ylimenevät veks, siinä mallia. Eikä maksa paljon.

      .

    • ruttunen naama muka uudella luukilla häviää, - tai no..ehkä oikein kireällä nutturalla voisi hieman vetää nahkoja sileämmäksi :))

    • Sinimarjanen

      Enpä noista tän ikäluokan hiusmalleista suuremmin tiedä. Tässä muutama viikko sitten leikkautin lyhyeksi ja laitettiin punertava pohja ja tummempaa raitaa otasalle ja niskaan. Kyllähän se muuttui melko tavoin, mutta olen siinä kyllä viihtynytkin.

    • minä pikkumyy

      Itselläni on puolipitkät jotka ajoittain kasvatan pidemmiksi. Vaihtelua saan kerroksilla, nutturoilla, ponnarilla, raidoilla....Olen huomannut miesten pitävän pitkiä hiuksia nuorekkaina, kun taas naisten mielestä ne vanhentavat!?

      • vapaamaa

        taas naisten mielestä ne vanhentavat. Arvaa miksi? no kateushan se siellä on takana. Onhan sitä naiset mullekkin yrittäny ja eräskin sanoi, että leikkaa toi häntäsi pois ja leikkauta hiuksesi lyhyeksi. Oikein suutahdin hänelle sanoen: että se on kuule ihan mun oma asiani minkälaisia hiuksia haluan pitää. En minäkään ole huomauttanut heidän kynitystä "kananperseestään" ja itselleni en kyllä sellaista halua. Olen kyllä nähnyt oikein nättejä lyhythiuksisia joille se sopii oikein hyvin, mutta kantajalla pitää olla hyvä niska ja kaula, sekä sirot kasvot. Jokainen saa pitää sellaiset hiukset, kuin itse haluaa. Olkoonpa ihan lyhyet, puolipitkät tai pitkät. Pääasia, että ne ovat puhtaat ja kiiltävät, sekä muutoinkin hyväkuntoiset.


    • niin ..

      monesta asiasta, kasvojenmuodosta, tyylistä, ja ennen kaikkea hiuslaadusta. Huono on kasvattaa, jos hiuksisto on kovin harva ja huonostivoiva. Hyvä kampaaja loihtii silti sellaisistakin persoonallisen kampauksen.

      Ihmettelen nimittän, miten niin monella teinitytöllä on nykyisin huonolaatuiset, kiillottomat jatkuvastivärjätyt hiukset.
      Ennen, muistelen, lähes kaikilla oli kiiltavät, hyvinvoivat, kauniit tukat.

      • mietisitä

        Juuripa sen takia, koska niitä värjätään ihan solkenaan ja aivan pennusta asti. Toiseksi sipsien, limsojen, pizzan ja karkin jatkuva syöminen ei saa kenenkään hiuksia hyvinvoivan näköiseksi.


      • minäkin ..
        mietisitä kirjoitti:

        Juuripa sen takia, koska niitä värjätään ihan solkenaan ja aivan pennusta asti. Toiseksi sipsien, limsojen, pizzan ja karkin jatkuva syöminen ei saa kenenkään hiuksia hyvinvoivan näköiseksi.

        uskon. Ja ihmisen yleiskunnon näkee usein hänen hiuksistaan.


    • RIMMIR

      hyvä kampaaja, oli hän sitten sellainen jonka luona on käynyt useasti taikka aivan uusi tuttavuus, tietää just ja prikulleen minkälainen sen tukanmallin tulee olla. Totesin sen eilen kun annoin kampaajalle (aivan oudolle) vapaat kädet. Ensimmäistä kertaa piiiitkäään aikaan olen erittäin tyytyväinen, tämä nyt suora hiukseni, on todella leikattu motoon eikä vaan napsittu sieltä täältä. Eikä ole tarvinnut muuta kuin föönätä pesun jälkeen.

    • Katselen usein ihmisten hiuksia ja ihailen luonnonkiharaisia,kun itsellä on tikkutukka. Jollekkin sopii pitkät hiukset vanhanakin samoin kuin nuorillekin. Mutta jos on pitkäksi päässyt tukka jossa on vähän latvassa enää kiharaa ja tukka on rasvaisen limppinen,tai sitten ohut likainen ja laittamaton puolipitkä haaralatva,niin silloin kyllä kannattaisi katsoa peiliin.

      • elliivo

        Monella yli viisikymppisellä on "airasamulin"-look.
        Pitkät ja räiläkän punaiseksi värjätyt hiukset. Sitten valittavat miten hankalat ne ovat hoitaa. Ei voi pestä kuin silloin tällöin kun niitä ei saa kuivaksi ja vastapestyinä niitä ei millään tahdo saada selvitetyksi takuista.
        Väriä menee kaksi pakettia ja hyvä kun riittääkään.
        Miehet tarttuvat liiviin vaikka he muuten eivät ole mitään "kevytkenkäisiä" naisia. Tämä hiustyyli ilmeisesti antaa muunlaista viestiä?
        Kaikkein kamalin tyyli minusta on joko pitkät ja huonokuntoiset hiukset tai vanhaan naamaan yhdistetty harmaa polkkatukka.
        Itse pidän hiukseni lyhyenä. Minulla on aina ollut paksut ja kiiltävät mutta ikävän piikkisuorat hiukset. Kun kolmentoista ikäisenä sain ensimmäisen kerran leikkauttaa hiukseni lyhyeksi en ole enää pitkiä halunnut.


      • mamma vaa
        elliivo kirjoitti:

        Monella yli viisikymppisellä on "airasamulin"-look.
        Pitkät ja räiläkän punaiseksi värjätyt hiukset. Sitten valittavat miten hankalat ne ovat hoitaa. Ei voi pestä kuin silloin tällöin kun niitä ei saa kuivaksi ja vastapestyinä niitä ei millään tahdo saada selvitetyksi takuista.
        Väriä menee kaksi pakettia ja hyvä kun riittääkään.
        Miehet tarttuvat liiviin vaikka he muuten eivät ole mitään "kevytkenkäisiä" naisia. Tämä hiustyyli ilmeisesti antaa muunlaista viestiä?
        Kaikkein kamalin tyyli minusta on joko pitkät ja huonokuntoiset hiukset tai vanhaan naamaan yhdistetty harmaa polkkatukka.
        Itse pidän hiukseni lyhyenä. Minulla on aina ollut paksut ja kiiltävät mutta ikävän piikkisuorat hiukset. Kun kolmentoista ikäisenä sain ensimmäisen kerran leikkauttaa hiukseni lyhyeksi en ole enää pitkiä halunnut.

        Höpöhöpö. Tai en ainakaan itse tiedä/tunne kuin Aira Samuliinin.
        Mautonta niin pitkät hiukset,mutta maku-asia sekin.
        Hänenkin hiukset eivät enää ole räikeän punaiset ( ainakaan viimeksi ollut )
        Jokainen taplaa tyylillään.


      • Heikunkeikku
        mamma vaa kirjoitti:

        Höpöhöpö. Tai en ainakaan itse tiedä/tunne kuin Aira Samuliinin.
        Mautonta niin pitkät hiukset,mutta maku-asia sekin.
        Hänenkin hiukset eivät enää ole räikeän punaiset ( ainakaan viimeksi ollut )
        Jokainen taplaa tyylillään.

        Entäs jos hiukset kertakaikkisesti Ovat punaiset?
        Pitäiskö semmosten ihmisten värjätä hiuksensa toisen väriseksi?

        Minulla on pitkät hiukset ja pidän niitä useimmin auki, kuin kiinni.
        Rakas päiväkirj... äh eiku mamma vaa, olenko Mauton, kun en ymmärrä leikata hiuksiani.


    • t.l.

      Kampaajani sanoi taannoin, että yli 50 vuotiaitten pitäisi pitää lyhyttä hiusmallia. Mutt kyllä se niin on, että pitää sellaista kun tykkää. Kun kattelee historian kuvia, niin kaikilla naisilla oli pitkät hiukset palmikolla pään ympäri pyöräytettynä. Tai jotenkin siihen malliin.

      Tottahan sitä näitä mielipiteitä on olemassa ja jonkin sortin suosituksiakin näkyy, niin mekois kuin hiustyyleissäkin. Ittelläni tykkään lyhyistä hiuksista muut ihmiset pitävät mistä pitävätkin :)

      • mamma vaa

        nutturalla tai jotenkin kiinni sopiikin
        kaiken ikäisille :)
        Vaan ihan auki liehuvat mielestäni nuorten juttu :)


      • t.l.
        mamma vaa kirjoitti:

        nutturalla tai jotenkin kiinni sopiikin
        kaiken ikäisille :)
        Vaan ihan auki liehuvat mielestäni nuorten juttu :)

        Nuorten naisten. Tosin hekin pitävät nykyään hiuksiaan kiinni ponnarilla tai leteillä. Minusta kiinni olevat pitkät hiukset ovat siistit ja ehkäisevät tietynlaisia "epidemioita" varsinkin syksyisin kouluissa ja päiväkodeissa.


      • Pirre*
        mamma vaa kirjoitti:

        nutturalla tai jotenkin kiinni sopiikin
        kaiken ikäisille :)
        Vaan ihan auki liehuvat mielestäni nuorten juttu :)

        joitain poikkeuksia lukuunottamatta; joillakin on niin iättömät kasvot et he voivat pitää hiuksiaan ikäsä irti..


      • mamma vaa kirjoitti:

        nutturalla tai jotenkin kiinni sopiikin
        kaiken ikäisille :)
        Vaan ihan auki liehuvat mielestäni nuorten juttu :)

        Minulla on aina ollut pitkät hiukset ja olisin varmaan omituisen näköinen jos leikkaisin kutrini sen takia, että olen vanha ; ).

        Se miten hiuksiani pidän on aina tilanteen mukainen jutska, mutta pääsääntöisesti kiinni milloin mitenkin. Olen nykyään ihastunut tekemään erilaisia lettikampauksia.

        Nupopäästä ei tuu näyttäviä kampauksia.


      • Sinimarjanen*
        korpikirjailija kirjoitti:

        Minulla on aina ollut pitkät hiukset ja olisin varmaan omituisen näköinen jos leikkaisin kutrini sen takia, että olen vanha ; ).

        Se miten hiuksiani pidän on aina tilanteen mukainen jutska, mutta pääsääntöisesti kiinni milloin mitenkin. Olen nykyään ihastunut tekemään erilaisia lettikampauksia.

        Nupopäästä ei tuu näyttäviä kampauksia.

        Ensinnäkin jokainen saa pitää sellaiset hiukset joissa itse viihtyy. On ollut muutamia tuttavia, jotka on pitkät hiuksensa leikanneet lyhyeksi, niin täytyy kyllä sanoa, että parikymmentä vuotta tuli heille ikää lisää. Jos ne hiukset leikataan, täytyy olla todella ammattitaitoinen kampaaja joka sen tekee. Hänellä on silmää ja osaa leikata ne hiukset sillä tavoin, että sopii ko. henkilölle.

        Olin jo rekkautunut ulos ja menossa nukkumaan, kun huomasin tämän ketjun ja ajattelin kuitenkin vielä vastata.

        Sinulle Hyvää Vuoden Jatkoa!


    • Anjaniina

      sopiva hiusmalli, määräytyy kasvonluiden ja kasvojen muodosta.
      Pitkäkaulainen, sirokasvoinen ihminen, aina hyötyy lyhyistä hiuksista.
      Katsokaas huippumalleja.
      Moni on kalju tai lähes kalju.
      Tällainen tavallinen punkero, suomalainen..Kyllä kampaaja tietää mikä on hyvä ja kun hiukset on leikattu, niitä voi muotoilla miljoonalla tavalla.
      Itsellani on ollut pitkästä lyhyeen ja jollen ole tyytyväinen kampaajan näkemykseen, muotoilen ne sitten kotona, niin että on kotoisa olo.
      Kesällä oli blondi siili, nyt on tummanruskea punainen polkkatukka.
      Ensikesänä se on jo letillä.
      Ihminen muuttuu

    • Risukiharahuis

      Luojalle kiitos siitä(kin) että sitä(kään) asiaa ja aihetta ei tarvitse kysyä kuin omalta itseltään. Kampaaja on ainoa henkilö jolla on juttuun mitään osaa ja arpaa.

    • Hiusvärillätekeeihmeitä

      Ruman harmaat hiukset ja harmaa vanha nahka niin ettei viitsi yhtään panostaa ulkonäköönsä vaan kulkea ihan luonnon kuosissa. Hiusvärejä kun on joka lähtöön eikä edes ole kalliita. Nejän euron väripakkauksella olen saanut ihan saman tuloksen ja paremman kuin kalliimmilla hiusväreillä. Ei ole rahasta kiinni ja nuorisoa tai ystävää pyytää vähän apuun jos ei itse kykene. Vaaleet värit kirkastaa sitä ilmettä harmaata ihoakin. Jos on hyvin säilynyt hehkeä iho niin sopii tummat sävytkin. Punakka ihoisen kannattaa vältellä punaisia sävyjä.

      • Talvityyppi

        Se on totta; väri virkistää. On olemassa myös värianalyysi jossa saa selville, mitkä värit itselle parhaiten sopivat sillä jotkut värit saavat hipiän hehkumaan ja jotkut toiset tekevät entistä harmaammaksi.


    • påååååå

      Olen 54 v. Minulla ei kyllä ole ruttuinen naama. Pitkät vaaleaksi raidoitetut paksut hiukset. En aijo leikata. Minulla oli jossain vaiheessa lyhyt tukka. Takaraivollani on voimakas pyörre, joka aukeaa nukkuessa. Pitkissä hiuksissa ei aukea. Ponnarit, nutturat, letit ja kiharat saa kuvaa vaihtelua aikaan.

    • EiSamaanMuottiin

      Onneksi ei ole vielä ruttuinen naama, vaikka ikää on jo 57. Hiuksetkin on puolipitkät, enkä aio leikata mitään kananpersekampausta ihan vaan sen vuoksi että vanhenen. Hah. :D

    • kylläsamaanmuottiin

      Minä olisin mieluummin samaa mallia kuin useimmat eli haluaisin luonnonsuorat hiukset.

      Luonnonkiharat on vittumaiset. Miksei suoristusrautoja keksitty 1960-luvulla? Vissiin ketään muuta teistä ei ole pilkattu luonnonkiharista hiuksista.

      • Tekokiharainen

        Sulla ei sitten ole ollut oikeita ja todellisia murheita ja ongelmia elämäsi aikana?


      • Kiharapilvessä

        No ei ole pilkattu, mutta vimmatusti olen joutunut hiukseni aina suoristamaan. Ennen suoristusrautoja föönäsin hiukset suoraksi. Lapsillani on sama riesa.

        Kysyin kampaajaltani ottaako kukaan nykypäivänä enää permanenttia. Kuulemma permanentteja laitetaan yhä noin 80-vuotiaille naisille, mutta ei juurikaan sitä nuoremmille..


      • Revisiitä

        Kampaajasi asiakkaat ovat siis vain noin 80-vuotiaita.


      • kylläsamaanmuottiin
        Tekokiharainen kirjoitti:

        Sulla ei sitten ole ollut oikeita ja todellisia murheita ja ongelmia elämäsi aikana?

        Sinä puolestasi et osaa eritellä vivahteita eli ihmisellä voi olla todella suuria ongelmia, taloa isompia ja sitten näitä pienempiä.

        Monesti olisi mukavaa arjessa, jos ei tarvitsisi kantaa huolta niistä pienemmistä, kun elämä kaatuu niskaan.

        Luonnonkiharoita muuten voi olla erilaisia. On sellaisia, joissa tukka on systemaattinen eli tasaisen kihara. Ja sitten minun tavallani vinksin vonksin sieltä täältä.

        Suorat ja paksut hiukset ja jos niissä on vielä hyvä luontainen väri (voi olla värjättykin, mutta ajattelin helppohoitoisuutta) ovat yleensä kauneimmat. Hyvä leikkaus tietenkin on kaiken a ja o. Pitkät sotkuhiukset kuten Riitta Väisäsellä ovat kammottavat. Itselläni olisi juuri niiden kaltaiset, jos hiukseni olisivat pitkät. Pitkät hiukset voivat olla vanhemmalla ihmisellä aivan kauniit, jos ne sopivat naamaan ja niissä on hyvä leikkaus.


      • Kiharapilvessä
        Revisiitä kirjoitti:

        Kampaajasi asiakkaat ovat siis vain noin 80-vuotiaita.

        Kampaajallani käy kaiken ikäisiä asiakkaita, mutta hän kertoi tehneensä permanentteja nuoremmille naisille viimeeksi 90-luvulla. Itsekään en ole 80-vuotias, vaan aika kaukana siitä. :D


      • Pesejapidä

        Kampaus on kauhistus, hyi helweette. Jos on kiharoita, niitten pitää olla no. 'risukiharoita', sinne tänne vinksin vonksin sekaisin ihan jo sitäkin varten että huisten hoitamisen ja pitämisen pitää olla maailman helpoin juttu.


      • piipoopäää

        Kampaus on yleinen nimi kaikenlaisille kampauksille. Kukin tyylinsä ja tilaisuuden mukaan. Hääkampaus voi esimerkiksi olla kaunis klassinen kampaus, sileällä nutturalla niskassa tai lettikampaus. Risukiharat eivät näytä hyvältä juhlapuvun kanssa. Annetaan myös vanhojen rouvien pitää omat tätikampauksensa, on se kauniimpi, kuin lyhyt korvien taslle, potta päässä leikattu look. Se on tosin myös helppohoitoinen pese ja pidä look.
        Nyt on sitä paiti kasarikiharat ja permanentit taas tulossa muotiin.


      • Kiharakuinkihara

        No huva, saa tuo yksi nenilleen.


      • Hyrinäää

        " Risukiharat eivät näytä hyvältä juhlapuvun kanssa. " ? Elämä on suurimmaksi osaksi arkipäivää eikä risukiharoita parempaa arkikampausta ole olemassakaan. Kiharapilvi tehoaa ainakin ... hmmm ... joihinkin miesihmisiin aika metkalla tavalla.


    • pitkäthiukset-vm-59

      Lähes 50 vuotta oli lyhyet hiukset jotka vaativat 4 viikon välein kampaajan saksia pysyäkseen siisteinä. Viisi vuotta sitten päätin antaa hiusten kasvaa, aluksi tehtiin vain tasoitusleikkauksia ja nyt parin viimeisen vuoden aikana vain muutaman kerran on latvat napsittu siisteiksi. Ihana kun voi käydä kampaajalla teettämässä erilaisia kampauksia eri juhlatilaisuuksiin ja välillä vaan ihan omaksi iloksikin. Pidän löyhästi ylös kammatuista hiuksista, usealta taholta olen saanut kehuja, joten tuskin nyt ihan kamalaa on olla pitkähiuksinen tässä iässä :D

    • EiSamaanMuottiin

      Mielestäni "pitkät, suorat hiukset, otsatukka" on juurikin kaikkein paras kampaus yli 50-vuotiaalle ja todella harvalla sen ikäisellä on "ruttunen naama". Ruttunaamoja on vain alipainoisilla, erittäin kuivaihoisilla tai ketjupolttajilla.
      Lyhyet hiukset tyvikohotuksella ovat niin last season - ainaki minun mielestäni. Se on juurikin sellainen "mummotukka", jota harva 5-kymppinen kokee omakseen. :D

    • Mitäkä.mies

      Toivotan itseni tervetulleeksi "turhuuden markkinoille" Eihän asia minulle kuulu, mutta sanon mielipiteeni kuitenkin..
      Viiskyt ja risat, aikuinen nainen ei kuuntele kenenkään neuvoja ulkonäkönsä suhteen ja yhä harvempi haksahtaa edes muotioikkuihin.
      Jos sanotaan että pitkät, kihatat tai pitkät suora hiukset on bueno.. Se ei välttämättä sovi kaikille kasvonpiirteille ja toisaalta, kukapa olisi parempi tietämään sopivuuden kun itseoppinut aikuinen nainen.
      Ihan yhtähyvin voidaan kysyä mieheltä että miksi noin pitkä ja siivoton leukaparta, no siksi kun vaimo/tyttöystävä tykkää et se on nätti.... Ja sanon että ei varmasti ole!! Ihan hirveän näköinen karvanaama seon ja tyttöystävä/vaimo, vain varmistaa että kukaan ei ilkeä kajota hänen risukasaansa:) Voinhan minä olla väärässäkin, mutta en tunnusta..
      Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän pitkien hiusten puolta, jos? Niistä huolehditaan, mutta ellei niin on sama leikkauttaa terveet hiukset esille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe