Veteliläisten kännyköiden saldorajat kuuluu olevan loppu kun ne sormet verillä äänestää Äänipäitä. Mauttomat asut muuten.
Veteliläisiltä saldot loppu
9
532
Vastaukset
- M****
Ei lopu saldot keneltäkään.. T. M
- lykkyä
Äänipäitä, vaikka olen täältä Länsi- Suomesta. Oli muuten PARAS KUORO.Eikä asuissa mitään vikaa. Ihan hyvä, että jotkut uskaltautuvat erottua.
- yx räyrinkiläinen
öö... ketä ne on?
- ;)
kerranki loppu oikeeseen aikaan ne saldot kun kuoro ei menny jatkoon. hauska muttei niin kovin taitava kuoro :)
- ik9
Älykäs huumori ei varmasti juntteihin pure. Tämä edellinen kirjoittaja on hyvä osoitus siitä. Juntit on aina myös katkeria kaikesta, kuten tämäkin kaveri.
- joo hyi.
En äänestäny vaikka asunki vetelisä. Ei vois vähempää kiinnostaa. En ees kattonu koko ohojelmaa ko kerran vilaukselta.
Ja vielä jotain vammasia "kisastudioitaki" oikein pitäny pystyttää.- ****
"Ja vielä jotain vammasia "kisastudioitaki" oikein pitäny pystyttää."
Käskikö ne oikeen sun pystyttää kisastudion? - joo hyi.
**** kirjoitti:
"Ja vielä jotain vammasia "kisastudioitaki" oikein pitäny pystyttää."
Käskikö ne oikeen sun pystyttää kisastudion?Sano sitte kö pitää nauraa.
Pystyttihän ne muka johonki uunoon ja hotellille kisastudioita, kuka sano että minä niitä oon pystyttäny? On se kolokkoa ku joillaki on tollasia lukihäiriöitä vielä nykypäivänäki, vaikka kouluja on kaikki käyny.
Vai luulikko olevas pelekästään hauska? Ehkä oman äitis mielestä oot, et muitten. - ookoo12
Ei vois vähempää kiinnostaa ja vammanen tulevat aina saamattomien suista. Ei niitä kiinnosta mikään, kun eivät tiedä mistään mitään. Aivot ovat surkastuneet siellä peräkammarissa nysvätessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034593Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743881363- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10867- 64866