reistailee tuo Bluetooth juttu tässä mäkissä ja nyt kysyisin että pystyykö sen tuon bluetooth moduulin ottamaan kokonaan pois tuolta koneen sisältä. En tarvitse sitä mihinkään ja hermo menee kun joutuu sammuttamaan koneen aina , kun muuten tää omena käynnistyy ja sammuu ihan koko aika kannen oltaessa kiinni. Olen yrittänyt kaikki poppaskonstit mitä tuolla palstoilla neuvotaan ja hetken toimii ja sit taal alkaa sama show!
Ja jos tuon pystyy tekee niin tää pitää varmaan raahata jonnekkin huoltoon ja se maksaa mitä?
Mac OS X Bluetooth moduuli
6
563
Vastaukset
- 1stMacFinn
Näkyykö sulla Bluetoothin tila valikkopalkissa? Jos näkyy, siellä on käsky Sammuta Bluetooth. Ja jos ei näy, Järjestelmäasetukset, kohdassa Bluetooth on sama valinta, Päällä ja pois.
Ei sitä tarvii koneesta purkaa etkä saisikaan.
Mikähän Bluetooth laite sulla on paritettuna konees kanssa, kun jatkuvasti herättelee? Mulla on MBP:ssä BT hiiri eikä se herättele. Mac minissä on BT näppis ja hiiri ja sekin nukkuu ok.
Tietysti on mahdollista, että sulla on joku rautavika koneessas, mutta ei täällä korjausarvioita anneta, soita huoltoon.- hermo menee
Ei mulla oo mitään laitetta paritettuna ton töötin kans Ja nytkään se ei ole päällä. Niin ja kyllä se näkyy tuolla valikkorivil! Tälläkin hetkell tossa tööt kuvakkeen päällä on tollainen hassu merkki. Eli se ei toimi! Lähetin jo huoltoon sähköpostia ja kysyin että onnistuuko tuo töötin poisto tästä koneesta.
- sama ku edelläkin
hermo menee kirjoitti:
Ei mulla oo mitään laitetta paritettuna ton töötin kans Ja nytkään se ei ole päällä. Niin ja kyllä se näkyy tuolla valikkorivil! Tälläkin hetkell tossa tööt kuvakkeen päällä on tollainen hassu merkki. Eli se ei toimi! Lähetin jo huoltoon sähköpostia ja kysyin että onnistuuko tuo töötin poisto tästä koneesta.
Bluetooth modulin poisto maksaa 140e. Emme pysty takaamaan että
ongelmat poistuvat.
Meillä perustarkistus maksaa 70e, se sisältää suullisen korjausarvion
ja jos vika on ilmeinen ja helposti korjattavissa, se tehdään samaan
hintaan ( tarvikkeet) - Mäkkitupalainen
sama ku edelläkin kirjoitti:
Bluetooth modulin poisto maksaa 140e. Emme pysty takaamaan että
ongelmat poistuvat.
Meillä perustarkistus maksaa 70e, se sisältää suullisen korjausarvion
ja jos vika on ilmeinen ja helposti korjattavissa, se tehdään samaan
hintaan ( tarvikkeet)Mistä yleensä päättelet, että ongelmasi(?) yleensä johtuu Bluetoothista?
Bluetoothinhan saa pois kuten edellä neuvottiin (paitsi minulla Tiikerin valikossa lukee:
Bluetooth Pois ja Bluetool päälle), jos sen kokee häiritseväksi. Ei sen takia tarvitse koneen sisuksia sorkkia…
Eikä tuo perimmäinen ongelmasikaan oikein selvinnyt… kerrohan tarkemmin. - hermo...
Mäkkitupalainen kirjoitti:
Mistä yleensä päättelet, että ongelmasi(?) yleensä johtuu Bluetoothista?
Bluetoothinhan saa pois kuten edellä neuvottiin (paitsi minulla Tiikerin valikossa lukee:
Bluetooth Pois ja Bluetool päälle), jos sen kokee häiritseväksi. Ei sen takia tarvitse koneen sisuksia sorkkia…
Eikä tuo perimmäinen ongelmasikaan oikein selvinnyt… kerrohan tarkemmin.missä muualla se vika vois olla ku tossa töötissä. No mulla on kans tiikeri tässä koneessa , mutta mie EN saa sorkittua noita töötti asetuksia kun tuon merkin päällä on tollainen sahalaita kuvio ja järjestelmäasetuksissa ei ole koko töötti valikkoa! Olen asentanut koko käyttiksenkin uudestaan ja ongelma vaan senkun pysyy.
- peruskäyttäjä
itselläni oli ongelmia MBP Btoothin kanssa. sain ohjeeksi tehdä virranhallinnan nollauksen. Eli koitapa seuraavaa:sammuta kone, sitten paina alas SHIFT CTRL ALT (näppiksen oikeassa reunassa ) ja LYHYESTI paina virtakatkaisijasta. pidä näppikset painettuna hetken ja homma siinä. En vielä ihan varma auttoiko itselläni, kun tänään vasta tein. No homma ei kestä kuin hetken joten ei varmaan haittaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984