Mac OS X Bluetooth moduuli

Hermot loppu

reistailee tuo Bluetooth juttu tässä mäkissä ja nyt kysyisin että pystyykö sen tuon bluetooth moduulin ottamaan kokonaan pois tuolta koneen sisältä. En tarvitse sitä mihinkään ja hermo menee kun joutuu sammuttamaan koneen aina , kun muuten tää omena käynnistyy ja sammuu ihan koko aika kannen oltaessa kiinni. Olen yrittänyt kaikki poppaskonstit mitä tuolla palstoilla neuvotaan ja hetken toimii ja sit taal alkaa sama show!
Ja jos tuon pystyy tekee niin tää pitää varmaan raahata jonnekkin huoltoon ja se maksaa mitä?

6

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Näkyykö sulla Bluetoothin tila valikkopalkissa? Jos näkyy, siellä on käsky Sammuta Bluetooth. Ja jos ei näy, Järjestelmäasetukset, kohdassa Bluetooth on sama valinta, Päällä ja pois.

      Ei sitä tarvii koneesta purkaa etkä saisikaan.

      Mikähän Bluetooth laite sulla on paritettuna konees kanssa, kun jatkuvasti herättelee? Mulla on MBP:ssä BT hiiri eikä se herättele. Mac minissä on BT näppis ja hiiri ja sekin nukkuu ok.

      Tietysti on mahdollista, että sulla on joku rautavika koneessas, mutta ei täällä korjausarvioita anneta, soita huoltoon.

      • hermo menee

        Ei mulla oo mitään laitetta paritettuna ton töötin kans Ja nytkään se ei ole päällä. Niin ja kyllä se näkyy tuolla valikkorivil! Tälläkin hetkell tossa tööt kuvakkeen päällä on tollainen hassu merkki. Eli se ei toimi! Lähetin jo huoltoon sähköpostia ja kysyin että onnistuuko tuo töötin poisto tästä koneesta.


      • sama ku edelläkin
        hermo menee kirjoitti:

        Ei mulla oo mitään laitetta paritettuna ton töötin kans Ja nytkään se ei ole päällä. Niin ja kyllä se näkyy tuolla valikkorivil! Tälläkin hetkell tossa tööt kuvakkeen päällä on tollainen hassu merkki. Eli se ei toimi! Lähetin jo huoltoon sähköpostia ja kysyin että onnistuuko tuo töötin poisto tästä koneesta.

        Bluetooth modulin poisto maksaa 140e. Emme pysty takaamaan että
        ongelmat poistuvat.

        Meillä perustarkistus maksaa 70e, se sisältää suullisen korjausarvion
        ja jos vika on ilmeinen ja helposti korjattavissa, se tehdään samaan
        hintaan ( tarvikkeet)


      • Mäkkitupalainen
        sama ku edelläkin kirjoitti:

        Bluetooth modulin poisto maksaa 140e. Emme pysty takaamaan että
        ongelmat poistuvat.

        Meillä perustarkistus maksaa 70e, se sisältää suullisen korjausarvion
        ja jos vika on ilmeinen ja helposti korjattavissa, se tehdään samaan
        hintaan ( tarvikkeet)

        Mistä yleensä päättelet, että ongelmasi(?) yleensä johtuu Bluetoothista?
        Bluetoothinhan saa pois kuten edellä neuvottiin (paitsi minulla Tiikerin valikossa lukee:
        Bluetooth Pois ja Bluetool päälle), jos sen kokee häiritseväksi. Ei sen takia tarvitse koneen sisuksia sorkkia…
        Eikä tuo perimmäinen ongelmasikaan oikein selvinnyt… kerrohan tarkemmin.


      • hermo...
        Mäkkitupalainen kirjoitti:

        Mistä yleensä päättelet, että ongelmasi(?) yleensä johtuu Bluetoothista?
        Bluetoothinhan saa pois kuten edellä neuvottiin (paitsi minulla Tiikerin valikossa lukee:
        Bluetooth Pois ja Bluetool päälle), jos sen kokee häiritseväksi. Ei sen takia tarvitse koneen sisuksia sorkkia…
        Eikä tuo perimmäinen ongelmasikaan oikein selvinnyt… kerrohan tarkemmin.

        missä muualla se vika vois olla ku tossa töötissä. No mulla on kans tiikeri tässä koneessa , mutta mie EN saa sorkittua noita töötti asetuksia kun tuon merkin päällä on tollainen sahalaita kuvio ja järjestelmäasetuksissa ei ole koko töötti valikkoa! Olen asentanut koko käyttiksenkin uudestaan ja ongelma vaan senkun pysyy.


    • peruskäyttäjä

      itselläni oli ongelmia MBP Btoothin kanssa. sain ohjeeksi tehdä virranhallinnan nollauksen. Eli koitapa seuraavaa:sammuta kone, sitten paina alas SHIFT CTRL ALT (näppiksen oikeassa reunassa ) ja LYHYESTI paina virtakatkaisijasta. pidä näppikset painettuna hetken ja homma siinä. En vielä ihan varma auttoiko itselläni, kun tänään vasta tein. No homma ei kestä kuin hetken joten ei varmaan haittaakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe