viisastun salaa

jussi hates jazz

Tuntuuko teistä koskaan, että vanhenemisen myötä myös viisastuisitte, ettekö?

Tosin, ei se tyhmä ole, joka virheitä tekee, vaan se joka toistaa aina samat virheet?

No mulle vähän tuppaa käymään ain silleen, et toiston puolelle menee...

Olesssani nuori
katselin auringossa
sateenkaarta
levottomana kuin illan
viimeisen
valomerkin välkähdyksiä
odottava

En nähnyt värejä
en tunnistanut kauneutta
puhumattakaan spektreistä tai
sen päässä olevasta aarteesta
jota seeuraamalla
olisin löytänyt kultani.

Tullessani kultaiseen keski-ikäään
katselen sateiselle taivaalle
niin kuin vankka vuosirenkaansa
maan ravinteista
viisastuneena imenyt mänty
ylpeänä neulasistaan ja
niissä humisevasta lehtivihreästä

Auringon kuivatessa ensimmäisiä
pisaroita taittuu valo pisaran etupinnasta
ja heijastuu palavana pensaana
kirvelevin silmin
verkkokalvolle
aistikkaana
selkäytimeni salaisiin
koskemattomiin tuntoihin

Kurottaudun ja nousen
upeea sateenkaarta kohti;
en poikanen enää
enkä valmis vielä
mutta nyt tiedän
Minä Rakastan
Sinua

En tarvitse muuta

http://www.youtube.com/watch?v=tG8T0IfBxlk

Hyvää viikonloppua ja railakasta perjantaita ;)

"sorateiden virtuoosi lentää matalaa, nuoteista hän soittaa kuin rubinstein"

p.s

Mua jännittää, oisko 40 sefu viisastunu vanhennuttuaan (huh, olipa vaikee sana taas pe iltaan) tai siis... no kyll te tiedätte ;)

41

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurjenkello

Joskus, tai oikeastaan aina tuntuu siltä, kuin se pikkutyttö olisi jäänyt minuun asumaan...

En tiedä miksi, mutta olen sanonut sille pikkulikalle, että tarvitsen sinua...... älä mene pois, kaipaan sinua.... jos vähääkään loittonet.

Tasapainoa vanheneminen on tuonut ja se lie sitä viisautta, hyvä niin, mutta kyllä niitä mokia tulee ja menee..... en niistä kaikista mitää ole oppinut, surku = (

sitten nuo soratiet...... niitä on tullut tallustettua tennarit länässä ja joskus käsissä...... ai ku sattuu, apua!

Mut mulla toi sama.. sateenkaaren päästä ei löytynyt kultaa, eikä "kultaa".. huono nuoruus...

Ehkä seuraavalla sateella, paisteella nään sellaisen sateenkaaren....... ja sitten olen rikas...... :)

Kivaa vkl

• jussi hates jazz

oon ilonen tosta sun sisäisestä nuoruudesta, pidä se, always and ever ;)

oon varma et sulle sitä kultaa......

"tyttö kaunis suloinen
        sydämeltään iloinen
        poimii kedon kukkasista kranssin sulhollensa
        huomenna kun väistyy kuu
        tyttö kaunis suppusuu
        antaa hennon vartensa komistuksellensa...."

http://www.youtube.com/watch?v=IjWMR1SpqKM

• Kurjenkello
        jussi hates jazz kirjoitti:

oon ilonen tosta sun sisäisestä nuoruudesta, pidä se, always and ever ;)

oon varma et sulle sitä kultaa......

"tyttö kaunis suloinen
        sydämeltään iloinen
        poimii kedon kukkasista kranssin sulhollensa
        huomenna kun väistyy kuu
        tyttö kaunis suppusuu
        antaa hennon vartensa komistuksellensa...."

http://www.youtube.com/watch?v=IjWMR1SpqKM

kilahtaa nyt tämä likka!

Aamu on hyvä aloittaa kimpaleella kultaa....... jäi muuten soimaan päähän.

Nyt tuntuu siltä kuin aivan varmasti olen noussut "oikealla jalalla".... tästä päivästä tulee taatusti kultakimpaleen arvoinen :) Ellei sit joku tule ja sössi tätä fiilistä......

Tänään täytyy laittaa mökki talviunille, tai ainakin varovasti kertoa sille, että yrittää pikkuhiljaa asennoitua siihen ajatukseen, että on rauhoittumisen aika. Monta tarinaa mökki taas kuuli tänäkin kesänä..... voi hurja sentään niitä juttuja......... sillä seinillä on korvat.

• jussi hates jazz
        Kurjenkello kirjoitti:

kilahtaa nyt tämä likka!

Aamu on hyvä aloittaa kimpaleella kultaa....... jäi muuten soimaan päähän.

Nyt tuntuu siltä kuin aivan varmasti olen noussut "oikealla jalalla".... tästä päivästä tulee taatusti kultakimpaleen arvoinen :) Ellei sit joku tule ja sössi tätä fiilistä......

Tänään täytyy laittaa mökki talviunille, tai ainakin varovasti kertoa sille, että yrittää pikkuhiljaa asennoitua siihen ajatukseen, että on rauhoittumisen aika. Monta tarinaa mökki taas kuuli tänäkin kesänä..... voi hurja sentään niitä juttuja......... sillä seinillä on korvat.

niin joku on väittäny myös todeksi;

"sua kuunnellaan, sillä seinilläkin korvat on,
        joka askelen lyhyen, joka sanan hiljaisen,
        seinät kuulla voi sen, mutta kuulla ei ne saa,
        kun sinuun katson sua suutelen.
        vain vaieten, sua suutelen"

toisin joku on myös sanonu, että paheiden summa on vakio?

no mun tapauksessa univelka saldo summa meni just nyt about -10 pakkaselle, ans katon kelloo, juu näin o

katotaan illemmalla sitä jalan nousukuntoa ;)

• Kurjenkello

niin joku on väittäny myös todeksi;

"sua kuunnellaan, sillä seinilläkin korvat on,
        joka askelen lyhyen, joka sanan hiljaisen,
        seinät kuulla voi sen, mutta kuulla ei ne saa,
        kun sinuun katson sua suutelen.
        vain vaieten, sua suutelen"

toisin joku on myös sanonu, että paheiden summa on vakio?

no mun tapauksessa univelka saldo summa meni just nyt about -10 pakkaselle, ans katon kelloo, juu näin o

katotaan illemmalla sitä jalan nousukuntoa ;)

mutta minkä ihmeen paheiden....

Ei ole pahetta, on vaan hyvettä :)

Tai toisaalta.......ainoa mikä on vallitsevaa on lankeamisen sietämätön keveys.............

Ja luultavasti jalka nousee illalla ihan keveästi...... toivotaan ainakin :-)

• jussi hates jazz
        Kurjenkello kirjoitti:

mutta minkä ihmeen paheiden....

Ei ole pahetta, on vaan hyvettä :)

Tai toisaalta.......ainoa mikä on vallitsevaa on lankeamisen sietämätön keveys.............

Ja luultavasti jalka nousee illalla ihan keveästi...... toivotaan ainakin :-)

omalta kohalta kovin varma tosta "humppakunnosta" tänään ;)

paheista sen verran, että voithan sä tietysti yrittää olla hyveinen, mutta nyt täytyy muistaa, että ihmisen kohtalo on lyöty jo aikoinaan paratiisissa, kun se omppu tuli syötyä ja sen mukana synti ja lankeemus on kaikilla sielussa polttomerkattuna, aina voi tosin pyytää anteeksi harhautumistaan, mutta tästä päästiinkin mua kovasti kiehtovaan asiaaan;

mä tiedän noin suurin piirtein mitä uskonto sanoo, mitä laki sanoo, mitä työnantaja sanoo, mitä kaverit sanoo, mitä jälkikasvu sanoo........

kukas sen sanoo, onko noista tai muista, jotka unohdin listata, kukaan oikutettu määrittelemään, mikä on hyve ja mikä pahe, me vaan luullaan liikaa ja uskotaan kaikkea mitä ylhäältä sanotaan. nyt en halua tässä paheksua kenenkään uskomuksia, enkä missään tapauksessa väheksyä lakien ja järlestyksen voimaa toimivassa yhteiskunnassa.

pelkästään heittää ajatuksena muillekin ilmaan, onko tässä elämässä mitään järkee ;)

näitäkö joskus miettii, voip tulla pää kippeeks, jopa kippeemmäks ko mulla toi liikunta teettää yöjalassa ;)

kevyesti kohti keskipäi... eiku keskiyötä ;)

• Kurjenkello

omalta kohalta kovin varma tosta "humppakunnosta" tänään ;)

paheista sen verran, että voithan sä tietysti yrittää olla hyveinen, mutta nyt täytyy muistaa, että ihmisen kohtalo on lyöty jo aikoinaan paratiisissa, kun se omppu tuli syötyä ja sen mukana synti ja lankeemus on kaikilla sielussa polttomerkattuna, aina voi tosin pyytää anteeksi harhautumistaan, mutta tästä päästiinkin mua kovasti kiehtovaan asiaaan;

mä tiedän noin suurin piirtein mitä uskonto sanoo, mitä laki sanoo, mitä työnantaja sanoo, mitä kaverit sanoo, mitä jälkikasvu sanoo........

kukas sen sanoo, onko noista tai muista, jotka unohdin listata, kukaan oikutettu määrittelemään, mikä on hyve ja mikä pahe, me vaan luullaan liikaa ja uskotaan kaikkea mitä ylhäältä sanotaan. nyt en halua tässä paheksua kenenkään uskomuksia, enkä missään tapauksessa väheksyä lakien ja järlestyksen voimaa toimivassa yhteiskunnassa.

pelkästään heittää ajatuksena muillekin ilmaan, onko tässä elämässä mitään järkee ;)

näitäkö joskus miettii, voip tulla pää kippeeks, jopa kippeemmäks ko mulla toi liikunta teettää yöjalassa ;)

kevyesti kohti keskipäi... eiku keskiyötä ;)

ei se nyt noin mene.

Perisynti kyllä tuli silloin tuon omenajutun seurauksena. Mutta ei meillä ole syntymästä alkaen kirjoitettuna minnekään tulevaisuuttamme. Aika ja aavistamattomat tapahtumat on oma lukunsa elämässämme, eli olemme väärässä paikassa väärään aikaan jne. Myös se, mitä päätöksiä itse teemme, vaikuttaa miten elämässä kulkee.

Kyllä, kyllä yritän olla hyveinen. En kuitenkaan ole täydellinen, koska tässä järjestelmässä kukaan ei ole..... tehdään tahtomattamekin virheitä. Tämä systeemi on mätä.

Toi anteeksipyyntö oli hyvä pointti. Vaikea.......... mutta kannattava katumusmatka.

Oletan, että me aikuisina ainaski tiedämme, mikä on oikein ja mikä väärin........eli hyve ja pahe. Haluaisitko kenties mainita jontun asian, josta et tiedä kumpaa on? Sen jälkeen meikä voi ottaa oikeuden määritellä kumpaan sarjaan se kuuluu.....

Ja tuohon onko elämässä järkeä vastaan: kyllä tässä on. Monet asiat on ihan meidän omista valinnoistamme kiinni, ei aina voi syyttää ketään ulkopuolisia niistä. Elämä on rikkaus ja yritän nauttia tästä.

Mielestäni monet juuri pienet asiat on kauniita ja tärkeitä.

Tällä kertaa tälläinen tapaus........

• jussi hates jazz
        Kurjenkello kirjoitti:

ei se nyt noin mene.

Perisynti kyllä tuli silloin tuon omenajutun seurauksena. Mutta ei meillä ole syntymästä alkaen kirjoitettuna minnekään tulevaisuuttamme. Aika ja aavistamattomat tapahtumat on oma lukunsa elämässämme, eli olemme väärässä paikassa väärään aikaan jne. Myös se, mitä päätöksiä itse teemme, vaikuttaa miten elämässä kulkee.

Kyllä, kyllä yritän olla hyveinen. En kuitenkaan ole täydellinen, koska tässä järjestelmässä kukaan ei ole..... tehdään tahtomattamekin virheitä. Tämä systeemi on mätä.

Toi anteeksipyyntö oli hyvä pointti. Vaikea.......... mutta kannattava katumusmatka.

Oletan, että me aikuisina ainaski tiedämme, mikä on oikein ja mikä väärin........eli hyve ja pahe. Haluaisitko kenties mainita jontun asian, josta et tiedä kumpaa on? Sen jälkeen meikä voi ottaa oikeuden määritellä kumpaan sarjaan se kuuluu.....

Ja tuohon onko elämässä järkeä vastaan: kyllä tässä on. Monet asiat on ihan meidän omista valinnoistamme kiinni, ei aina voi syyttää ketään ulkopuolisia niistä. Elämä on rikkaus ja yritän nauttia tästä.

Mielestäni monet juuri pienet asiat on kauniita ja tärkeitä.

Tällä kertaa tälläinen tapaus........

muutamia pinnallisesti sivuuttaen.

Ihmiskunta haluaisi elää rauhassa, mutta ongelma on, että me yritämme levittää rauhaa sotimalla. Sodimme rauhan tai vapauden nimissä…

Uhraamme panoksemme yritykselle, joka heittää meidän kylmästi ulos siirtäessään tuotannon jonnekin, missä se saa enemmän voittoa....

Eräissä uskonnoissa ehkäisy, housujen käyttö, kasvojen palajstaminen on vastoin ....

Lajitovereitamme on köyhyysrajan alapuolella, ilman asuntoa kylmässä, nälkä vieraana harvasa päivä...

Saastutamme ympäristöämme oman hyvinvointimme ja mukavuudehalumme seurauksena.....

Näitä kaikkia asioita pidetään hengissä lakien, uskontojen ja ennenkaikkea meidän ihmisten toimesta.Tiedämme ja erotamme mikä on hyvää ja pahaa ja silti voimattomina levitämme käsiämme, kunhan meillä itsellämme on asiat riittävän hyvin.

Mitä enenemän näitä asioita miettii, on helppo huomata kuinka vähän loppujen lopuksi tiedän mistään yhtään mitään. Tieto lisää tiedettävän määrää. Kaikkein vaarallisinta oppimisen polulla on luulla, että tietää jotain. Silloin kaikki oppimien pysähtyy sen asian suhteen siihen.

Ei kaikea tietoa voi ottaa täydellisenä totuutena. Vain olemalla vapaita tiedon vankilasta voimme olla vapaita myös muilla elämän tasoilla.

Saatamme rämpiä päämäärämme suuntaan koko elämämme vain siksi, että emme älyä kyseenalaistaa sen järkevyyttä.

Hyvyys ei tule vain lisäämällä hyvyyttä vaan poistamalla pahuutta, jolloin jäljelle jää hyvyys, joka on meidän luonnollinen olotilamme.

Olipas kovasti maailmanparannusta, nyt kahville nauttimaan aromista ;)

• Kurjenkello

muutamia pinnallisesti sivuuttaen.

Ihmiskunta haluaisi elää rauhassa, mutta ongelma on, että me yritämme levittää rauhaa sotimalla. Sodimme rauhan tai vapauden nimissä…

Uhraamme panoksemme yritykselle, joka heittää meidän kylmästi ulos siirtäessään tuotannon jonnekin, missä se saa enemmän voittoa....

Eräissä uskonnoissa ehkäisy, housujen käyttö, kasvojen palajstaminen on vastoin ....

Lajitovereitamme on köyhyysrajan alapuolella, ilman asuntoa kylmässä, nälkä vieraana harvasa päivä...

Saastutamme ympäristöämme oman hyvinvointimme ja mukavuudehalumme seurauksena.....

Näitä kaikkia asioita pidetään hengissä lakien, uskontojen ja ennenkaikkea meidän ihmisten toimesta.Tiedämme ja erotamme mikä on hyvää ja pahaa ja silti voimattomina levitämme käsiämme, kunhan meillä itsellämme on asiat riittävän hyvin.

Mitä enenemän näitä asioita miettii, on helppo huomata kuinka vähän loppujen lopuksi tiedän mistään yhtään mitään. Tieto lisää tiedettävän määrää. Kaikkein vaarallisinta oppimisen polulla on luulla, että tietää jotain. Silloin kaikki oppimien pysähtyy sen asian suhteen siihen.

Ei kaikea tietoa voi ottaa täydellisenä totuutena. Vain olemalla vapaita tiedon vankilasta voimme olla vapaita myös muilla elämän tasoilla.

Saatamme rämpiä päämäärämme suuntaan koko elämämme vain siksi, että emme älyä kyseenalaistaa sen järkevyyttä.

Hyvyys ei tule vain lisäämällä hyvyyttä vaan poistamalla pahuutta, jolloin jäljelle jää hyvyys, joka on meidän luonnollinen olotilamme.

Olipas kovasti maailmanparannusta, nyt kahville nauttimaan aromista ;)

kyllä kärryiltä....... niin, että kumpaa on...

mutta otan kantaa tietenkin : )

Ihmiskunta on tappanut toisiaan vuosituhannet uskonnon nimissä ja luulevat, että sotimalla tulee rauha... idioottimaista kuvittelua.

Ahkeruus on ilomme..... ja sit tulee potkut..... sanoo kokemuksen rintaääni.

Niin ja telkkariakaan ei saa katsoa....... on se vaan niin syntistä. Tuossakin ihmetyttää se, miten he voivat kulkea ulkosalla, kun kiusauksia on kaikkialla....... tai sitten olen niin irstainen nähdäkseni jotakin sellaista..........

Muuten, kuinka moni olisi valmis ottamaan kodittoman omiin nurkkiinsa? On isoja hienoja omakotitaloja ja monta huonetta....... eikös sinne nyt pari kulkuria mahtuisi....... Se olisi jaloa auttamista se.

Ei me yksilöinä paljoa voida tehdä suuren maailman suurten murheiden eteen. Joskus vaan tuntuu siltä, että olen liian pieni ottamaan kaikki maailman murheet niskoilleni.....silti vähättelemättä niitä.

Liika tieto lisää tuskaa, se pätee tähän liiankin hyvin.

Tämä menee myös kahville ja pullalle, eli pullakahville :)

• jussi hates jazz
        Kurjenkello kirjoitti:

kyllä kärryiltä....... niin, että kumpaa on...

mutta otan kantaa tietenkin : )

Ihmiskunta on tappanut toisiaan vuosituhannet uskonnon nimissä ja luulevat, että sotimalla tulee rauha... idioottimaista kuvittelua.

Ahkeruus on ilomme..... ja sit tulee potkut..... sanoo kokemuksen rintaääni.

Niin ja telkkariakaan ei saa katsoa....... on se vaan niin syntistä. Tuossakin ihmetyttää se, miten he voivat kulkea ulkosalla, kun kiusauksia on kaikkialla....... tai sitten olen niin irstainen nähdäkseni jotakin sellaista..........

Muuten, kuinka moni olisi valmis ottamaan kodittoman omiin nurkkiinsa? On isoja hienoja omakotitaloja ja monta huonetta....... eikös sinne nyt pari kulkuria mahtuisi....... Se olisi jaloa auttamista se.

Ei me yksilöinä paljoa voida tehdä suuren maailman suurten murheiden eteen. Joskus vaan tuntuu siltä, että olen liian pieni ottamaan kaikki maailman murheet niskoilleni.....silti vähättelemättä niitä.

Liika tieto lisää tuskaa, se pätee tähän liiankin hyvin.

Tämä menee myös kahville ja pullalle, eli pullakahville :)

on minunkin kohdaltani se, että en minä yöuniani kyseisillä asioilla menetä tai itke itseäni uneen.

ei me kahdestaan näitä asioita pystytä muuttamaan ja silti

minun mielestä me asumme valheessa ja harhassa teeskennellen kaiken olevan kohdallaan ja silti annamme mielemme sumentua ja vältämme ajattelemasta asioita, jotka on helpompi haihduttaa taka-alalle kuin realisoida. Tekeekö se meistä hyviä vai pahoja?

eräässä vanhassa rukouksessa sanotaan: ”jumala! anna minulle voimia muuttaa elämässäni se, minkä voin, anna rohkeutta hyväksyä se, mitä en voi muuttaa ja anna viisautta erottaa nämä toisistaan”.

teemekö me kaikkemme ollaksemme hyviä, en usko, korkeintain vain siihen pisteeseen mikä jokaisesta tuntuu kohtuulliselta. sinänsä ei huono lähtökohta, huonomminkin voisi valita!

haluan toivottaa sinulle oikein hyvää yötä ja kauniita unia ;)

• Kurjenkello

on minunkin kohdaltani se, että en minä yöuniani kyseisillä asioilla menetä tai itke itseäni uneen.

ei me kahdestaan näitä asioita pystytä muuttamaan ja silti

minun mielestä me asumme valheessa ja harhassa teeskennellen kaiken olevan kohdallaan ja silti annamme mielemme sumentua ja vältämme ajattelemasta asioita, jotka on helpompi haihduttaa taka-alalle kuin realisoida. Tekeekö se meistä hyviä vai pahoja?

eräässä vanhassa rukouksessa sanotaan: ”jumala! anna minulle voimia muuttaa elämässäni se, minkä voin, anna rohkeutta hyväksyä se, mitä en voi muuttaa ja anna viisautta erottaa nämä toisistaan”.

teemekö me kaikkemme ollaksemme hyviä, en usko, korkeintain vain siihen pisteeseen mikä jokaisesta tuntuu kohtuulliselta. sinänsä ei huono lähtökohta, huonomminkin voisi valita!

haluan toivottaa sinulle oikein hyvää yötä ja kauniita unia ;)

vähän itkettää.

Mitä tänään koulussa opit poika pellavapäinen?

Tämän päivän teema on tämä:

Kauneimmat hyveet ovat: ahneus, välinpitämättömyys ja itsekkyys.
        Ja kauheimmat synnit ovat: rakkaus, hyvä tahto ja ystävyys..

Pelle lupaa, että tulee vielä aika, jolloin syyttömät eivät enää kärsi vääryyttä........
        Pelle ei valehtele.... yritetään jaksaa odottaa!

Välinpitämättömyys on aina pahasta. Jokaisen on kannettava oma vastuunsa kaikesta mahdollisesta. Itse en tajua millään sitä roskan määrää, mikä paljastuu keväällä lumien sulettua. Sekin on ympäristöhaitta, vaikka ei suuri, mutta siihen me voimme vaikuttaa jo pelkällä kotiopetuksella lapsuudesta lähtien.

Samaa mieltä tuosta. Kun pitää aivot sumeena, ei tartte ottaa sillee kantaa ja sillee sit vastuutakaan..... ja ei tartte sit olla kuin vaan olla, kun ei se nyt mulle sit oikeestaa kuulukaa...... emmä jaxa miettii.......

Tuo rukous on hyvä!

Eiköhän se mene niín, että me elämme tätä päivää "säästöliekillä". Paljon jää hyvää sanomatta läheisille ja samalla odotamme... eihän toikaan sano mulle mitään kivaa... mix mä sit sanoisin..... noidankehä valmis.

Mutta mitä me sitten voitaisiinkaan tehdä. Jätteet menee juuri siihen pisteeseen, mihin taloyhtiö sen määrää. Olen kiltti, teen ruokaa, teen työtä, lenkkeilen, olen "hilpee hanna" ja kaikkee... mitä mun sit viel pitäs?

• jussi hates jazz
        Kurjenkello kirjoitti:

vähän itkettää.

Mitä tänään koulussa opit poika pellavapäinen?

Tämän päivän teema on tämä:

Kauneimmat hyveet ovat: ahneus, välinpitämättömyys ja itsekkyys.
        Ja kauheimmat synnit ovat: rakkaus, hyvä tahto ja ystävyys..

Pelle lupaa, että tulee vielä aika, jolloin syyttömät eivät enää kärsi vääryyttä........
        Pelle ei valehtele.... yritetään jaksaa odottaa!

Välinpitämättömyys on aina pahasta. Jokaisen on kannettava oma vastuunsa kaikesta mahdollisesta. Itse en tajua millään sitä roskan määrää, mikä paljastuu keväällä lumien sulettua. Sekin on ympäristöhaitta, vaikka ei suuri, mutta siihen me voimme vaikuttaa jo pelkällä kotiopetuksella lapsuudesta lähtien.

Samaa mieltä tuosta. Kun pitää aivot sumeena, ei tartte ottaa sillee kantaa ja sillee sit vastuutakaan..... ja ei tartte sit olla kuin vaan olla, kun ei se nyt mulle sit oikeestaa kuulukaa...... emmä jaxa miettii.......

Tuo rukous on hyvä!

Eiköhän se mene niín, että me elämme tätä päivää "säästöliekillä". Paljon jää hyvää sanomatta läheisille ja samalla odotamme... eihän toikaan sano mulle mitään kivaa... mix mä sit sanoisin..... noidankehä valmis.

Mutta mitä me sitten voitaisiinkaan tehdä. Jätteet menee juuri siihen pisteeseen, mihin taloyhtiö sen määrää. Olen kiltti, teen ruokaa, teen työtä, lenkkeilen, olen "hilpee hanna" ja kaikkee... mitä mun sit viel pitäs?

et sä oot aikaansaapa, ilonen, kiltti......mutt se ei ookkaan se mun pointti.

mä olen mielestäni hyvä, sä oot mielestäs hyvä, vanhanen, halonen, obama....kaikki ovat hyviä ja silti meillä on jostain syystä paljon pahaa tässä maailmassa.

varmasti jokainen tietää subjektiivisesti miten haluaa elää, mikä on hyvää ja mikä pahaa omalla kohdallaan, mutta kun sitä mitataan objektiivisesti kaikkeen mahdolliseen, onkin vaikeampi mennä sanomaan monestakaan asiasta mitä se edustaa. sun hyvä voi olla mun paha ja päinvastoin.

silti minun mielestäni maailma on täynnä puheita, kirjoituksia, julistuksia, oppeja, hienoja korulauseita, mustetta paperilla ja käytännössä ne eivät välttämättä merkitse puoliakaan, joskus eivät mitään.

tällaisia, hyvän ja pahan olemuksia minä joskus joutena ollessain pohdin ja niinko sanoin pää voip tulla kippeeks, mutt silti mä en oo perusluenteeltani synkkä, päivastoin iloluonteinen romantikko ;)

• Putkivalo

Liian hapokasta, ei pysyt vastaamaan, heh..

• jussi hates jazz

kohta itteä itkettää, silmät seisoo ko kaappikello, onnex vaan silmät ja fleda näköjään, peilist pikaseen kattottuna.

Hyvää huomenta sulle ja öitä mulle!

You are not a girl, but perfect woman i guess....teardrops and all ;)

• Putkivalo

kohta itteä itkettää, silmät seisoo ko kaappikello, onnex vaan silmät ja fleda näköjään, peilist pikaseen kattottuna.

Hyvää huomenta sulle ja öitä mulle!

You are not a girl, but perfect woman i guess....teardrops and all ;)

Tässä sulle tuutulaulu. Ei kyllä liity oikein mihinkään, mutta oihniinkaunis..

http://www.youtube.com/watch?v=iL1K9-MFqnQ

Nuku hyvin :)

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

Tässä sulle tuutulaulu. Ei kyllä liity oikein mihinkään, mutta oihniinkaunis..

http://www.youtube.com/watch?v=iL1K9-MFqnQ

Nuku hyvin :)

ystävällinen olit, mä tiesin et olisit ;)

kiittää hän, makosasti nukutti, hyvin oli laulettu ;)

• Putkivalo

ystävällinen olit, mä tiesin et olisit ;)

kiittää hän, makosasti nukutti, hyvin oli laulettu ;)

monet jo peitellyt :)) vielä enempi nukuttanut ;)) ja tähän et vastaa tai tulee pannusta :P

Webbiwiidakon sanonta:
        Paljon peitteli, paljon nukutti, nyt on vihdoin netti pimeenä :))

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

monet jo peitellyt :)) vielä enempi nukuttanut ;)) ja tähän et vastaa tai tulee pannusta :P

Webbiwiidakon sanonta:
        Paljon peitteli, paljon nukutti, nyt on vihdoin netti pimeenä :))

koukku, auts ;)

niin pimenee, mikä pimenee, oisko ehkä aurinko, jos juiceen uskomme ja miksemme uskoisi

hyvää yötä tuutulaulun kera, mä peittelen nyt ;)

http://www.youtube.com/watch?v=96IfVK52J9I

• Ich bin...

sillä tyhmän on helppo viisastua. Kunhan ei liikaa viisastu, sillä saksalaisen sananlaskun mukaan "Liian fiksu on tyhmä."
      Mutta, kun olen jo tyhmä, niin olenko sitten liian fiksu?

Viisaalta kysyminen on viisauden alku.

Täysillä taas fanitan runoasi. Love is in the air. Onko? Jep...

http://www.youtube.com/watch?v=ykmewqEUZHU

Railakkaan perjantain jälkeen rauhallista lauantaita!

• jussi hates jazz

ohne dich kann ich nicht sein
        ohne dich
        mit dir bin ich auch allein
        ohne dich
        ohne dich zähl ich die Stunden ohne dich
        mit dir stehen die Sekunden

mein herz brennt aber....

niin rakkautta on ilmassa tottakai, mä oon lähes aina rakastunut, ihastunut ....mieluisa olotila ;)

se monesti tuppaa menemään niin, että kun on paljon kirjaviisautta eli todella viisas, on yleensä tyhmä monissa käytännön asioissa ;)

jep tänään tosi iisisti,boltsi on sekasi, kiitos kannustuksesta ;)

• Ich bin...

ohne dich kann ich nicht sein
        ohne dich
        mit dir bin ich auch allein
        ohne dich
        ohne dich zähl ich die Stunden ohne dich
        mit dir stehen die Sekunden

mein herz brennt aber....

niin rakkautta on ilmassa tottakai, mä oon lähes aina rakastunut, ihastunut ....mieluisa olotila ;)

se monesti tuppaa menemään niin, että kun on paljon kirjaviisautta eli todella viisas, on yleensä tyhmä monissa käytännön asioissa ;)

jep tänään tosi iisisti,boltsi on sekasi, kiitos kannustuksesta ;)

Rammsteinia oli se...

Tämä jotain muuta:

Liebe mich, immer und ewiglich!
        Liebe mich! Ich kann nicht mehr warten.
        Jeden Tag sollst du mir schenken,
        jede Nacht an mich nur denken.

Voiko käytännön asioissa olla tyhmä, tumpelo voi kyllä olla, mutta tyhmä...

Sunnuntaita mukavata!

http://www.youtube.com/watch?v=EYFC4god31o

• jussi hates jazz
        Ich bin... kirjoitti:

Rammsteinia oli se...

Tämä jotain muuta:

Liebe mich, immer und ewiglich!
        Liebe mich! Ich kann nicht mehr warten.
        Jeden Tag sollst du mir schenken,
        jede Nacht an mich nur denken.

Voiko käytännön asioissa olla tyhmä, tumpelo voi kyllä olla, mutta tyhmä...

Sunnuntaita mukavata!

http://www.youtube.com/watch?v=EYFC4god31o

ole monasti sama asia ;)

küß mich heiß,
        daß ich es endlich weiß...vai miten se nyt jatkuu...

http://www.youtube.com/watch?v=LNg6oJmB7dQ

iloluonteista sunnuntaita juu, nyt täytyy lähteä lenkille, raittiiseen ilmaan, jos vaikka menis tukka sekasin ;)

• joka pitää kutinsa:

Viisas oppii toisten virheistä,

hölmö oppii omista virheistään.

• jussi hates jazz

fifty-sixty?

täytyy myös muistaa, että jos ei mitään tee, ei tee myöskään koskaan virheitä ;)

• lady in black

ei asu meissä, tai siis ainakaan minussa. Tarkoittaako että jos ei ole viisas niin on tyhmä?
      Mitä on salaa viisastuminen, sitäkö että oppii peittämään tyhmyyden? Vai onko ne edes vastakohtia? Kai sitä matkanvarrella jotenkin viisastuu, osaako vaan hyödyntää sitä tarpeen mukaan?
      ¨Toivottavsti sun runoilut nyt pysyy täällä, tuo runopalsta on tosiaan kylmähkö areena! ei jaksa siellä käydä, vaikka runoista tykkäänkin ja varsinkin noista sun viisauksista. Kiitos taas tuosta!
      Sisällä asuu ikuisesti se piku likka, peilistä katselee joku jonka aika sai kiinni ja muokkasi mieleisekseen, mutta sen pikku likan mukaan tulee mentyä kyllä aika usein. Siis luultavasti en ole viisastunut joissakin asioissa ollenkaa...luojan kiitos!

jos sä ihan pokerina heität britneyn niin takas tulee sitte jotain very special

http://www.youtube.com/watch?v=wfLg4BPLS8c

mitäs sanot?

• jussi hates jazz

pajon kyssäreitä, joihin ei taida olla helppoja vastauksia, ei ainakaan tämän päiväisellä kunnolla, mulla just happi taitaa mennä yläkertaan asti, vaikkei siitäkään mitään takeita taida olla ;)

kuka on viisas, viisautta on niin paljon maailma pullollaan, moni on jossakin asiassa ns. viisas, osaava, tietävä, pätevä...sama pätee myös toisin päin, moni on jossakin asiassa osaamaton, tietämätön, epäpätevä...tekevälle sattuu, mutta aina pitäisi olla sen verran järkeä, että osaa erottaa milloin kannattaa lähteä ns. heikoille jäille, jos ei ole varma osaamisensa tasosta. kukaan ei osaa kaikkea ja on aivan eri tason juttu puhutaanko esim. leipomisesta, maalauksesta, leikkauksesta, sähkötöistä, lentokoneen ohjaamisesta vai ydinvoimalaitoksen operoinnista. on tunnistettava itsensä ja riskit jollain asteikolla ja tietää olevansa jo aika vahvoilla, mitä kannattaa itse tehdä ja mitä antaa suosiolla toisten tekemäksi. häpee ei oo olla nopee sanotaan, mutta ei myöskään jättää asioita tekemättä ,joista ei selviydy tai joihin ei ole saanut opastusta.
        täytyy muitaaa kuitenkin, että jokaisella on oikeus omaan henkilökohtaiseen elämään osaamisen ja tiedon tasosta riippumatta!

nyt meni lujjoo, koovvoo ja savoks sanottuna pitkälle solmuun ja mehtään, ajatus ;)

mä oon tosi iloinen kaikkien puolesta, jotka ovat pystyneet säilyttämään sen pienen likan tai pojan avaruuden, metkut ja suorasukaisuuden sisällään kaikesta ympäristön haasteista ja kovuudesta huolimatta, ole onnellinen siitä ;)

nukketeatteri jep, sitähän tämäkin mitä suuremmassa määrin on, saada ihmiset hymyilemään ja tarttumaan ehkä johonkin ;) mä muistan ko olin nöössi poika ja mulla oli niitä ekoja magnetonauhureita, johon olin liittäny mikin ja äänitin radiosta just esim ton sammyn biisin ja monia muita aikansa vastaavia. monestiko tuli hyvä biisi ja äänitys menossa niin vanhemmat saatto just aukasta oven ja huutaa; "jussi syämään, heti nyt, eikö kuulu tai sit koira alotti hurjan haukunta session, et silleen meni monet mikki äänitykset ihan plörinäks.

tykkäsin tosi paljon siitä pienen pojan nukketeatteribiisistä silloin ja vielä nytkin ;)

• löady in black

pajon kyssäreitä, joihin ei taida olla helppoja vastauksia, ei ainakaan tämän päiväisellä kunnolla, mulla just happi taitaa mennä yläkertaan asti, vaikkei siitäkään mitään takeita taida olla ;)

kuka on viisas, viisautta on niin paljon maailma pullollaan, moni on jossakin asiassa ns. viisas, osaava, tietävä, pätevä...sama pätee myös toisin päin, moni on jossakin asiassa osaamaton, tietämätön, epäpätevä...tekevälle sattuu, mutta aina pitäisi olla sen verran järkeä, että osaa erottaa milloin kannattaa lähteä ns. heikoille jäille, jos ei ole varma osaamisensa tasosta. kukaan ei osaa kaikkea ja on aivan eri tason juttu puhutaanko esim. leipomisesta, maalauksesta, leikkauksesta, sähkötöistä, lentokoneen ohjaamisesta vai ydinvoimalaitoksen operoinnista. on tunnistettava itsensä ja riskit jollain asteikolla ja tietää olevansa jo aika vahvoilla, mitä kannattaa itse tehdä ja mitä antaa suosiolla toisten tekemäksi. häpee ei oo olla nopee sanotaan, mutta ei myöskään jättää asioita tekemättä ,joista ei selviydy tai joihin ei ole saanut opastusta.
        täytyy muitaaa kuitenkin, että jokaisella on oikeus omaan henkilökohtaiseen elämään osaamisen ja tiedon tasosta riippumatta!

nyt meni lujjoo, koovvoo ja savoks sanottuna pitkälle solmuun ja mehtään, ajatus ;)

mä oon tosi iloinen kaikkien puolesta, jotka ovat pystyneet säilyttämään sen pienen likan tai pojan avaruuden, metkut ja suorasukaisuuden sisällään kaikesta ympäristön haasteista ja kovuudesta huolimatta, ole onnellinen siitä ;)

nukketeatteri jep, sitähän tämäkin mitä suuremmassa määrin on, saada ihmiset hymyilemään ja tarttumaan ehkä johonkin ;) mä muistan ko olin nöössi poika ja mulla oli niitä ekoja magnetonauhureita, johon olin liittäny mikin ja äänitin radiosta just esim ton sammyn biisin ja monia muita aikansa vastaavia. monestiko tuli hyvä biisi ja äänitys menossa niin vanhemmat saatto just aukasta oven ja huutaa; "jussi syämään, heti nyt, eikö kuulu tai sit koira alotti hurjan haukunta session, et silleen meni monet mikki äänitykset ihan plörinäks.

tykkäsin tosi paljon siitä pienen pojan nukketeatteribiisistä silloin ja vielä nytkin ;)

tässä koko päivän pohtinut toettuja leipoessani tuota viisauden määrää tai sen puutetta, enkä ole viisaammaksi tullut, eli ehkä se on niin ettei sitä ehkä huomaa kuin sitten kun tulee tehtyä tyhmiä!
        eikä ne varsinaisesti olleet edes kysymyksiä, enempi sellaisia ajatuksen poikasia..
        nyt et laittanu mitään hyvää vaihtaria mutta mun on tohon aiheeseen vielä yksi heitettävä

http://www.youtube.com/watch?v=ghgVVJV52-E

että sellainen. On myös yllättävän hyvä em. sammyn pikkusiskon esittämänä-vai eikö?

Mutta ehkäpä siirryn nyt peterin johdolla uutisvuotoa kohti. Huomenna uusia kujeita!
        Äläkä sinä juuso loiki yöjalassa niin myöhään että menee päivät petissä...

Tuli mieleen omat äänityssessiot, ihan samalla systeemillä, pikkuveli ja sisko kirkuvat taustalla kun juice laulaa panomiestä, ettäs sillai se meidän nuoruudessa...ei kyllä oikeasti ole niitä aikoja ikävä, en kai sitten ole tarpeeksi vanha ja viisas jotta haikailisin entisiä hyviä aikoja. Joko aloitait kiikkustuolin veiston? ehtiikö jouluksi...

• lady in black

heittää vielä pari kommenttia tonne ylemmäs sun tarinaan: melko pitkällehän tää hyve/pahe on jokaisen omasta nupista kiinni, mä uskon lujasti yksilönvapauteen ja siihen että saa tehdä minkä hyväksi näkee jos sillä ei vahingoita toisia!
        Ja että onko elämässä järkee? Meidän ihmisten kohdalta se on tainnut kadota jonnekkin, luonto vielä yrittäisi toimii tasapainoisesti, mutta eihän me sille tilaisuutta anneta. Päästiinpäs sitten viherpiipertäjän lempiaiheeseen tällä tavoin aasin siltaa pitkin.
        Kun ajattelee asiaa ihan mustavalkoisesti niin mehän aletaan vanheta ja kuolla heti syntymästä lähtien...
        Paljonko siinä hyveet tai paheet painaa, vai onko se niin että meille sitten sen mukaan annetaan miten hyviä tai pahoja ollaan? Tiedä sitä sitten..

Taisi mennä hiukan asian viereen, olenpas nyt pohtivaisella tuulella tänään

• jussi hates jazz
        lady in black kirjoitti:

heittää vielä pari kommenttia tonne ylemmäs sun tarinaan: melko pitkällehän tää hyve/pahe on jokaisen omasta nupista kiinni, mä uskon lujasti yksilönvapauteen ja siihen että saa tehdä minkä hyväksi näkee jos sillä ei vahingoita toisia!
        Ja että onko elämässä järkee? Meidän ihmisten kohdalta se on tainnut kadota jonnekkin, luonto vielä yrittäisi toimii tasapainoisesti, mutta eihän me sille tilaisuutta anneta. Päästiinpäs sitten viherpiipertäjän lempiaiheeseen tällä tavoin aasin siltaa pitkin.
        Kun ajattelee asiaa ihan mustavalkoisesti niin mehän aletaan vanheta ja kuolla heti syntymästä lähtien...
        Paljonko siinä hyveet tai paheet painaa, vai onko se niin että meille sitten sen mukaan annetaan miten hyviä tai pahoja ollaan? Tiedä sitä sitten..

Taisi mennä hiukan asian viereen, olenpas nyt pohtivaisella tuulella tänään

mitta, joka itsellä toimii, eli kun omatunto soimaa, silloin tietää tehneensä jotain väärin!

ja sä kun kerran leivoit tänään, varo jättämästä niitä leivonnaisia ulos sateeseen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=GHS8hj4TdT8

mulla on niitä kiikkoja jo yhteen formulakisaan, jokaiselle oma ;)

• lady in black

mitta, joka itsellä toimii, eli kun omatunto soimaa, silloin tietää tehneensä jotain väärin!

ja sä kun kerran leivoit tänään, varo jättämästä niitä leivonnaisia ulos sateeseen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=GHS8hj4TdT8

mulla on niitä kiikkoja jo yhteen formulakisaan, jokaiselle oma ;)

toivotuksesta, siis ettei saa sateeseen jättää, no eipä ne ehtinyt ku just uunista ku jo syötiin kaikki.
        Onko omatunto oikeesti olemassa vai onko se vaan opittu moraalin malli?

Tänä synkkänä syysaamuna tuli tälläinen luritus mieleen

http://www.youtube.com/watch?v=j6UJZtCz1-c

ja iltapäivällä voipi sitten kuunnella tälläistä mainioita luritusta

http://www.youtube.com/watch?v=LIuBhS70sio

en kyllä tajua mikä tuossa biisissä on loistavaa, sekä suomikäännöskin, ei kylläkään iso d vaan OC, kolisee vaan niin että alkaa tanssittaa väkisin!
        Riemullista viikonalkua sulle ja muillekkin musiikin ystäville.

• jussi hates jazz
        lady in black kirjoitti:

toivotuksesta, siis ettei saa sateeseen jättää, no eipä ne ehtinyt ku just uunista ku jo syötiin kaikki.
        Onko omatunto oikeesti olemassa vai onko se vaan opittu moraalin malli?

Tänä synkkänä syysaamuna tuli tälläinen luritus mieleen

http://www.youtube.com/watch?v=j6UJZtCz1-c

ja iltapäivällä voipi sitten kuunnella tälläistä mainioita luritusta

http://www.youtube.com/watch?v=LIuBhS70sio

en kyllä tajua mikä tuossa biisissä on loistavaa, sekä suomikäännöskin, ei kylläkään iso d vaan OC, kolisee vaan niin että alkaa tanssittaa väkisin!
        Riemullista viikonalkua sulle ja muillekkin musiikin ystäville.

jonkinlainen omatunto, ns. "selkäranka".

omantunnon syntyminen lienee riippuvainen perintötekijöistä, mutta sen sisältöön vaikuttaa aika vahvasti myös yhteisön eettisten periaatteiden omaksuminen. Yksi yhtä, toinen toista ja kuitenkin monesta on moneksi.

happiksen omatunto ainakin soimaa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=xMEqsEHbiak

• lady in black

jonkinlainen omatunto, ns. "selkäranka".

omantunnon syntyminen lienee riippuvainen perintötekijöistä, mutta sen sisältöön vaikuttaa aika vahvasti myös yhteisön eettisten periaatteiden omaksuminen. Yksi yhtä, toinen toista ja kuitenkin monesta on moneksi.

happiksen omatunto ainakin soimaa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=xMEqsEHbiak

monesta on vaikka mihin.
        Happiksen parasta antia lie tämä ja jotenkin kai sopii aiheeseenkin?

http://www.youtube.com/watch?v=ibt8TQhpoeU

• jussi hates jazz
        lady in black kirjoitti:

monesta on vaikka mihin.
        Happiksen parasta antia lie tämä ja jotenkin kai sopii aiheeseenkin?

http://www.youtube.com/watch?v=ibt8TQhpoeU

niin, se mitä laulussa sanottiin

"Niin paljon nähnyt se on
        Ettei liikuta mikään
        Niin paljon tehnyt se on
        Ettei kosketa mikään"

minun mielestä tollasen olotilan ei tarvitse olla lopullista, vaikka se niin lopun alulta kuulostaakin.

mä saatan olla "väsymystilassani" sillointällöin hetkellisesti tilanteessa, jolloin mikään ei liikuta tai varsinkaan kosketa, mutta kunnon yöunet ja matka jatkuu hymyssäsuin. Pidemmän päälle tollanen olotila, oli syy sitten mikä tahansa, on tosi vaarallinen ja johta yleensä tragediaan, joka kohtaa itseä, sivullista tai molempia.

minun mielestä toistai-seksi paras hapis on.....

http://www.youtube.com/watch?v=_WLMMnDfw4Q

miksikö, no siks et siinä on mukava sävel ja ehkäpä siks et puhumattomuus on yksi maailman suurimpia vitsauksia. puhumattomuus, kapulakieli, lyhytsanaisuus...., joskus tosin lyhyestä virsikin voi olla kaunis ;)

• lady in black

niin, se mitä laulussa sanottiin

"Niin paljon nähnyt se on
        Ettei liikuta mikään
        Niin paljon tehnyt se on
        Ettei kosketa mikään"

minun mielestä tollasen olotilan ei tarvitse olla lopullista, vaikka se niin lopun alulta kuulostaakin.

mä saatan olla "väsymystilassani" sillointällöin hetkellisesti tilanteessa, jolloin mikään ei liikuta tai varsinkaan kosketa, mutta kunnon yöunet ja matka jatkuu hymyssäsuin. Pidemmän päälle tollanen olotila, oli syy sitten mikä tahansa, on tosi vaarallinen ja johta yleensä tragediaan, joka kohtaa itseä, sivullista tai molempia.

minun mielestä toistai-seksi paras hapis on.....

http://www.youtube.com/watch?v=_WLMMnDfw4Q

miksikö, no siks et siinä on mukava sävel ja ehkäpä siks et puhumattomuus on yksi maailman suurimpia vitsauksia. puhumattomuus, kapulakieli, lyhytsanaisuus...., joskus tosin lyhyestä virsikin voi olla kaunis ;)

...olen yksinkertainen, aina selitystä vailla..hmm. Tää on sellainen biisi joka koskettaa vähän liikakaakin, ihan ku joku kyselis multa. Puhumattomuushan se suomalaisten perisynti kateuden lisäksi lienee.

Nuo olotilat on nykyisin meikäläisen jatkuvia kavereita ja koko ajan on joku tragedia päällänsä. Tämäkin päivä on ihan persiistä ja syvältä, heti eilisillasta asti on kaikki onnistunut epä ja tosi pahasti, ja sitli sitkuttelen etteenpäin, ei ole muita vaihtoehtoja.

Onhan se hyvä ettei elämä ole rauhallisen tasaista, ainakaan mulla, kävelevä katastrofi kun olen. Ja jotenkin tuntuu epäoikeudenmukaiselta, mutta ei oo paikkaa mihin valittaisi huonosta tuurista, kuluttujasuojahan ei kai koske elämää?

Kuuntelen kohta tätä kun poistun pitkälle automatkalle korjailemaan virheitäni

http://www.youtube.com/watch?v=JMkFjYRWM4M

ehkä kuitenkin on hyvä olla elosssa?
        ps. joku kiva runo voisi auttaa tähän

• jussi hates jazz
        lady in black kirjoitti:

...olen yksinkertainen, aina selitystä vailla..hmm. Tää on sellainen biisi joka koskettaa vähän liikakaakin, ihan ku joku kyselis multa. Puhumattomuushan se suomalaisten perisynti kateuden lisäksi lienee.

Nuo olotilat on nykyisin meikäläisen jatkuvia kavereita ja koko ajan on joku tragedia päällänsä. Tämäkin päivä on ihan persiistä ja syvältä, heti eilisillasta asti on kaikki onnistunut epä ja tosi pahasti, ja sitli sitkuttelen etteenpäin, ei ole muita vaihtoehtoja.

Onhan se hyvä ettei elämä ole rauhallisen tasaista, ainakaan mulla, kävelevä katastrofi kun olen. Ja jotenkin tuntuu epäoikeudenmukaiselta, mutta ei oo paikkaa mihin valittaisi huonosta tuurista, kuluttujasuojahan ei kai koske elämää?

Kuuntelen kohta tätä kun poistun pitkälle automatkalle korjailemaan virheitäni

http://www.youtube.com/watch?v=JMkFjYRWM4M

ehkä kuitenkin on hyvä olla elosssa?
        ps. joku kiva runo voisi auttaa tähän

tollasia puhu, tottakai jokaista tarvitaan, sinua, minua...ihan varmasti ;)

mä eilen kirjottelin aika nassakan, omasta mielestä aika buenon runon, mutt korvenkukka siirsi sen taas tonne runo palstalle, sillä on kaunis nimikin principles of the lust ;)

täytyy miettiä jatkossa, ei niitä kannata varmaan rustata, kun ne aina siirretään pois, oon mä tolta sefulta pyytäny armoo, mutt ei se välitä mun toiveista.....

mutt hei mä toivotan sulle ilosta päivänjatkoa, auringolla, hymyillä ja haleilla jatkettuna ;)

• Water lily

tollasia puhu, tottakai jokaista tarvitaan, sinua, minua...ihan varmasti ;)

mä eilen kirjottelin aika nassakan, omasta mielestä aika buenon runon, mutt korvenkukka siirsi sen taas tonne runo palstalle, sillä on kaunis nimikin principles of the lust ;)

täytyy miettiä jatkossa, ei niitä kannata varmaan rustata, kun ne aina siirretään pois, oon mä tolta sefulta pyytäny armoo, mutt ei se välitä mun toiveista.....

mutt hei mä toivotan sulle ilosta päivänjatkoa, auringolla, hymyillä ja haleilla jatkettuna ;)

lopettaa. Siis siellä runosi on, mä eilen siihen ihailuni vuodatin ja tänään suruissani ihmettelin, miks kaikki kaunis pois :( Mutta jos sitten kirjoittaisit sinne runopalstalle? Isket kuin sata salamaa, et voi etkä saa pitää sanojasi vakan alla.

• jussi hates jazz
        Water lily kirjoitti:

lopettaa. Siis siellä runosi on, mä eilen siihen ihailuni vuodatin ja tänään suruissani ihmettelin, miks kaikki kaunis pois :( Mutta jos sitten kirjoittaisit sinne runopalstalle? Isket kuin sata salamaa, et voi etkä saa pitää sanojasi vakan alla.

älä sinä huoli
        tyttö nuori
        paljonkos kyyneleet
        hyödyttää?
        eivät ne surut suremalla lopu,
        on tanssi ja laulu tärkeämpää ;)

enhämä nyt kokonaan lopeta, ennemin tai myöhemmin taas jotain pukkaa ;)

sä oot ollu niin lutunen ja ansainnu tän ;)

http://www.youtube.com/watch?v=jYeReAqfaRQ

• Water lily

älä sinä huoli
        tyttö nuori
        paljonkos kyyneleet
        hyödyttää?
        eivät ne surut suremalla lopu,
        on tanssi ja laulu tärkeämpää ;)

enhämä nyt kokonaan lopeta, ennemin tai myöhemmin taas jotain pukkaa ;)

sä oot ollu niin lutunen ja ansainnu tän ;)

http://www.youtube.com/watch?v=jYeReAqfaRQ

Olet ajatustenlukija. Miten juuri Elvis ja juuri Always On My Mind? Mun lemppari, kännyssä soittoäänenä.. suuri kiitos.

Ok, laulan ja tanssin odotellen lisää sua ja itse olet lutunen :)

• Water lily

Eka kerran vuosiin kurkistin tällekin palstalle ja systemshock, kaunista, lumoavaa.. sanaton olen nyt. Tap tap, aladoopia. Voisin rakastua kirjoittajaan.

• jussi hates jazz

kurkistit ;)

jussi kiittää saamastaan huomiosta ja lämpimistä sanoista ;)

• Water lily

kurkistit ;)

jussi kiittää saamastaan huomiosta ja lämpimistä sanoista ;)

kurkistella enemmänkin, siinä toivossa että Sinä järkytät sieluani lisää ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe