Sänky kutsuu.
Se odottaa rojahdusta
ja sitä, että makaan
hievahtamatta aamuun
asti.
Viimeisenä ajatuksena
särkeekö aamulla päätä.
Oma aivokapasiteetti on
lähes nollatasolla.
Ansaitusti.
Väsynyt.
7
160
Vastaukset
- helppo yhtälö
ajatus on lämmin
nukkua ja jakaa maailma
aamu on valaiseva
nollat pyyhitään pois
ihan rauhassa- mahdotonyhtalo
Aamu saapuu aikanaan ja illan voimattomuuden tunne oli poissa. Kiitokset vastauksesta :).
- Tähtis98
Olla kerrankin täysi nolla -tasolla.
Mutta olkoot unemme rauhaisaa
Ilman turhaa kuvitelmaa!- mahdotonyhtalo
Joskus perusasiat ovat parasta elämässä, kuten nukkuminen ja hyvä ruoka. Nukuin hyvin ilman katkoksia, joten en muista uniani.
- Tähtis98
mahdotonyhtalo kirjoitti:
Joskus perusasiat ovat parasta elämässä, kuten nukkuminen ja hyvä ruoka. Nukuin hyvin ilman katkoksia, joten en muista uniani.
Taidan nyt olla hiven kade. Minä näin koko viime yön unta, eikä siinä mitä jos aihe vaan olisi ollut jotain miellyttävämpää.
Nähdä unta keskeneräisistä töistään? Huh, huh! Yötyötä, tosin työt eivät taineet kuitenkaan edetä suuntaan eikä toiseenkaan.
Tämä pääkoppa on aika kummallinen kapistus? No, ylikierrokset ovat kait nyt jo tasaantuneet ihan näissä arkisissa puuhissa, hurahtaakseen sitten taas jossain kohtaa käyntiin?
Ps. Juuri tästä syystä minä olenkin korottanut nämä elämän perusasiat arvoonsa korkeimpaan, ihan kaikkinensa!
Laitan sulle vähän peittoa... niin hiljaa ettet huomaa.
Ja luen runon uudelleen!- mahdotonyhtalo
Kiireinen viikko ja mukana aimo annos arkirealismia. Torstaina ja perjantaina kärsin kiireen keskellä migreenistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799