Vessassa yli laidan ruikkijat

Hyhhyh!

Mitä ihmettä tehdä työtoverin epäsiistille vessakäyttäytymiselle? Inhottaa mennä hänen jälkeensä kun kusta on loiskutettu vessan renkaalle ja lattiallakin on epämääräisen näköisiä jälkiä? Onko asiaan sopivia tarroja tai kylttejä jossakin saatavilla? Pitääkö tässä siirtyä vaippahousujen käyttäjäksi ettei tarvitse samaa vessaa käyttää?

14

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti ja Ämpäri
    • Alzheimer

Näin 40–50 vuotta sitten puu-ceessä lapun ja siinä tekstin JOKA TISKILLE TIPUTTAA, SAA KIELELLÄ LIPUTTAA.

Ajankohtainen tänäkin päivänä. Urosihmisen anatomia ei ole muuttunut näin lyhyessä ajassa miksikään.

• pätkä-mikä-pätkä

Astu askel lähemmäksi, se on lyhyempi kuin luuletkaan!

• egbokj

istu taaemmas,se on suurempi kuin luuletkaan.

• sdfghjklölkjhgfds

Se on pieni askel ihmiselle, mutta suuri ihmiskunnalle. Vai miten se oli?

• Stadin kundi

Miehelle on täysin normaalia käytöstä roiskia pitkin seiniä, mutta jos kyseessä on nainen, tuollaista käytöstä pidetään jonkin verran epänormaalina. Jos kyseessä on ns. rekkalesbo, hän yrittää näin kompensoida puuttuvaa penistään.

• kockman

Kyll on stadin kundi kovin snadi snaijus, et normaali kusta pitkin seinii. No paskat siitä. Itse laitoin vessan seinälle semmoisen lapun missä teksti. Jos kuset meidän vessan päälle niin leikkaan munas irti, loppu se saatana kuseminen just siihen paikkaan, kyse oli tyttäreni poikakaveri.

• Suutin kärki

sen mukainen ! Ei voi mitään...... 2 neliön sumutus, rattiko pitäs hommata ?

• Toiletter

Voi kun muistas missä kaupassa näin erilaisia tarroja, jotka liimataan pönttöön. Maalitaulu tai jokin hahmo.
      Tutkitusti kuulemma vähensi roiskeita merkittävästi, kun uroot alkoi tähtäilemään....

• käsiin

hehee, me mietittiin töissä että laitetaan letku ja suppilo miesten vessaan. Siihen ei pitäis olla liian vaikea
        osua ja kenenkään ei tarviisi siivota niitä kusiroiskeita lattialta katolta ja seinistä.
        Miten miehet osaakin kusta ympäri ämpäri vessaa, iljettävää.

• aekinos

Joskus ravintolassa ollessani olen tovereitani hauskuuttaakseni kussut ympäri ämpäri vessaa. Sitä kusta oli varmasti pitkin seiniä, altaita ja ovenkahvoja. Toverinikin yhtyivät ilonpitoon ja hekin kusivat kaikkialle muualle mutta ei vessan pönttöön. Tosin poistuimme tuosta ravitsemusliikkeestä tuon tempauksen jälkeen. Oli muuten erään vanhan koulukaverini äidin pitämä ravintola, en ole tuon jälkeen siellä vieraillut. Että kyllä sitä voi ihan vain huvittelumielessäkin moista harrastaa, suosittelen.

• tosi MIES

Sille ei voi mitään jos on kovalla paineella tulossa kusta.Totta hitossa sitä sattuu vahingossakin roiskahtamaan,wc:n renkaille,vetonuppiin,pöntön taakse,seinille,lattialle,peiliin,lamppuun,lahkeille,vesihanaan,käsipyyhepapereille,ovenkahvaan (molemminpuolin),avaimenreikään,roskakoriin,kengille,kravatille,silmälaseille.Mikä parasta ei käsille kuitenkaan.

• Kuljettaja 58

Laita teksti kylttiin / seinälle: Lapsikin osaa kusta lattialle, ole mies ja paskanna kattoon!!

Tuo on ihan oikesti ollut Turussa eräässä vessassa.

• vittunäitä.....

...kullia pullista.

mikä v.. neiti olet. senkun ruikkaset ne kuset ja lähdet meneen ei siinä sen kummempia seremonioita tarvita perkele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe