1) Mitä softaa kannattaisi käyttää .sfv ja .md5 -tiedostojen luontiin CRC-tarkistuksia varten? Mulla on ollut käytössä QuickSFV 2.36, jota käyttäessä ilmenee välillä virheitä ("ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se on suljettava" tjsp) ja Easy SFV Creator 2.7.0 (latasin sen täältä http://www.plunder.com/Easy-SFV-Creator-2-7-0-download-178.htm ), joka ei toiminut alkuunkaan vaan meinasi kaataa koneen mm. aina .sfv -tiedostoa luodessa. Tähän mennessä AmoK SFV Utility 1.03 on toiminut moitteettomasti mutta olisiko tarjolla mitään parempaakaan ilmaista ohjelmaa? Lisään vielä, että olen myös käyttänyt SlavaSoft FSUM (Fast File Integrity Checker) 2.52:sta, joka toimii kyllä kiitettävästi, mutta komentorivipohjaisuutensa vuoksi on ainakin minulle hankalampi käyttää. Pitäis tietää kuinka silläkin luodaan .sfv/.md5 -tiedostoja siten, että mukaan tulisi useamman tietyn eri hakemiston eli kansion sisältö. Mielestäni readme.txt:ssä ei tuota tarkasti selitetty..
2) Mikä on vähiten tilaa vievä formaatti mustavalkoisille (ei grayscale vaan black & white) kuville? Formaatin ois suotavaa olla sellainen, että eri standalone DVD- ja BD-soittimet osaisivat pläjäyttää ne telkkarille kun isken levyn sisään.
Kaks pientä kyssäriä!
Dr.Atsab Natas-Lived
2
125
Vastaukset
- Dr.Atsab Natas-Lived
Unohtu tohon ykköskysymykseen lisätä se, että mulla on käytössä Windows XP Media Center jos tästä tiedosta nyt mitään apua on... Mietinpä vain, et kenties noiden kahden ohjelman toimimattomuus johtuu tuosta käyttiksestä!
nyt oikein aloittelijan kyssärin heitit; Ei ole aavistustakaan sulle tarjota, mutta viikon Kyssäripalkinnon olet kyllä ansainnut! Mukavaa syksyn jatkoa sulle! t. 3Mice
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634