Lastenjuhlia

satu50

Satsaatteko lasten juhliin /synttäreihin?
Jos satsaatte niin miten?
Kuinka isoja juhlia?
Millaisia muistoja?
Hyviä ideoita?

Itse olen eilen auttanut yhtä tyttäristä poikansa tämänpäiväisten 2-vuotisjuhlien järjestelyissä ja samaan aikaan pyöritellyt mielessä omia suunnitelmia ensi viikonlopulle osuvien oman tyttären 4 v juhlien suhteen.
Meillä noihin satsataan varsin paljon aikaa ja voimia, koska perheessä on monta innostunutta leipojaa ja askartelijaa. Eli järkkääminen on nautinto sekin.

8

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wilma60

Meillä vietetään tänään tytön 10v kaverisynttäreitä. Kutsuttuna 5 tyttöä ja 2 poikaa. Enää en antanut kutsua koko luokkaa ja muita kavereita siihen päälle. Tuntuu helpommalta juhlia vähän pienemmällä porukalla.

Minä olen tosi laiska keittiöhommissa (oletta varmaan huomanneet) joten juhliin ei kauheasti satsata. Kakku tehdään ja lisäksi tarjotaan jokaisen lapsen itse valitsemia kekseja. Lisäksi tietysti sipsejä ja limppara. Tyttö haluaa juhliinsa aina coctai-tikkuja joissa lihapullia, nakkeja, juustoa ja viinirypäleitä. Pöydässä oikeat astiat, kynttilä jne. Jokaisen lapsen juhlista yritän tehdä hänen näköisensä juhlan vaikka en mikään hyvä juhlien järjestelyssä olekaan. Minusta pääasia on että lapsi näkee että hänen juhliaan arvostetaan ja ne hänelle halutaan järjestään. Muistoksi juhlista jää lahjat (jos ei mene heti rikki) ja paljon valokuvia.

Ideoita ei ole antaa kun ei niitä itsellänikään ole. Onneksi täällä maalla on riittänyt ihan yksinkertaiset juhlat ja lapset itse on keksineet omat tekemisensä.

Hauskoja juhlapäiviä teille!

• superäippä

Meidän Bianca on syntynyt syyskuussa synttäripäivänään hän halusi syksyisetjuhlat ja pelejä ja leikkejä.Henry on syntynyt 29.10 joten on ensiviikolla on halloween synttärit tiedossa Noa on syntynyt joulukuussa tehtiin noan toivomusakakku:Tonttu toljanteri kakku. :) sandra ja nidra ovat kevään lapsia synttäreillä on paljon keväisiä askartelutöitä :)Eeliel on syntynyt tammikuussa pelejä ja leikkejä on tammikuullekin tiedossa

• pinjatoja lauanataina vietettäville lastenjuhlille.
      Saa nähdä miten ne pysyvät kasassa siinä vaiheessa kun täytetään karkeilla.

• ja olivat kovin lasten mieleen.
        Hyödyntänen samaa ideaa jollain toisellakin kertaa.

• kummitytön 3 v juhlat.
      Jonkinlaisen "erikoiskakun" idea pyörii mielessä, mutta selkeää hahmoa sillä ei vielä ole...

• Ritva64
        satu50 kirjoitti:

Ei ole minusta kondiittoriksi, mutta toivottavatsi maku korvaa puutteet ulkonäössä.
        :-)

http://www.viipaleita.net/blog/media/blogs/satu/kissa2.jpg

ihana kakku täytyy itsekkin myöntää että olen aikamoinen leipuri olen tehnyt vanhimman tyttäreni 24v häihin kakun

P.S. yritän saada joskus linkitettyä kuvan tänne :)

• Ritva64
        Ritva64 kirjoitti:

ihana kakku täytyy itsekkin myöntää että olen aikamoinen leipuri olen tehnyt vanhimman tyttäreni 24v häihin kakun

P.S. yritän saada joskus linkitettyä kuvan tänne :)

Aines:6 kananmunaa 1/2dl sokeria 1/2 dlvehnäjauhoja
        Täyte:2dl maitorahkaa 3rkl tomusokeria marjoja
        Kuorrute:400g valkosuklaata 2tltomusokeria ja valkosuklaalastuja sain tämän ihanan reseptin kotilieden nettisivuilta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      71
      4322
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4166
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3572
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3153
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      35
      2818
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2582
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2364
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1491
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1292
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1089
    Aihe