Satsaatteko lasten juhliin /synttäreihin?
Jos satsaatte niin miten?
Kuinka isoja juhlia?
Millaisia muistoja?
Hyviä ideoita?
Itse olen eilen auttanut yhtä tyttäristä poikansa tämänpäiväisten 2-vuotisjuhlien järjestelyissä ja samaan aikaan pyöritellyt mielessä omia suunnitelmia ensi viikonlopulle osuvien oman tyttären 4 v juhlien suhteen.
Meillä noihin satsataan varsin paljon aikaa ja voimia, koska perheessä on monta innostunutta leipojaa ja askartelijaa. Eli järkkääminen on nautinto sekin.
Lastenjuhlia
8
469
Vastaukset
- wilma60
Meillä vietetään tänään tytön 10v kaverisynttäreitä. Kutsuttuna 5 tyttöä ja 2 poikaa. Enää en antanut kutsua koko luokkaa ja muita kavereita siihen päälle. Tuntuu helpommalta juhlia vähän pienemmällä porukalla.
Minä olen tosi laiska keittiöhommissa (oletta varmaan huomanneet) joten juhliin ei kauheasti satsata. Kakku tehdään ja lisäksi tarjotaan jokaisen lapsen itse valitsemia kekseja. Lisäksi tietysti sipsejä ja limppara. Tyttö haluaa juhliinsa aina coctai-tikkuja joissa lihapullia, nakkeja, juustoa ja viinirypäleitä. Pöydässä oikeat astiat, kynttilä jne. Jokaisen lapsen juhlista yritän tehdä hänen näköisensä juhlan vaikka en mikään hyvä juhlien järjestelyssä olekaan. Minusta pääasia on että lapsi näkee että hänen juhliaan arvostetaan ja ne hänelle halutaan järjestään. Muistoksi juhlista jää lahjat (jos ei mene heti rikki) ja paljon valokuvia.
Ideoita ei ole antaa kun ei niitä itsellänikään ole. Onneksi täällä maalla on riittänyt ihan yksinkertaiset juhlat ja lapset itse on keksineet omat tekemisensä.
Hauskoja juhlapäiviä teille!- superäippä
Meidän Bianca on syntynyt syyskuussa synttäripäivänään hän halusi syksyisetjuhlat ja pelejä ja leikkejä.Henry on syntynyt 29.10 joten on ensiviikolla on halloween synttärit tiedossa Noa on syntynyt joulukuussa tehtiin noan toivomusakakku:Tonttu toljanteri kakku. :) sandra ja nidra ovat kevään lapsia synttäreillä on paljon keväisiä askartelutöitä :)Eeliel on syntynyt tammikuussa pelejä ja leikkejä on tammikuullekin tiedossa
pinjatoja lauanataina vietettäville lastenjuhlille.
Saa nähdä miten ne pysyvät kasassa siinä vaiheessa kun täytetään karkeilla.kummitytön 3 v juhlat.
Jonkinlaisen "erikoiskakun" idea pyörii mielessä, mutta selkeää hahmoa sillä ei vielä ole...Ei ole minusta kondiittoriksi, mutta toivottavatsi maku korvaa puutteet ulkonäössä.
:-)
http://www.viipaleita.net/blog/media/blogs/satu/kissa2.jpg- Ritva64
satu50 kirjoitti:
Ei ole minusta kondiittoriksi, mutta toivottavatsi maku korvaa puutteet ulkonäössä.
:-)
http://www.viipaleita.net/blog/media/blogs/satu/kissa2.jpgihana kakku täytyy itsekkin myöntää että olen aikamoinen leipuri olen tehnyt vanhimman tyttäreni 24v häihin kakun
P.S. yritän saada joskus linkitettyä kuvan tänne :) - Ritva64
Ritva64 kirjoitti:
ihana kakku täytyy itsekkin myöntää että olen aikamoinen leipuri olen tehnyt vanhimman tyttäreni 24v häihin kakun
P.S. yritän saada joskus linkitettyä kuvan tänne :)Aines:6 kananmunaa 1/2dl sokeria 1/2 dlvehnäjauhoja
Täyte:2dl maitorahkaa 3rkl tomusokeria marjoja
Kuorrute:400g valkosuklaata 2tltomusokeria ja valkosuklaalastuja sain tämän ihanan reseptin kotilieden nettisivuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898