Asiat BALANSSIIN myös tutkinnassa

jäsen 72 v

Olen ollut median muokkaaman käsityksen uhrina wincapitan sijoittajana.
Nyt kuitenkin olen herännyt, kun olen alkanut itse seuraamaan asiain tilaa.
Mistään en ole löytänyt kuulustelukertomuksia, joissa on tutkittu sitäpuolta
josko sittenkin toiminta onkin rehellistä. Koko tutkinta on lähtökohtaisesti
lähdetty viemään huijauspuolelle. Ymmärtääkseni oikeusvaltiossa täytyy hajottaa
tutkimuslinjat myös selvittämään toiminnan todellisiin tapahtumiin pohjautuviin faktoihin.
Olen ollut jäsenenä 4/2005 alkaen olen sijoittanut 1 252,50 € 500,50 € 7/2005
en ole sponsoroinut ketään mukaan, itselläni ei ole tietokonetta joten ystäväni on
hoitanut kaikki asiat puolestani. Olen saanut tuottoja 152 685,50 € yhteensä omalle
pankkitililleni mistä olen maksanut veroja 42 261,10 €.
Eniten minua ihmetyttää miksi minut on syyllistetty rikolliseksi ja miksi te tällä palstalla
kirjottelijat syyllistätte minut hölmöksi ahneeksi ja Laihon mukaan myös huumekauppiaaksi
jolla on hänen mukaansa ollut 1 753,00 € saastunutta huumerahaa, kahvi on ainutta huumetta
mitä olen itse koskaan käyttänyt enkä ole kahvia koskaan myynyt, joskus naapurille paketin vienyt.
Puolustusrintama on palkannut Pitkäsen hoitamaan jäsenten asiaa ja hän selvitti koko jutun
laillisuuden parissa kuukaudessa, koska totuus oli näköjään helppo löytää ilman asennevammaa.
Nyt tähän asiaan täytyy Valtiontaloudentarkastusviraston puuttua, sillä en halua Suomen täysvaltaisena
veronmaksajana hyväksyä, että myös minun verorahani käytetään järjettömään yksipuoliseen
tutkintaan missä ei pupolustukselle anneta mitään mahdollisuutta tulla esiin. Henkilö
joka pystyy omien sanojensa mukaan yhdessä tunnissa todistamaan toiminnan rehelliseksi ja lailliseksi.
Minkä hän myös on tehnyt 13.08.2009 yhdeksän kuukauden vehkeilyn jälkeen, on saanut tunnin
viranomaisten aikaa. Tästä asiasta kuulustelijat kuulusteluissa kertoneet.

38

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EO k

Tonnila 150 th, oikeudessa selvitetään olisiko sinun pitänyt tietää pyramidin rakenteesta..
      Sinut tuomitaan maksamaan 150 th, vero saat takaisin, jonka maksat valtiolle.
      Saat 2-6 ehdollista, niin kuin WGI:n jutussa 2004 saivat.

• laukaalla ollut

Miten voit sanoa, että olisi pitänyt tietää pyramidin rakenteen.
        KUN EI YKSIKÄÄN VIRANOMAINEN OLE ASIAA VIELÄKÄÄN TODISTANUT
        vaan
        PITKÄNEN ON TODISTANUT MEILLE LAUKAASSA OLLEILLE 800 HENKILÖLLE
        ETTEI KYSEESSÄ VOI OLLA PYRAMIIDI RAKENNE.

Revi siitä tali aivo.

• Mies42
        laukaalla ollut kirjoitti:

Miten voit sanoa, että olisi pitänyt tietää pyramidin rakenteen.
        KUN EI YKSIKÄÄN VIRANOMAINEN OLE ASIAA VIELÄKÄÄN TODISTANUT
        vaan
        PITKÄNEN ON TODISTANUT MEILLE LAUKAASSA OLLEILLE 800 HENKILÖLLE
        ETTEI KYSEESSÄ VOI OLLA PYRAMIIDI RAKENNE.

Revi siitä tali aivo.

Voin itsekin sanoa ettei WC ollut perinteinen pyramidipeli. Ja voin myös sanoa että WC todennäköisesti oli Ponzi.

• Mies42

Tuolla voittosuhteella, 1:150, olisi jo pitänyt hälytyskellojen soida.

• onko tuotoilla ylära

Onko jotenkin puolusteltavissa jos NORDEA tekee parhaimman kuukauden 159% tuoton
        vai pitäiskö kellojen kilistä korvissa.
        ÄLY HOI

• ......
        onko tuotoilla ylära kirjoitti:

Onko jotenkin puolusteltavissa jos NORDEA tekee parhaimman kuukauden 159% tuoton
        vai pitäiskö kellojen kilistä korvissa.
        ÄLY HOI

Kertoa, että vuodenvaihteessa ostin YIT:n osakkeita ja nyt ne noin 10 kk:ssa ovat nostaneet arvoaan vähän alle 200%, joten tulee siitäkin vuosikorkoa ihan riittävästi. Ja kyllä osakkeilla muutenkin muutaman päivän omistuksella tekee vieläkin suurempia eli vaikkapa 2000% voittoja vuositasolla, mutta kun tuota tuotoa ei tule kuin muutamalle päivälle vuodessa. Lisäksi pankkiriliike vetää välistä melkoisia välityspalkkioita. Osakekauppa lisäksi ei vaadi mitään tietokoneohjelmia, pitää vain lukea hieman suhdanteiden ja osavuosikatsausten vaikutuksesta pörssikursseihin.
        Tämä wincapitan valuuttakauppa kyllä on täyttä huuhaata, porukoita on vedetty retkuun oikein kunnolla ja nyt monelta on lähtenyt rahat ja toisilta muija.

• ......

Olet alle kaksi tonnia sijoittanut ja 150 tonnia nostanut, niin pitäsi kyllä tuon ikäsen miehen tajuta, että raha ei yksinkertasesti tuota tuolla tavalla tuota rehellisin keinoin.
      Tuosta äkkiä laskien olet nyt valtiolle pystyssä 150 tonnia- maksamasi verot eli noin 110 tuhatta donaa, valtio tietenkin vonkaa sinulta pientä korkoa, kun olet rahoja tililläsi makauttanut vai oletko ne tyhmyyttäsi pistänyt hauskanpitoon.

• Pelissä hävinneet tyytykööt lopputulokseen kuten ennen peliin ryhtymistä varotettiin.
      Mitä nopeammin tämä saadaan pois päiväjärjestyksestä sen nopeammin voidaan aloittaa uusi peli uusin panoksin.

Onnittelut tämän kierroksen voittajille.

• AdaFlink

... sanonut, että olette huumekauppiaita?

Ja mitaan ette voi...

• meiltä löytyy

Eikö sinulla Ada ole tätäkään tärkeää todistetta tallennettuna.

• AdaFlink
        meiltä löytyy kirjoitti:

Eikö sinulla Ada ole tätäkään tärkeää todistetta tallennettuna.

... tapahtumia ja en tuollaista muista koskaan nähneeni Laihon sanomana. Sinä varmaan vastaat väitteistäsi ja tuot väittämäsi meidän kaikkien nähtäville. Jos et sellaista pysty tänne laittamaan, niin sovitaanko silleen, että olet puhunut potaskaa.

Joten puheet/todistustaakka on nyt sinulla.

Ja mitaan ette voi...

• piikki.
        AdaFlink kirjoitti:

... tapahtumia ja en tuollaista muista koskaan nähneeni Laihon sanomana. Sinä varmaan vastaat väitteistäsi ja tuot väittämäsi meidän kaikkien nähtäville. Jos et sellaista pysty tänne laittamaan, niin sovitaanko silleen, että olet puhunut potaskaa.

Joten puheet/todistustaakka on nyt sinulla.

Ja mitaan ette voi...

Kukaan ei ole sinullle mikään todistusvelvollinen, älä edes itse kuvittele olevasi
        joku tuomari, tiedän liiankin hyvin mikä olet, osaisit edes hävetä.
        Toiseksi en kirjoita koskaan potaskaa, vaan joka sanaani löytyy faktat.
        En ole edellisen viestin kirjoittaja, vaan olen piikki.

• AdaFlink
        piikki. kirjoitti:

Kukaan ei ole sinullle mikään todistusvelvollinen, älä edes itse kuvittele olevasi

..., että "totta mooses" olen räksyttäjä forumilla. Mä vaan räksytän, kuin pahainen rakki. Siinä mun räksytykssessä kuitenkin on ainakin pieni osa totuutta.

Sinulta ei löydy sellaista faktaa, jossa Laiho väittä jäsenten olevan huumekauppiaita. Jos sulla sellanen on, niin laitapa näkyviin, niin sitten voin muuttaa kantaani Laihosta.

PS. En osaa hävetä. Sen minkä olen sanonut, niin sen olen sanonut ja tarkoittanut sitä. Jos olen huomannut, että olen loukannut tai sanonut lähimmäisistäni väärin niin olen osoittanut pahoitteluni forumikirjoittelustani. Kerran olen näin tehnyt. Tähän LOL ja kerta kiellon jälkeen vielä LOLLOTI, LOL.

Ja mitaan ette voi...

• meiltä löytyy
        AdaFlink kirjoitti:

..., että "totta mooses" olen räksyttäjä forumilla. Mä vaan räksytän, kuin pahainen rakki. Siinä mun räksytykssessä kuitenkin on ainakin pieni osa totuutta.

Sinulta ei löydy sellaista faktaa, jossa Laiho väittä jäsenten olevan huumekauppiaita. Jos sulla sellanen on, niin laitapa näkyviin, niin sitten voin muuttaa kantaani Laihosta.

PS. En osaa hävetä. Sen minkä olen sanonut, niin sen olen sanonut ja tarkoittanut sitä. Jos olen huomannut, että olen loukannut tai sanonut lähimmäisistäni väärin niin olen osoittanut pahoitteluni forumikirjoittelustani. Kerran olen näin tehnyt. Tähän LOL ja kerta kiellon jälkeen vielä LOLLOTI, LOL.

Ja mitaan ette voi...

Valitettavasti tuo materiaali on todistematskua tulevassa oikeudenkäynnissä,

joten en voi sitä teidän korkeudellenne luovuttaa.

Voit esim. ihmetellä minne on poistettu lähes kaikki muukin matsku kaikilta uutis- kanavilta.

Ps. ovat syyllistyneet rikollisten suojeluun, mikä aika kova juttu.

• PYSYY myös
        piikki. kirjoitti:

Mutta kuitenkin taas kysytään missä on rahat?

Ps.
        Paljonko hävisit, paljonko kusetit?????

Vastaat sitten vaan kun ehdit.

• hannuh

""itselläni ei ole tietokonetta joten ystäväni on hoitanut kaikki asiat puolestani.""
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aloittaja TROLLAA!! Kirjoitteletko viestejä tänne omalla vai "ystävän" koneella?

• on silti

aloittaja tehnyt lisenssi- ja valuuttakauppaa. Eihän se pääoma muuten olisi noin turvonnut :)

• jäsen 72 v

Juuri nyt seison ystäväni takana ja pyydän häntä kirjoittamaan tämänkin tekstin,
        kun en ole vielä ehtinyt näihin koneihin perehtymään, ehkä sitten kun tulen vanhaksi ja
        minulla on aikaa moiseen.
        Tiedän meitä vastaavia ystävän palveluksien varassa olevia olevan paljon tässä sijoittajaperheessä.
        Emme ole ahdasmielisiä oman eduntavoittelijoita, vaan päällimmäisenä asiana on ollut huoli
        myös kavereista, kun satuimme löytämään näin mahtavan sijoittajaporukan johon pääsimme mukaan.

• jotain ihme
        jäsen 72 v kirjoitti:

Juuri nyt seison ystäväni takana ja pyydän häntä kirjoittamaan tämänkin tekstin,
        kun en ole vielä ehtinyt näihin koneihin perehtymään, ehkä sitten kun tulen vanhaksi ja
        Tiedän meitä vastaavia ystävän palveluksien varassa olevia olevan paljon tässä sijoittajaperheessä.
        Emme ole ahdasmielisiä oman eduntavoittelijoita, vaan päällimmäisenä asiana on ollut huoli
        myös kavereista, kun satuimme löytämään näin mahtavan sijoittajaporukan johon pääsimme mukaan.

kiksejä näistä lukuisista trolleistasi? Viittisitkö vastata, kun se asia ihan aidosti useita kiinnostaa?

• Lapinlahti rules
        jäsen 72 v kirjoitti:

kirjoita tätä itse,joku muu kirjoittaa tätä puolestani,en tiedä kuka.
        En osaa edes kirjoittaa,saatika lukea, mutta sen voin sanoa että Wincapitaan sijoittaminen oli parasta mitä kohdalleni on osunut.

Älkää uskoko suolimuroja, ne on poliisin kätyreitä. Kuunnelkaa sitä pientä hiljaista ääntä päänsisässä joka sanoo:" Lisenssipörssi, Lisenssipörssi.lisenssipörssi.

• AdaFlink

... kysymys. Miksi valehtelet?

Ja mitaan ette voi...

• 6+11

Jos pidetään lähtökohtana sitä että toiminta on ollut rehellistä, eikö tällöin kaikkien sijoittajien olisi pitänyt saada tuottoa? Meinaan jos sijoitat pörssiosakkeisiin ja kurssit nousee, jokainen ko. osakkeisiin sijoittanut saa tuoton. Miksi WC:ssä kaikki eivät päässeet tuotoista osallisiksi?

Osaatko selittää miksi WC:stä on tehty tuhansia rikosilmoituksia?

• MäTäs

Mistä rahat mielestäsi tulivat? Valuuttakauppa, lisenssikauppa ja ponzi kusetus ovat esillä olleet vaihtoehdot. Näissä kaupankäynti vaihtoehdoissa on vielä sekin oleellinen kysymys, kuka kävi kauppaa, sinä ilmeisesti et sitä käynyt ja EOK kovasti kiistää WC:n käyneet kauppaa. Myös Hannukin kiistää kauppaa käyneensä.

Mistä siis rahat sinun mielestäsi tulivat?

No, ei sinua tulla rikolliseksi tuomitsemaan mutta rahat kyllä menee.

• Hanski Best

Hanski antoi omistaan, oli se vaan niin hyväntekijä, että

Turha asiaa enään vatkoa !

Olihan sillä 100 miljoonaa omaa rahaa !

• tuottosi?

Eli sinä siis yrität kirkkain silmin esittää, että tosissasi kuvittelet että rahasi voisivat kasvaa 87-kertaisiksi kolmessa vuodessa? (1753 -> 152685,50). Että klubi olisi voinut kolmen vuoden ajan luotettavalla tavalla moninkertaistaa rahasi tuolla tavalla? Mahdoitkohan ollenkaan miettiä, että mitä tuosta luotettavuudesta seuraisi jatkossa? Miten rahasi kasvaisivat kuudessa tai yhdeksässä vuodessa? Entä kun olisit antanut rahojesi olla 12 vuotta klubin treidattavina, kuinka paljon rallukkaa sinulla olisikaan. Sinun olisi pitänyt käsittää, ettei sellainen sijoitusten tuotto voi olla todellisista sijoituksista kumpuavaa, vaan että tuotoillasi oli jokin muu selitys (=ponzi).

• Totuus ei pala

Olettehan saaneet kuulla, että wc-historian suurin 6kk:n tuottojakson tuotto oli 728 % ja
        huonoin 6 kk:n jakso n.280 % , eli keskiarvona voitaneen käyttää n. 500 % / 6 kk
        Tämä on se asia mikä tässä koko jutussa on oleellista, miksi tänään ollaan tässä tilanteessa.
        TODISTETUT FAKTAT TODITAVAT ASIAIN OIKEAN LAIDAN MUTTA VIRALLINEN TUTKINTA EI USKO NÄKEMÄÄNSÄ

Kuten sanottu jos Suomessa joku tekee merkittävän keksinnön ja varsinkin jos se tuottaa
        varallisuutta tavalliselle kansalle se ollaan valmiit tuomitsemaan RIKOLLISEKSI, keinoja kaihtamatta.

• KÄYTY !!!!
        Totuus ei pala kirjoitti:

Olettehan saaneet kuulla, että wc-historian suurin 6kk:n tuottojakson tuotto oli 728 % ja
        huonoin 6 kk:n jakso n.280 % , eli keskiarvona voitaneen käyttää n. 500 % / 6 kk
        Tämä on se asia mikä tässä koko jutussa on oleellista, miksi tänään ollaan tässä tilanteessa.
        TODISTETUT FAKTAT TODITAVAT ASIAIN OIKEAN LAIDAN MUTTA VIRALLINEN TUTKINTA EI USKO NÄKEMÄÄNSÄ

Kuten sanottu jos Suomessa joku tekee merkittävän keksinnön ja varsinkin jos se tuottaa
        varallisuutta tavalliselle kansalle se ollaan valmiit tuomitsemaan RIKOLLISEKSI, keinoja kaihtamatta.

On sama mistä tuottoprosenteista Plontzo-Pluntzurit horisevat kun sitä valuuttakauppaa ei Hannun tai WinCapiotan puolelta koskaan missään käyty.

500 % tuotto 0 euron valuuttakaupasta on 0 euroa.

KRP 21.1.2009
        Sijoitusklubi WinCapitan (entinen WinClub) esitutkinnassa on varmistunut, että WinCapita ei ole käynyt valuuttakauppaa. Jutun pääepäilty Hannu Kailajärvi on kuulusteluissa myöntänyt, että WinCapita ei ole saanut tuottoja valuuttakaupoista, vaan sen varat ovat muodostuneet ainoastaan jäsenten rahasuorituksista.

Jäsenten keskinäinen lisenssikauppa ei voi generoida mitään tuottoja ilmasta. Tuottoja riittää jaettavaksi esimerkiksi LAPUAN TAIKAKAULIN PAULILLE miljoona euroa vain siinä tapauksessa, kun toiset jäsenet häviävät tuon Paulin saaman miljoonan.

Niin se PYRAMIDIPELI PYÖRII!

• vielä meille
        Totuus ei pala kirjoitti:

Laskisitko meille miten paljon Winkkari olisi tuottanut 1000 sijoitetulle eurolle 500% / 6kk vauhdilla: a) viidessä vuodessa, b) 10 vuodessa, c) 15 vuodessa ja d) 20 vuodessa? Kun olet tehnyt tuon laskelman niin vastaa vielä kysymykseen, kuin realistisena pidät Winkkarin ilmoitettua tuottohistoriaa?

• Business Broker

>>Mahdoitkohan ollenkaan miettiä, että mitä tuosta luotettavuudesta seuraisi jatkossa? Miten rahasi kasvaisivat kuudessa tai yhdeksässä vuodessa? Entä kun olisit antanut rahojesi olla 12 vuotta klubin treidattavina, kuinka paljon rallukkaa sinulla olisikaan.

Siis se mitä on tapahtunut menneisyydessä ei ole minkäänlainen tae tulevaisuudesta ja tämähän pitäisi olla jokaiselle sijoittajalle sellainen ensimmänen asia, mikä pitäisi ymmärtää ja näin on myös Wincapitassa ohjeistettu.

Kukaan muu kuin täysi idiootti ei laske varmoja tuottoja 9v tulevaisuuteen tai 12v tulevaisuuteen valuuttakaupassa. Niin tekee vain sellainen, joka ei koko hommasta käsitä yhtään mitään!

Se miksi valuuttakaupassa on lähimenneisyydessä tehty äärimmäisen hyvää tulosta ammattinsa osaavien treidareiden toimesta (muutkin kuin WWI) johtuu siitä, että suhdanteita on ollut kohtuullisen helppo lukea ja
        mm. dollarin pitkästä laskusta jos ei saanut pipsejä kiinni, niin sitten ei vain osannut!

Se että valuuttakauppa on maailman suurin business, ei tietenkään ole mikään sattuma, vaan sen jatkuvuus ja koko johtuu siitä, että sielä ammattitaidolla tehdään todella kovaa tulosta, mutta sitten ovat ne kolikonheittäjät, jotka maksavat ammattilaisten voitot.
        Arvaa oliko suomalainen nero Hannu Kailajärvi kolikonheittäjä vai ammattilainen?;) Minä tiedän!:)

• samaa mieltä
        Business Broker kirjoitti:

>>Mahdoitkohan ollenkaan miettiä, että mitä tuosta luotettavuudesta seuraisi jatkossa? Miten rahasi kasvaisivat kuudessa tai yhdeksässä vuodessa? Entä kun olisit antanut rahojesi olla 12 vuotta klubin treidattavina, kuinka paljon rallukkaa sinulla olisikaan.

Siis se mitä on tapahtunut menneisyydessä ei ole minkäänlainen tae tulevaisuudesta ja tämähän pitäisi olla jokaiselle sijoittajalle sellainen ensimmänen asia, mikä pitäisi ymmärtää ja näin on myös Wincapitassa ohjeistettu.

Kukaan muu kuin täysi idiootti ei laske varmoja tuottoja 9v tulevaisuuteen tai 12v tulevaisuuteen valuuttakaupassa. Niin tekee vain sellainen, joka ei koko hommasta käsitä yhtään mitään!

Se miksi valuuttakaupassa on lähimenneisyydessä tehty äärimmäisen hyvää tulosta ammattinsa osaavien treidareiden toimesta (muutkin kuin WWI) johtuu siitä, että suhdanteita on ollut kohtuullisen helppo lukea ja
        mm. dollarin pitkästä laskusta jos ei saanut pipsejä kiinni, niin sitten ei vain osannut!

Se että valuuttakauppa on maailman suurin business, ei tietenkään ole mikään sattuma, vaan sen jatkuvuus ja koko johtuu siitä, että sielä ammattitaidolla tehdään todella kovaa tulosta, mutta sitten ovat ne kolikonheittäjät, jotka maksavat ammattilaisten voitot.
        Arvaa oliko suomalainen nero Hannu Kailajärvi kolikonheittäjä vai ammattilainen?;) Minä tiedän!:)

Jos olet sitä mieltä, että Winkkarin menneitä voittoja ei voi projisoida tulevaisuuteen, niin miksi ylipäätään uskot että vuosina 2003-08 oli edes viiden vuoden voittoputkea?

Alottajahan uskoi kolmessa vuodessa 87-kertaistaneen rahansa valuuttakaupalla. Jotkut pökäleet tälläpalstalla uskottelevat, että Hannu tahkosi voittoa jo Giiclubin ajoista vuodesta 2003 ja elleivät tuhmat murot olisi tietomurrollaan suistaneet reilukerhoa raiteiltaan, niin voittoputki olis jatkunut ihan näihin päiviin saakka, 6,5 vuotta.

Sinä taas kerrot meille, että varmat tulevaisuuden tuotot ovat valuuttakaupassa mahdottomia. Kerro se heille, jotka uskovat Hannun tahkonneen vuodesta 2003 viiden vuoden verran tulevaisuuteen varmoja tuottoja :-) Minäkin olen samaa mieltä kanssasi, vain täysi idiootti kuvittelee jonkun saaneen noin pitkällä putkella 200-700% puolivuotistuottoja. Eikä varmasti ole käsittänyt koko hommasta (= ponzi) yhtikäs mitään.

• nuo tuotot
        samaa mieltä kirjoitti:

Jos olet sitä mieltä, että Winkkarin menneitä voittoja ei voi projisoida tulevaisuuteen, niin miksi ylipäätään uskot että vuosina 2003-08 oli edes viiden vuoden voittoputkea?

Alottajahan uskoi kolmessa vuodessa 87-kertaistaneen rahansa valuuttakaupalla. Jotkut pökäleet tälläpalstalla uskottelevat, että Hannu tahkosi voittoa jo Giiclubin ajoista vuodesta 2003 ja elleivät tuhmat murot olisi tietomurrollaan suistaneet reilukerhoa raiteiltaan, niin voittoputki olis jatkunut ihan näihin päiviin saakka, 6,5 vuotta.

Sinä taas kerrot meille, että varmat tulevaisuuden tuotot ovat valuuttakaupassa mahdottomia. Kerro se heille, jotka uskovat Hannun tahkonneen vuodesta 2003 viiden vuoden verran tulevaisuuteen varmoja tuottoja :-) Minäkin olen samaa mieltä kanssasi, vain täysi idiootti kuvittelee jonkun saaneen noin pitkällä putkella 200-700% puolivuotistuottoja. Eikä varmasti ole käsittänyt koko hommasta (= ponzi) yhtikäs mitään.

esillä Wincapitan esitteissäkin. Niissä oli esitelty kerhon kasvua tuleville vuosille 400% tuotolle budjetoituna.

• tutkailija_

72-vuotias mies, joka ei osaa käyttää tietokonetta, ja on vielä ryhtynyt oikein valuuttakauppiaaksi ja tehnyt sillä suuret tuotot.

Hah hah, naurettavaa. "Valuuttakauppiaaksi yhdessä yössä"

• Valuutta WC

Lapset ja lapsenlapset, herätkää, kohta ei ole perintöä jos Ukki vielä jatkaa "valuuttakauppojaan"

• jäsen 72 v.
        Valuutta WC kirjoitti:

Lapset ja lapsenlapset, herätkää, kohta ei ole perintöä jos Ukki vielä jatkaa "valuuttakauppojaan"

Jos olen pitkälti keski-ikäinen, niin ymmärrän silti sen, ettei pidä ahnehtia ja
        ainavain kasvattaa pottia, koska siellä tulee raja jossain kohti kuitenkin vastaan.
        Siksi minä olenkin nostellut tuottoja ensimmäisen vuoden jälkeen, kuten Hannu
        sanoi tapaamisessamme joulukuulla 2006, että nauttikaa siitä mitä olemme saavuttaneet
        nostakaa ja käyttäkää rahojanne.
        Joten olen voinut huolehtia lastenlapsistani pienillä muistamisilla heidän possujaan lihottaen.

Erityis KIITOKSET Hannulle näistä saamistani rahoista.

Myös lastenlasteni puolesta.

• paapparainen
        jäsen 72 v. kirjoitti:

Jos olen pitkälti keski-ikäinen, niin ymmärrän silti sen, ettei pidä ahnehtia ja
        ainavain kasvattaa pottia, koska siellä tulee raja jossain kohti kuitenkin vastaan.
        Siksi minä olenkin nostellut tuottoja ensimmäisen vuoden jälkeen, kuten Hannu
        sanoi tapaamisessamme joulukuulla 2006, että nauttikaa siitä mitä olemme saavuttaneet
        nostakaa ja käyttäkää rahojanne.
        Joten olen voinut huolehtia lastenlapsistani pienillä muistamisilla heidän possujaan lihottaen.

Erityis KIITOKSET Hannulle näistä saamistani rahoista.

Myös lastenlasteni puolesta.

joudu lapsilleen / lapsenlapsilleen antamia varoja korvaamaan vankilalla, olishan se kamalaa kun vaari vankilassa istuis.. toivottavasti varoja löytyy vielä maksaa takaisin huijatuille "sijoittajille" tai valtiolle kumpi nyt sitten onkaan lopputulema

• Totuuden puolesta.
        paapparainen kirjoitti:

joudu lapsilleen / lapsenlapsilleen antamia varoja korvaamaan vankilalla, olishan se kamalaa kun vaari vankilassa istuis.. toivottavasti varoja löytyy vielä maksaa takaisin huijatuille "sijoittajille" tai valtiolle kumpi nyt sitten onkaan lopputulema

Oletko nyt ymmärtänyt asiat jotenkin väärin, sillä Suomessa sijoittaminen on
        sallittua itse valitsemaansa kohteeseen.
        Kuten "vaari" tuossa aiemmin kertoi:
        en ole sponsoroinut ketään mukaan,
        mikä hänestä tekee mielestäsi rikollisen.
        Onko tuo 0,50 € lisäys joka summan loppuun mielestäsi rikollista, jos näin silloin
        sitä pitää kysyä Queen Elisabethilta kun se on summa mikä meni Moneybookersille
        välityspalkkiona.

• sinä mahdollisesti
        Totuuden puolesta. kirjoitti:

Oletko nyt ymmärtänyt asiat jotenkin väärin, sillä Suomessa sijoittaminen on
        sallittua itse valitsemaansa kohteeseen.
        Kuten "vaari" tuossa aiemmin kertoi:
        en ole sponsoroinut ketään mukaan,
        mikä hänestä tekee mielestäsi rikollisen.
        Onko tuo 0,50 € lisäys joka summan loppuun mielestäsi rikollista, jos näin silloin
        sitä pitää kysyä Queen Elisabethilta kun se on summa mikä meni Moneybookersille
        välityspalkkiona.

ymmärtänyt väärin?
        "Suomessa sijoittaminen on sallittua itse valitsemaansa kohteeseen."
        Muistatko miten kävi Jere Karalahdelle, kun sijoitti lainarahoja kaverinsa bisneksiin?

• Totuuden puolesta.
        sinä mahdollisesti kirjoitti:

ymmärtänyt väärin?
        "Suomessa sijoittaminen on sallittua itse valitsemaansa kohteeseen."
        Muistatko miten kävi Jere Karalahdelle, kun sijoitti lainarahoja kaverinsa bisneksiin?

En ymmärtänyt sinun tasosi olevan näin alhaalla, uskoin kuitenkin keskustelijoiden
        olevan sillä tasolla jotta ymmärretään missä kulkee laillisuuden ja laittomuuden raja.

Ei pitäisi minkään tason tulkita sijoitus asioita huume juttuihin, olen kovin surullinen
        teidän puolesta jotka ette edes tätä asiaa ymmärrä.

Mihin tämä maa joutuu sillä olen kuullut myös sisäasiainministeriön virkailijan syyllistyneen
        samaan älyttömyyteen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe